![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Opinie i Informacje
Szybkie pytanko Mazda 323F BA po lifcie ma obrotosciomierz po prawej stronie a wskazniki poziomu paliwa itp. po lewej czy na odwrot??
czy w jakies wersji wystepuje komputer w sensie poziom spalanego paliwa itp. 
Naprawa komputerów w prawie każdym zakresie szczegóły na PW :)
- Od: 30 sie 2008, 10:22
- Posty: 575
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323F Ba 98r. LE
Mazda 121 DB GLX
luki88 napisał(a):w starszej wersji są 2 osobne budziki od poziomu paliwa i temperatury po prawej stronie
A czyms sie jeszcze one roznia oprocz znaczka na masce?? i chyba troszke innego wygladu kokpitu centralnego.
Ciekawi Mnie to ze ze roczniki 97 byly niby juz po lifcie a z tego co znalazlem na forum to nawet auta z rocznika 98 sa przed liftem:D
a jesczze jedno pytanko olej do silnika 10w40 Elf dobry zakup?? 4l. baniaczek:P
Naprawa komputerów w prawie każdym zakresie szczegóły na PW :)
- Od: 30 sie 2008, 10:22
- Posty: 575
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323F Ba 98r. LE
Mazda 121 DB GLX
michal_38 napisał(a):jesczze jedno pytanko olej do silnika 10w40 Elf dobry zakup?? 4l. baniaczek:P
temat o oleju był wielokrotnie poruszany, wystarczy że poszukasz.
zaciek napisał(a):ja polecam Mobil 1 lub Castrol
Mobil, tylko z bańki, nigdy z beczki. A osobiście mogę polecić Shell Hellix Plus 10W40 – poprawa pracy w stosunku do mobila – ogromna.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Witam wszystkich. Przymierzam się do zakupu mazdy 323 z silniczkiem 1.5 i mam pytanie.
Czy są jakieś wielkie różnice (prócz oczywiście liftingu) w rocznikach? W sensie czy brać np z rocznika 97-98 bo coś... Czy szukać po prostu najładniejszej i najbardziej zadbanej obojętnie z jakiego rocznika?
Czy są jakieś wielkie różnice (prócz oczywiście liftingu) w rocznikach? W sensie czy brać np z rocznika 97-98 bo coś... Czy szukać po prostu najładniejszej i najbardziej zadbanej obojętnie z jakiego rocznika?
- Od: 11 gru 2008, 15:29
- Posty: 11
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323f BA 1.5 '98
Niestety jeszcze trochę poobijana bordowa przyjaciółka.
323F BA Z5 – miałem, jeździłem, uwielbiałem. Przez blisko rok użytkowania nie miałem z nią żadnych problemów. Dosłownie żadnych – jedynie hamulce nie spisywały się już tak, jak sobie tego życzyłem. Autko wizualnie piękne, chociaż to kwestia gustu. Miejsca sporo – z tyłu z powodzeniem mieściły się dwie dwumetrowe osoby. Silnik, jak na swoją pojemność i konstrukcję, rakieta – 10,2 sek do setki, V-Max nie zmierzona. Zawieszenie pozostawiało mi wiele do życzenia na zakrętach – bujało, jak na huśtawce, za to nierówności tłumiło bardzo dobrze (to pewnie też dzięki oryginalnym rozmiarom opon). Jedyny zarzut to dość pokaźne spalanie w mieście – 10 litrów przy spokojnej jeździe. No i rdza na przednich progach drzwi...
Teraz tylko rozpaczam nad jej sprzedażą i czekam do nowego roku na zakup kolejnej (oczywiście 323F ki). Nic, tylko polecać!
Teraz tylko rozpaczam nad jej sprzedażą i czekam do nowego roku na zakup kolejnej (oczywiście 323F ki). Nic, tylko polecać!
Bez Mazdy nie ma jazdy | Mazda Nie Dla Błazna


- Od: 26 lis 2007, 14:39
- Posty: 46
- Skąd: Gdynia
- Auto: 323f BA Z5
Zastanawiam się nad kupnem V6 ale zastanawiam się nad kosztami utrzymania czy czasem nie są dużo wyższe niż V4 1.8. Gdzieś mi wpadło w oko, że coś tam jest droższe w V6. Nie chodzi mi o zużycie paliwa, ale np. o wymianę rozrządu, klocków hamulcowych, tarcz, uszczelek itd. czyli najczęściej wymienianych rzeczy oraz tych, które są bolączką tej mazdy (o ile takie istnieją) czyli koszt naprawy najczęstszych usterek. Proszę o pomoc, bo chce już zdecydować za czym się rozglądać...
-
RoQi
Swiecie i kable sa drozsze ( jest ich wiecej)
Nawet jak zmieniasz olej w V6 to musisz go wiecej wlac.
Rozrzad 2xdrozszy.
Niestety V6 jest duzo drozsze w utrzymaniu
Nawet jak zmieniasz olej w V6 to musisz go wiecej wlac.
Rozrzad 2xdrozszy.
Niestety V6 jest duzo drozsze w utrzymaniu


- Od: 8 maja 2005, 23:52
- Posty: 1117
- Skąd: 樹雷星
- Auto: 日産自動車株式会社
Bahamut napisał(a):Silnik, jak na swoją pojemność i konstrukcję, rakieta – 10,2 sek
tak samo jak moja
Bahamut napisał(a):Zawieszenie pozostawiało mi wiele do życzenia na zakrętach – bujało
u mnie w porownaniu do innych aut tej samej klasy jest o wiele sztywniej, kupe osob ktore wozilem mowilo ze efka bardzo malo kladzie sie na zakretach.... ogolnie wydaje mi sie ze efki maja twardy zawias..
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
lukas_arts napisał(a):Niestety V6 jest duzo drozsze w utrzymaniu
ale ten odglos

niestety spalanie glownie dobija,bo w miescie w zime 13L musisz liczyc i to delikatnie jezdzac
-
waldii
waldii napisał(a):bo w miescie w zime 13L musisz liczyc i to delikatnie jezdzac
nie bede sie kłocil ale u mnie jest mniej
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
waldii napisał(a):lukas_arts napisał:
Niestety V6 jest duzo drozsze w utrzymaniu
ale ten odglos
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Beny napisał(a):nie bede sie kłocil ale u mnie jest mniej
no u mnie tyle wychodzi.Moze dlatego,ze z rana na klimie jade,zeby szybciej grzalo i robie 13km i auto stoi do wieczora,pozniej znowu na zimno 13km i do rana
-
waldii
Ja tam swojego przyspieszenia nie zmierzylem:( ale mysle ze nie jest zle moze dlatego ze byla serwisowana wszystko robione jak trzeba przez caly okres:) jesli chodzi o zawieszenie to na oponkach 195/50/R15 trzyma sie drogi jak cholera no i kazda dziure czuc w moich odczuciach jest twarda na zakretach sie nie przechyla ale to tez od drogi zalezy w somie:D
Naprawa komputerów w prawie każdym zakresie szczegóły na PW :)
- Od: 30 sie 2008, 10:22
- Posty: 575
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323F Ba 98r. LE
Mazda 121 DB GLX
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości