Mazda MX-3 (EC) – Opinie i Informacje
Dzieci z tyłu będą miały komfortowo
MX jest niższy niż Tigra, ale też trochę dłuższy i szerszy – usiąść trzeba inaczej niż w normalnym samochodzie, ale osoby o wzroście do 165 będą miały wygodnie, do 180cm dadzą radę na krótki dystans, wyższe nie dadzą rady, chyba, że siedzą w poprzek tylnej kanapy
MX jest niższy niż Tigra, ale też trochę dłuższy i szerszy – usiąść trzeba inaczej niż w normalnym samochodzie, ale osoby o wzroście do 165 będą miały wygodnie, do 180cm dadzą radę na krótki dystans, wyższe nie dadzą rady, chyba, że siedzą w poprzek tylnej kanapy
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Siemka:) Mam Mx3 1.8 V6 24v od 3 lat i jeszcze nigdy mnie nie zawiodła!!!!! Nic samo się nie sepsuło!!!! Ale pewnie dlatego że jestam maniakiem i większośc podzespołów zmieniłem sobie bo miałem taki kaprys akurat i nie mówię tu o jakims tuningu optycznym bo nowe światła nie pomoga w bezpiecznej jezdzie przecież.
Wymieniłem sprężyny na Eibacha progresiw, amorki na KONI Special, tarcze na ATE, wszystkie łączniki stabilizatorów i końcówki drążków, świece, filtry, przewody paliwowe, płyn hamulcowy itd itp ale tylko dlatego pozmieniałem bo seryjna charakterystyka auta momo że dobra to mi nie odpowiadała.
Ogólnie auto jest BEZAWARYJNE jak sie dba – to się ma:):):) Zmieniłem też cały wydech bo poprzedni nie brzmiał dla mego ucha jak muzyka:):):)
POLECAM MX3 z silnikiem V6 gdyś jest tam wiele zastosowanych technologii które sprawiają ze autko jest szybkie, żwawe i brzmi jak japoński motocykl przy rozpędzaniu ( oczywiście z odpowiednim wydechem)
:):)
Ogólnie auto jest BEZAWARYJNE jak sie dba – to się ma:):):) Zmieniłem też cały wydech bo poprzedni nie brzmiał dla mego ucha jak muzyka:):):)
POLECAM MX3 z silnikiem V6 gdyś jest tam wiele zastosowanych technologii które sprawiają ze autko jest szybkie, żwawe i brzmi jak japoński motocykl przy rozpędzaniu ( oczywiście z odpowiednim wydechem)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE
! 

- Od: 31 maja 2005, 14:24
- Posty: 23
- Skąd: Bogatynia
- Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8
Siemka:) Mam Mx3 1.8 V6 24v od 3 lat i jeszcze nigdy mnie nie zawiodła!!!!! Nic samo się nie sepsuło!!!! Ale pewnie dlatego że jestam maniakiem i większośc podzespołów zmieniłem sobie bo miałem taki kaprys akurat i nie mówię tu o jakims tuningu optycznym bo nowe światła nie pomoga w bezpiecznej jezdzie przecież.
Wymieniłem sprężyny na Eibacha progresiw, amorki na KONI Special, tarcze na ATE, wszystkie łączniki stabilizatorów i końcówki drążków, świece, filtry, przewody paliwowe, płyn hamulcowy itd itp ale tylko dlatego pozmieniałem bo seryjna charakterystyka auta mimo że dobra to mi nie odpowiadała.
Ogólnie auto jest BEZAWARYJNE jak sie dba – to się ma:):):) Zmieniłem też cały wydech bo poprzedni nie brzmiał dla mego ucha jak muzyka:):):)
POLECAM MX3 z silnikiem V6 gdyś jest tam wiele zastosowanych technologii które sprawiają ze autko jest szybkie, żwawe i brzmi jak japoński motocykl przy rozpędzaniu ( oczywiście z odpowiednim wydechem)
:):)
Ogólnie auto jest BEZAWARYJNE jak sie dba – to się ma:):):) Zmieniłem też cały wydech bo poprzedni nie brzmiał dla mego ucha jak muzyka:):):)
POLECAM MX3 z silnikiem V6 gdyś jest tam wiele zastosowanych technologii które sprawiają ze autko jest szybkie, żwawe i brzmi jak japoński motocykl przy rozpędzaniu ( oczywiście z odpowiednim wydechem)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE
! 

- Od: 31 maja 2005, 14:24
- Posty: 23
- Skąd: Bogatynia
- Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8
Siemka:) Mam Mx3 1.8 V6 24v od 3 lat i jeszcze nigdy mnie nie zawiodła!!!!! Nic samo się nie sepsuło!!!! Ale pewnie dlatego że jestam maniakiem i większośc podzespołów zmieniłem sobie bo miałem taki kaprys akurat i nie mówię tu o jakims tuningu optycznym bo nowe światła nie pomoga w bezpiecznej jezdzie przecież.
Wymieniłem sprężyny na Eibacha progresiw, amorki na KONI Special, tarcze na ATE, wszystkie łączniki stabilizatorów i końcówki drążków, świece, filtry, przewody paliwowe, płyn hamulcowy itd itp ale tylko dlatego pozmieniałem bo seryjna charakterystyka auta mimo że dobra to mi nie odpowiadała.
Ogólnie auto jest BEZAWARYJNE jak sie dba – to się ma:):):) Zmieniłem też cały wydech bo poprzedni nie brzmiał dla mego ucha jak muzyka:):):)
POLECAM MX3 z silnikiem V6 gdyś jest tam wiele zastosowanych technologii które sprawiają ze autko jest szybkie, żwawe i brzmi jak japoński motocykl przy rozpędzaniu ( oczywiście z odpowiednim wydechem)
:):)
Ogólnie auto jest BEZAWARYJNE jak sie dba – to się ma:):):) Zmieniłem też cały wydech bo poprzedni nie brzmiał dla mego ucha jak muzyka:):):)
POLECAM MX3 z silnikiem V6 gdyś jest tam wiele zastosowanych technologii które sprawiają ze autko jest szybkie, żwawe i brzmi jak japoński motocykl przy rozpędzaniu ( oczywiście z odpowiednim wydechem)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE
! 

- Od: 31 maja 2005, 14:24
- Posty: 23
- Skąd: Bogatynia
- Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8
700km na jednym baku ? Jakiej prędkości się trzymałeś ?
Wiem, że jest to możliwe, jak włączę tryb emerycki to mi pali 6.9
Za tydzień jadę trasę 1000km, ale chyba nie wytrzymam jechać non stop 110km/h.
Mam około 1.80m siedzi się całkiem wygodnie.
Wiem, że jest to możliwe, jak włączę tryb emerycki to mi pali 6.9
Za tydzień jadę trasę 1000km, ale chyba nie wytrzymam jechać non stop 110km/h.
Mam około 1.80m siedzi się całkiem wygodnie.
- Od: 21 mar 2006, 10:30
- Posty: 78
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda MX-3 V6
Wzrost 189cm i tez wygodnie siedze (leże)
A co do 700km na jednym baku... to jest to mozliwe??
A co do 700km na jednym baku... to jest to mozliwe??
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
niestety na LPG nie opłaca się jechać wolno. Tak mam ustawiony komp że najmniej pali 9L a najwięcej 12Litrów i to mi wystarcza do szybkiego przemieszczania się a różnica 6zł na 100km to żaden pieniądz 
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE
! 

- Od: 31 maja 2005, 14:24
- Posty: 23
- Skąd: Bogatynia
- Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8
YO! JACOL:) Widziałem ten slalom. A dlaczego tak bardzo ci sie przechyla Mazda podczas slalomu?????? Może czas zmienić zawieszenie???? Jeśli coś planujesz a chcesz w miarę komfortowo jezdzić to polecam wymianę sprężyn na Eibach Progresiw. Obnizają auto o 35mm i w niskim zakresie skoku super tłumia małe nierówności a gdy ostro jedziesz to reszta zwojów jest bardzo sztywna i jedziesz jak po szynach bez przechyłów. Ja do tego dodałem jeszcze KONI Special czerwone amorki i nie udało mi sie w zakręcie zarzucic tyłem za zadne skarby podczas jazdy oczywiście po wymianie na nowe łączników stabilizatora. teraz jedzie tak jak ja chcę!:)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE
! 

- Od: 31 maja 2005, 14:24
- Posty: 23
- Skąd: Bogatynia
- Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8
znacie ten samochodzik a moze wlascicieil jest na forum moze dokladniej jakie turbo itp..
http://moto.allegro.pl/item180140180_ma ... zybka.html

- Od: 23 lut 2007, 15:58
- Posty: 30
- Skąd: POD BYdgoszcza
- Auto: almera n15- narazie;)
TOXIC napisz mi na PW ile cie kosztowały amorki i sprezyny, i gdzie je kupic... bo planuje zmiane zawiechy pod 18-nastki 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Witam:)
BUUUU HAHAHAHAHHAHA jestem równie ciekawy jakie to TURBO i gdzie je gość umieścił??? Może ma je w garażu albo w bagażniku? Ogólnie drętwe auto. Grajek "no name"– badziew składany gdzieś w zambezi a felgi bez wyrazu, do tego zawieszenie zbyt wysokie ale opis na Allegro jest godny ZŁOTEJ CZCIONKI:):):)
POZDRO;)
BUUUU HAHAHAHAHHAHA jestem równie ciekawy jakie to TURBO i gdzie je gość umieścił??? Może ma je w garażu albo w bagażniku? Ogólnie drętwe auto. Grajek "no name"– badziew składany gdzieś w zambezi a felgi bez wyrazu, do tego zawieszenie zbyt wysokie ale opis na Allegro jest godny ZŁOTEJ CZCIONKI:):):)
POZDRO;)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE
! 

- Od: 31 maja 2005, 14:24
- Posty: 23
- Skąd: Bogatynia
- Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8
JACOL. Jesli chcesz władować do mazdy fele 18" to musisz raczej całkiem usztywnić zawiechę i do tego myślę że wieksze jak 215mm opony nie zmieszczą się tak aby nie tarło cos o nadkole liub o amorki lub sprężyny. Raczej musisz tak na glebe mołożyć mazdę aby koło schowało sie w nadkolu bo przy małym ugieciu przywali opona o nadkole, no chyba że je ponaciągasz i spiłujesz ranty. Myślę że rozmiar 17" dla felg jak na nasze auta bedzie całkiem wystarczający, sam chciałem takie zamontować ale kwestie finansowe pozwoliły tylko na nowe 16" i nowe opony ( bo tylko takie kupuje
) MOje sprężyny to EIBACH Progresiw i daja -35mm gleby i są komfortowe jak na nasze drogi ale jeśli chcesz duze koła upchac to polecam H&R albo całe zestawy KONI regulowane. Mnie, z uwagi ze kupuje tylko nowe części to dość drogo wyniosło raczej ale nie narzekam i pewnie do końca nic się nie zniszczy w zawieszeniu i przeżyje całe auto:) Amorki KONI SPECIAL – 350zł/szt a sprężyny EIBACH PROGRESIV w przeliczeniu 1100zł/kpl Możesz szukać w różnych sklepach internetowych np polecam www.tuning24.pl , naprawde profesjonalna obsługa i doradztwo i www.tuning.pl też 
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE
! 

- Od: 31 maja 2005, 14:24
- Posty: 23
- Skąd: Bogatynia
- Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8
a jak w mx-3 wygladaja hamulce?? sila hamowania jest wystarczajaca czy lepiej by bylo wsadzic cos wiekszego, mocniejszego??
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 23 lut 2007, 15:58
- Posty: 30
- Skąd: POD BYdgoszcza
- Auto: almera n15- narazie;)
andy_czarny niestety hamulce to ta słaba strona mx-3 (podobnie jak mx-6). Nie licząc faktu, że można mieć zastrzeżenia do skuteczności hamowania, to po założeniu fajnych felg malutkie tarcze i zaciski (szczególnie z tyłu) wyglądają po prostu śmiesznie
No ale mi póki co wystarcza – nie chce mi się bawić w rzeźbę i montować nic większego 
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość