Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania
-
Lantis 89
Czy klocki z 1,8 pasują do 1,5????
Odnośnie wymiarów jest tylko 5mm różnicy na wysokości klocka
1,5
Szerokość[mm]: 91,6
Wysokość [mm]: 64,2
Grubość [mm]: 15
1,8
Grubosc [mm]: 14,4
Szerokosc [mm]: 91,7
Wysokosc [mm]: 70,4
Odnośnie wymiarów jest tylko 5mm różnicy na wysokości klocka
1,5
Szerokość[mm]: 91,6
Wysokość [mm]: 64,2
Grubość [mm]: 15
1,8
Grubosc [mm]: 14,4
Szerokosc [mm]: 91,7
Wysokosc [mm]: 70,4
-
Lantis 89
Nie wiem czy pasują, ale pytanie – po co? Przecież tarcza i tak zostaje mała z Z5. Jak już zmieniać na hamulce z BP to razem z tarczą i zaciskiem, inaczej nie widzę sensu.
A co do liftu 323F BA w UK – rzeczywiście tam samochody nie miały pełnego liftu, deski rozdzielcze i zegary nawet po ich lifcie zostawały stare, więc i silniki mogły zostać przedliftowe skoro nie wymieniali wszystkiego. Ciekawe jak z Lantisem, czy w JPN też nie było pełnego liftu czy jednak tam mieli
A co do liftu 323F BA w UK – rzeczywiście tam samochody nie miały pełnego liftu, deski rozdzielcze i zegary nawet po ich lifcie zostawały stare, więc i silniki mogły zostać przedliftowe skoro nie wymieniali wszystkiego. Ciekawe jak z Lantisem, czy w JPN też nie było pełnego liftu czy jednak tam mieli

Po prostu sie pytam czy pasują bo wymiary są podobne...
Dokładnie tak Samo W JP było,boczki tylko zmienili z wnętrza....
Dokładnie tak Samo W JP było,boczki tylko zmienili z wnętrza....
-
Lantis 89
Limited Edition napisał(a):Czy klocki z 1,8 pasują do 1,5????
Odnośnie wymiarów jest tylko 5mm różnicy na wysokości klocka
1,5
Szerokość[mm]: 91,6
Wysokość [mm]: 64,2
Grubość [mm]: 15
1,8
Grubosc [mm]: 14,4
Szerokosc [mm]: 91,7
Wysokosc [mm]: 70,4
otwory na bolce są takie same , klocki pasują zamiennie 1,5-1,8 . Jadnak z 1.8 (BP) są szersze niż z Z5 i nic nie daje założenie klocków z BP do Z5 bo po prostu wystają poza tarczę i odwrotnie . Klocki będą szersze niż tarcza.
- Od: 15 kwi 2010, 09:51
- Posty: 115
- Skąd: LIBIĄŻ
- Auto: 323 F 1.8 96r.
Ja zakładałem klocki z z.5 do B.P i pasują , ale nie wiem czy odwrotnie się zmieszczą bo może kolidować piasta ( osadzenie tarczy ) po prostu mogą nie wejść na tyle głęboko aby założyć szpilki mocujące . Trzeba by było to sprawdzić , ale brat już nie ma Z.5 i nie mam na czym sprawdzić . Jedno jest pewne klocki z 1.5 pasują do 1.8 na 100%
- Od: 15 kwi 2010, 09:51
- Posty: 115
- Skąd: LIBIĄŻ
- Auto: 323 F 1.8 96r.
Siema
Może ktos powiedzieć co to za dokładka????
Nie jest ona fabryczna a niektóre v6 ją mają,możliwe że diler je montował????


Może ktos powiedzieć co to za dokładka????
Nie jest ona fabryczna a niektóre v6 ją mają,możliwe że diler je montował????


-
Lantis 89
Dobrze mówisz Hazu.
Można gdzieś ją zdobyć????
Widziałem ze sporo aut w Japonii ma takie dokładki,dodatkowo mają jeszcze po bokach....
Można gdzieś ją zdobyć????
Widziałem ze sporo aut w Japonii ma takie dokładki,dodatkowo mają jeszcze po bokach....
-
Lantis 89
Może po prostu cięgno pływaka masz wygięte względem oryginału?
Ewentualnie "kalibrację wskazań" możesz przeprowadzić poprzez inne przegięcie tego drutu
Ewentualnie "kalibrację wskazań" możesz przeprowadzić poprzez inne przegięcie tego drutu
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Koledzy zastanawiam sie nad montazem hid ksenonow z allegro, ktos mial jakies przygody? Zabieraja za to dowody?
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Dr.Hardcore napisał(a):Koledzy zastanawiam sie nad montazem hid ksenonow z allegro, ktos mial jakies przygody? Zabieraja za to dowody?
Jak zrobisz do dobrze, odblask masz sprawny i co najważniejsze nie będziesz oślepiał innych to zapewne nie powinni się "panowie" czepiać.
Teoretycznie reflektor powinien być do tego przystosowany, mieć samopoziomowanie i spryskiwacz ale .... i tak 90% ludzi, którzy to zamontowali to nie myśleli o tych dodatkach.
Proponuję jednak wybór palników 4700K – 6000K. Wyższych temperatur nie stosuj bo to już "tjunningowato" wygląda.
Ja niedawno zakładałem w swoim X9 taki tani zestaw i .... jest OK.
Zapewne w niedługim czasie też "efka" coś takiego dostanie
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Ja mam i bardzo sobie chwalę,6000K.
Z przeglądem żadnych problemów nie było dodam że mam światła symetryczne jak w USA.
Diagnosta mi wszystko ustawił i jest bajka,nikt nie mruga ze oślepiam czy coś w tym stylu...
A policja za taką barwę raczej sie nie czepia,chyba ze zaczniesz przy nich rżnąć cwaniaka to masz dowód do odebrania w wydziale komunikacji

Dopisano czwartek, 20 września 2012, 13:16:
O Marek wczesniej napisał
Z przeglądem żadnych problemów nie było dodam że mam światła symetryczne jak w USA.
Diagnosta mi wszystko ustawił i jest bajka,nikt nie mruga ze oślepiam czy coś w tym stylu...
A policja za taką barwę raczej sie nie czepia,chyba ze zaczniesz przy nich rżnąć cwaniaka to masz dowód do odebrania w wydziale komunikacji
Dopisano czwartek, 20 września 2012, 13:16:
O Marek wczesniej napisał
-
Lantis 89
Lantis 89 napisał(a):A policja za taką barwę raczej sie nie czepia,chyba ze zaczniesz przy nich rżnąć cwaniaka to masz dowód do odebrania w wydziale komunikacji
... dlatego profilaktycznie jak się trafi jakaś "menda" to lepiej mieć po prostu w bagażniku oryginalne żarówki
Na miejscu je wymieniasz (dosyć łatwa czynność w mazdach) i po kłopocie
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość