Mazda MX-3 (EC) – Szybkie pytania.
Adamah napisał(a):Mam jeszcze inne pytanko jak się zdejmuje tylne lampy w tym autku
bez najmniejszego problemu
np
lewa lampa:
-okręcasz 2 śrubki
– lekko wypychasz w lewą stronę cała lampę
Witam Czy ktoś mi może pomóc, od kilku dni nie mam iskry ;/ wymieniłem cały aparat zapłonowy (moduł, cewka,palec,kopułka) na nowy, posprawdzałem bezpieczniki koło silnika wszystkie są ok, podłączyłem drugi ECU, auto nadal nie ma iskry. Napięcie na cewce to prawie 14V przy przekręconym kluczyku w poz ACC. Co jeszcze sprawdzić , co jest odpowiedzialne za zapłon?
- Od: 19 gru 2010, 15:01
- Posty: 7
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 93r
Lex sprawdz najpierw błędy na komputerze. Przejdz do sekcji DIY tam się dowiesz jak je odczytać.
Proste pytanie: Czy nawiewy panel sterowania nawiewami polifotwy (ten z przyciskami) będzie pasować do panelu przedliftowego (z suwakami)
Proste pytanie: Czy nawiewy panel sterowania nawiewami polifotwy (ten z przyciskami) będzie pasować do panelu przedliftowego (z suwakami)

- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
Myślę, że będzie ale musisz jeszcze wymienić tą całą puszkę/obudowę nagrzewnicy, która steruje kierunkiem przepływu powietrza, bo suwaki są na lince a przyciski są elektrycznie sterowane. Tzn w przedlifcie masz trzy linki a w polifcie jedną.
Racja, po taniości możesz sobie zmienić kolor podświetlenia na ledach
koszt paru złotych a znacznie odświeża wnętrze auta, zwłaszcza po zmroku
zrobiłem u siebie na niebiesko ale waham się czy nie zmienić na uv(jak coś służę pomocą
)

hoho
na twoim miejscu dla pewności zresetował bym kompa i po 100km sprawdził błędy bo jest tego w pip dużo jak na razie aby po kolei wymieniać
na twoim miejscu dla pewności zresetował bym kompa i po 100km sprawdził błędy bo jest tego w pip dużo jak na razie aby po kolei wymieniać
Nie widziałem nigdy takiej mazdy czy ktoś sobie tak przerobił czy była taka seria na niemiecki rynek?


-
upway
nic nowego 
dzieki za info u mnie na wsi nie widzialem takich ;–) no ale googlarka grafika i fakt sa sa
pozdr
pozdr
-
upway
Z tym lekko to bym polemizował, bo czasem trzeba jej zdrowo przywalić by wyskoczyła.
i-rokeZ napisał(a):Racja, po taniości możesz sobie zmienić kolor podświetlenia na ledachkoszt paru złotych a znacznie odświeża wnętrze auta, zwłaszcza po zmroku
zrobiłem u siebie na niebiesko ale waham się czy nie zmienić na uv(jak coś służę pomocą
)
dużo roboty jest z tą zmianą koloru podświetlenia? Bo bym się skusił na coś takiego u siebie.

- Od: 18 lis 2011, 11:16
- Posty: 391
- Skąd: Białystok
- Auto: MX 3 EC K8 '94
Renault Megane III TOM TOM Edition 1.6 16v 110KM '11
Mazda 3 '04 1.6 B
Mazda 6 '04 MZR-CD 2.0
Jeśli masz wersję po liftingu, to jest trochę zabawy, z dostaniem się do samego panelu sterowania nawiewami. Nie jest to nic skomplikowanego
A sama zmiana koloru podświetlania sprowadza się do kwestii wymiany "żaróweczek".
na szczęście mam wersje przed liftem;] na wiosnę spróbuję się z tym pobawić. A jakie żarówki wkładałeś?

- Od: 18 lis 2011, 11:16
- Posty: 391
- Skąd: Białystok
- Auto: MX 3 EC K8 '94
Renault Megane III TOM TOM Edition 1.6 16v 110KM '11
Mazda 3 '04 1.6 B
Mazda 6 '04 MZR-CD 2.0
Niestety nie pamiętam jakie to były, żarówki
Dobierałem je w sklepie z elektroniką. Wkładane są w oprawki znajdujące się w panelu, chyba od spodu są jakoś. Tylko, że ja cały czas mówię o wersji po liftingu. Nie wiem czy przed było tak samo.
Mogą być żarówki albo dioda(najlepiej smd – szerszy kąt świecenia i do tego rezystor 560 Ohm dla bezpieczeństwa) zależy jaki kolorek Cię interesuje, tylko nie pamiętam czy tam przypadkiem zielonych filtrów nie ma od środka. Sama wymiana żarówek to kilka minut, gorzej jest z wymontowaniem panelu jak wspominał lukipietras
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości