Mazda MX-3 (EC) – Szybkie pytania.

Mazda MX-3 1991–1998

Postprzez szerszeni87 » 5 maja 2012, 13:04

to jak mam ustawić tą gumę z śrubami i tym cyplem bo tam jest napisane albo w pozycji a,b,c ja mam wersje ec
szerszeni87
 

Postprzez adis555 » 5 maja 2012, 15:48

Gumowy znacznik tam masz( DIRECTION INDICATOR). Taki cypelek i tym do wewnątrz czyli od strony silnika.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez maris801801 » 5 maja 2012, 21:42

Z tego co wiem na górnym mocowaniu masz tylko okrągłą gume i nie ma znaczenia jak ustawisz amortyzator... wazne zeby dół byc wcisniety w rowek (wyżłobienie) amortyzatora. Po za tym jak juz rozkrecisz sciagacze (ktore scisneły sprezyne) to sprezyna tak sie scisnie z gornym mocowaniem ze bedzie w calosci lezala na tej gumie wiec wyzlobienie tam nie potrzebne ;]. A zamontowanie do kielicha to takim wystającym cyplem do strony silnika ;]

Pozdr0!
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 22:39
Posty: 452
Skąd: bytom
Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94

Postprzez szerszeni87 » 6 maja 2012, 01:59

dzięki za wszystko
szerszeni87
 

Postprzez D4NI3L » 15 maja 2012, 12:35

Zrobiłem małą wizualizację z felgami 17" bo mam mozliwość kupienia
205/50/17 tylko się zastanawiam czy ten profil opony nie bedzie zbyt duzy :/

jak oceniacie ogólnie felgi? tylko szczerze?

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez qazxsw1 » 16 maja 2012, 10:16

Chyba nie jest najgorzej z samymi felgami czy oponami, bardziej mnie straszą te "dziury" między kołami a karoserią. Trochę jak koza wygląda, szczególnie z przodu :)

Dla porównania ja mam standardowe 15", z mniejszymi oponami niż seria – 195/50 tyle że z obniżeniem i wygląda to porównywalnie do Twojego, a przynajmniej proporcjonalnie. Same duże felgi nic dobrego nie dadzą temu autu, wg. mnie...

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2008, 12:34
Posty: 232
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6, SGI, 93 r.

Postprzez D4NI3L » 16 maja 2012, 10:21

nie kupiłem ich :) po oględzinach stwierdziłem że są w kiepskim stanie :/ szukam dalej
EDIT:
kupione inne 100 razy lepsze :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez XeoN_ocw » 28 cze 2012, 23:27

Witam chcialbym sie dowiedziec pare rzeczy a wiec
-czy wejda alusy 16' 225/40 ?
-co lepiej sportowy wydech czy zrobic przelot ?
-oraz czy bedzie pasowac taki uklad ? http://allegro.pl/uklad-dolotowy-cai-si ... 27915.html

chciałbym troche podciagnac te 1.6 wiec mysle co by tu pokombinowac :D Pozdrawiam
__"Mazd@__Mx3"_____"by"_____"XeoN_ocw"__
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 cze 2012, 23:06
Posty: 22
Skąd: LODZ OCW :)
Auto: Mx-3 1.6 1998r
CZERWONA ^^

Postprzez D4NI3L » 29 cze 2012, 09:56

XeoN_ocw napisał(a):-czy wejda alusy 16' 225/40 ?


ja obecnie jeżdęe na 205/50 16" ale profil 55 raczej nie wejdzie na 16"

XeoN_ocw napisał(a):-co lepiej sportowy wydech czy zrobic przelot ?

jak zamontujesz dolot dużo ci nie przybedzie a powiem, że nawet tego nie odczujesz

wolałbym jakiś tłumik WM jak u kolegi Leex-a link<<

pod tym linkeim masz w filmiku jego wydech

lub u kolegi Damigda link<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez XeoN_ocw » 29 cze 2012, 11:31

A takie pytanko mam czy takie felgi beda pasowac ? http://allegro.pl/alu-design-9jx16h2-et ... 28190.html
__"Mazd@__Mx3"_____"by"_____"XeoN_ocw"__
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 cze 2012, 23:06
Posty: 22
Skąd: LODZ OCW :)
Auto: Mx-3 1.6 1998r
CZERWONA ^^

Postprzez ghost-rider11 » 29 cze 2012, 16:10

U mnie 205/45/17 przód i 215/45/17 tył, ciezko powiedziec czy beda pasowaly, najlepiej sprawdzic jezeli mialbys do niego blisko, z rancikiem byly by zajeb.... pod czerwona mx3, szkoda prawie 6 baniek wydac na dolot, lepiej kup sobie sportowy filtr wkladke PIPERCROSS za okolo stowke i na np olej valvoline VR1 albo motul 300V jezeli wogole przekraczasz 5 tys obr...., sprawdz sobie furke pod kompem czy wszystko jest git. A reszte dorzuc do tlumika jak wyzej. Nawet duzego sensu nie ma w 1.8 v6 robic dolotu, japonce prawie wycysneli z niej wszystko ;]
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2011, 15:12
Posty: 155
Skąd: Polska

Postprzez megaman11 » 29 cze 2012, 17:36

Witam wszystkich forumowiczów przyszedł czas na naprawę ;] mam kilka pytań odnośnie części
1 uszczelka pod głowice erling czy będzie ok
2 napinacz paska rozrządu GMB
3 pasek rozrządu MITSUBOSHI]
4 pompa wody org mazda
5 uszczelka kolektora ssącego wydechowego jakie najlepiej w miarę cenowo
6 olej jaki najlepiej 10 w 40 jaka firma co konkretnie polecacie
za wszystkie odp dziękuje czekam na odp co innego polecacie najlepiej żeby było z cenami pozdrawiam
megaman11
 

Postprzez cichy_86 » 29 cze 2012, 22:52

Kolego za nim napiszesz kolejny temat za poznaj się z regulaminem i użyj szukajki.

tu na większość znajdziesz odpowiedz --> viewforum.php?f=329
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez adis555 » 30 cze 2012, 13:31

1. Mam założonego erlinga( przez poprzedniego właściciela sam bym nie założył.) Ale po roku stwierdzam , że jest ok zero problemów. Jednak najpierw sprawdziłbym ile w salonie chcą za oryginał bo uszczelki są dość tanie w salonie.
2. OK
3. OK
4. OK
5.Erling chyba dobra opcja. Jednak najpierw udałbym się do salonu i zapytał o ceny uszczelek oem. Powód? Patrz pkt 1.
6. Nie polecam Castrola Magnatec. Sam zdecydowałem się na Valvoline MaxLife. Olej do aut z dużym przebiegiem, nie drogi, dodatkowo ma same pozytywne opinie zarówno w necie jak i na naszym forum.

<czytaj>
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Burito » 4 lip 2012, 20:03

http://w390.wrzuta.pl/obraz/4mreic1wxXW/zdjecie0236
http://w390.wrzuta.pl/obraz/5a6MTU1HaTC/zdjecie0234

po przejechaniu 2/5/10 km woda"plyn chlodniczy' leje sie z pod tego koreczka ciurkiem co moze byc przyczyna jak to wyeliminowac jaki koszt itd itp.
Prosze o pomoc z gory bardzo dziekuje.
pozdro
Burito
 

Postprzez mardock007 » 5 lip 2012, 00:21

po pierwsze polecam regulamin forum najpierw przeczytac...
2. To pomysl troche ze ten koreczek musi miec jakas uszczelke gumowa i od tego radzilbym zacząć.wykrecic i zobaczyć jaki jest jej stan
3. cos mi sie zdaje ze podobny temat byl juz na forum dlatego rowniez goraco polecam uzyc szukajki zanim temat wyladuje w koszu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2012, 20:31
Posty: 110
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
Auto: była:MAZDA MX3 1.6 DOHC EC 1994
jest:Peugeot 206 1.4 hdi
będzie: MAZDA 6 ;D

Postprzez Burito » 5 lip 2012, 00:28

szukalem ale takiego problemu akurat nie bylo a tego korka nie da sie odkrecic to jest tam na stale tylko rusza sie w prawo i lewo o 3/4 mm to wszystko poza tym pisze na nim zeby nigdy i pod zadnym pozorem go nie otwierac i nawet nie ruszac dodatkowo silnik grzeje mi sie jak glupi:/
Burito
 

Postprzez mardock007 » 5 lip 2012, 01:21

V6 nie mam ale nie wierze w to ze ta czesc nie jest wymienialna. .. Moze jestem w bledzie niech wypowiedza sie mądrzejsi ale ja w tym bym szukal problemu... a to ze silnik bedzie Ci sie grzal teraz to normalna sprawa. Mniej plynu w układzie i zapowietrzony i to wszystko przez to. Mi jak poszedl korek od chlodnicy to mialem tak samo... Szybkie przegrzewanie silnika i płyn leciał jak głupi spod niego. Na korku tez pisało zeby nie odkrecac:-D ja obstawiam na to. P.s. Sory za akcje z szukajka ale gdzies widziałem podobne objawy jak u ciebie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2012, 20:31
Posty: 110
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
Auto: była:MAZDA MX3 1.6 DOHC EC 1994
jest:Peugeot 206 1.4 hdi
będzie: MAZDA 6 ;D

Postprzez D4NI3L » 5 lip 2012, 12:57

wymień korek na ten sam czyli 0,9 bara tylko na zimnym silniku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez ghost-rider11 » 5 lip 2012, 18:56

jezeli jest mozliwosc to odkrec go, moze cos z uszczelka, pamietaj ze rozgrzany uklad chlodniczy jest pod cisnieniem, rob to na spokojnie na zimnym silniku, zobacz na allegro czy mozna taki dokupic, chodzi glownie o uszczelke ale razem powinna byc z korkiem i zrób to w miare mozliwosci szybko zeby nie przegrzac, szkoda V6

I raczej nie bylo na forum takiego tematu bo nikt nie zawraca glowy takimi glupotami
Ostatnio edytowano 5 lip 2012, 18:57 przez ghost-rider11, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2011, 15:12
Posty: 155
Skąd: Polska

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323