Tłumik końcowy | MX-3 1.6
		
				1, 2
			
	
	jak zrobisz to sie pochwal co:):) i jakie sa wrazenia:)
			
			
		
 
- Od: 1 lut 2009, 21:49
- Posty: 277
- Skąd: Radków Monachium
- Auto: mazda mx-3 v 6:)byla 
 jest honda civic 1.6 vti
Podejrzewam, że przy dedykowanym efekt dźwiękowy uzyska się dopiero po założeniu stożka. U mnie na dedykowanym i seryjnym dolocie tylko lekko buczy. niedługo zakładam dolot Simoty i mam nadzieję, że trochę sie poprawi dźwięk, bo teraz to porażka ! prawie jak seria 
			
			
		
 
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
 jest: Honda Accord VII Sport
jemu chodzi o przelot nie orginal. a to co innego:)
			
			
		
 
- Od: 1 lut 2009, 21:49
- Posty: 277
- Skąd: Radków Monachium
- Auto: mazda mx-3 v 6:)byla 
 jest honda civic 1.6 vti
wiem, wiem. Mi się wydaje, że bez przeróbki kolektora dużo tym sie nie zyska...
			
			
		
 
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
 jest: Honda Accord VII Sport
Dokładnie chodziło mi o przelot. Ja tym nie chcę zyskać poza wyglądem(seryjna rureczka straszy  ) no i delikatnym basowym pomrukiem w nizszym zakresie obrotów. Powyżej 4 tysi może ryczeć
 ) no i delikatnym basowym pomrukiem w nizszym zakresie obrotów. Powyżej 4 tysi może ryczeć  
 
Chwilowo mam coś takiego: dwururka własnego wykonania.
			
			
		Chwilowo mam coś takiego: dwururka własnego wykonania.
no i chyba nie jest zle ja mam teraz ori od v 6 i tez gra:)
			
			
		
 
- Od: 1 lut 2009, 21:49
- Posty: 277
- Skąd: Radków Monachium
- Auto: mazda mx-3 v 6:)byla 
 jest honda civic 1.6 vti
Witam! Mam w swoim aucie MX-3 1.6, 16V zamontowany końcowy tłumik (jakiś zamiennik) i problem jest taki że strasznie pierdzi (jak polonez) chce wymienić ten tłumik i teraz nie wiem na jaki. Dodam że mam wycięty katalizator ale czy może mieć to wpływ na to pierdzenie? Zaznaczam że to samochód żony i ma być cisza w aucie  Pozdrawiam forumowiczów.
 Pozdrawiam forumowiczów.
			
			
		
 
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
 1.6 16v DOHC 107km
Nikt mi nic nie poradzi?
			
			
		
 
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
 1.6 16v DOHC 107km
Nieszczelności niema żadnych. Dla kontrastu dodam że mój ojciec ma Audi A4 1.6 i też niema kata i końcowy tłumik za parę złotych i jest to samo a nawet gorzej niż u mnie. Z tym że Audi jest bardziej wyciszone i nic w aucie nie słychać a w Mx-3 wszystko słychać (w końcu to sportowe auto) 
Zastanawiam się na jaki tłumik wymienić, czy od 1.8 v6 podejdzie i czy będzie wówczas cicho w aucie? Dwie rurki fajniej wyglądają
			
			
		Zastanawiam się na jaki tłumik wymienić, czy od 1.8 v6 podejdzie i czy będzie wówczas cicho w aucie? Dwie rurki fajniej wyglądają
 
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
 1.6 16v DOHC 107km
Wiem że MX-3 jest słabo wyciszone ale na pewno zgodzisz się ze mną że to nie jest normalne że od 2500 rmp, zarówno w aucie jak i na zewnątrz jest tak głośne pierdzenie (nie mylić z rasowym brzmieniem  ) że normalnie obciach straszny. Zależy mi na tym żeby układ wydechowy brzmiał jak seria, nic więcej nie oczekuje.
 ) że normalnie obciach straszny. Zależy mi na tym żeby układ wydechowy brzmiał jak seria, nic więcej nie oczekuje.
A odnośnie tłumika z MX-3 v6 to czy brzmienie będzie podobne jak bym założył ori z 16v? Czy może są jakieś inne rozwiązania tłumiące miedzy v6 a r4?
			
			
		A odnośnie tłumika z MX-3 v6 to czy brzmienie będzie podobne jak bym założył ori z 16v? Czy może są jakieś inne rozwiązania tłumiące miedzy v6 a r4?
 
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
 1.6 16v DOHC 107km
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


