atommy78 napisał(a):360 Nm przy 2500 obrotach
Też przy 2000 obr./min (wersja 143 KM)
www.mazdaspeed.pl
atommy78 napisał(a):360 Nm przy 2500 obrotach


SlawekMazda5 napisał(a):w czasie jazdy wyłączam na chwile światła (wtedy spryskuje tylko szyby) bo przy częstym spryskiwaniu z reflektorami szybko kończy się płyn

SlawekMazda5 napisał(a):To że z tyłu szybciej się kończy to wydaje mi się normalne – dłuższe przewody

ale nie robiłem tego po zmroku i przy złej widoczności – Mazdy nie stanowią zagrożenia na drodze – hehe to zadanie dla młodych kierowców w tylnonapędówkach spod innej marki 
. przymierzam się do rocznika 2006 w dieslu 2.0 może być ten 110 km



grzehoo napisał(a):diesel 110KM to padaka w tym aucie, za słaby
Nie jest tak żle, dość duży moment obrotowy bardzo pomaga. Jeżdziłem M5 z silnikem 1,8 MZR oraz 2,0 MZR-CD ( 110 i 143 ) i diesel słabszy jest naprawde O.K. Moim zdaniem o wiele lepszy do M5 niż 1,8 MZR .



jarku007 napisał(a):Do ścigania kupuje się inne auta a to jest minivan , służy do bezpiecznego przewożenia familly

grzehoo napisał(a):ja uważam, że trochę więcej koników nie zaszkodzi, nawet w minivanie
grzehoo napisał(a):woli nieco niższe spalanie

M5 napisał(a):...swiadomie kupiłem wersje 110KM...i widze że zrobiłem słusznie
oraz ekonomikę

chyba się niezrozumileliśmy kolego marqsMarQs napisał(a):samochody z czechosłowacji będą dość stare. Najmłodszy może pochodzić z końca 1992 roku, a wtedy M5 jeszcze nie było... reszta to jakieś przekłamania w rocznikach
pytanie ciągle aktualne
pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości