Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Opinie i Informacje

Mazda 323 1994–1998

Postprzez siwy_dymek » 11 lut 2007, 22:38

bastek1984 napisał(a):wiec swoje komentarze do postow zachowaj dla siebie.


ale to jest forum i tu sie wlasnie komentuje! Jak dla mnie temat powiela wiele innych-ogolnier do bani

P.S. Wykasujmy wszystkie inne tematy w dziale opinie, porady i mx3/323 i zostawmy ten temat! i bedzue luz!
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez bastek1984 » 12 lut 2007, 07:43

czy na tym forum sa gdzies zebrane wszystkie notorycznie powtarzajace sie usterki? owszem sa ale rozwalone w kilkudziesieciu postach. goscia konpletnie nie dotyczy ten post a czepia sie bo mu sie nie podoba – tak jak wlasnie mowisz "ale to jest forum i tu sie wlasnie komentuje!" wiec prosze o odpoiwedzi na temat a nie wyzalanie sie ze komus sie temat nie podoba – zadalem pytanie – 10 ludzi ktorzy maja autka z tematu nie wyrazili sprzeciwu i odpowiezialo a gosc ktory ma inny model zaczyna plakac ze mu sie to nie podoba – no i po co to? moze pomagajmy sobie a przestanmy opier... ludzi za to ze chca sie czegos dowiedziec?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sie 2006, 18:42
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323f BA '95 1,5 16V 88KM

Postprzez Simo » 12 lut 2007, 18:30

bastek1984 napisał(a):bardzo mnie interesuje co sie jeszcze dzieje u ludzikow ktorzy maja 323F BA z silnikiem Z5

I czego konkretnego się dowiedziałeś z twojego postu? Że komuś kopci na biało? Że mu paruje szyba? Super! A mi ciężko chodzi lewarek. I co robię w takim wypadku? Nie smaruję nowego posta, tylko szukam czy już ktoś tego nie miał i nie wymieniał. Proste, prawda? To, co trapi użytkowników BA 323 jest odzwierciedleniem w tematach które piszą właśnie w dziale 323. I stamtąd możesz śledzić co komu "siedzi" w aucie. Jak znasz odpowiedź na jakąś zagwozdkę po prostu piszesz konkretnie co wiesz, jak to naprawić itd...W ten sposób pomożesz efektywnie. A w Twoim poście, który pewnie rozrośnie się do tasiemcowych rozmiarów, nikt się żadnych konkretów nie dowie, nic nie będzie można znaleźć bo jeden będzie pisał że mu pękł wał a dwadzieścia osób po nim że nie wie jakie żarówki założyć (co de facto nastąpiło i o żarówkach było już wszystko) i go oleje.
bastek1984 napisał(a):czy na tym forum sa gdzies zebrane wszystkie notorycznie powtarzajace sie usterki? owszem sa ale rozwalone w kilkudziesieciu postach

Powiedz mi czy wolisz szukać wśród postów pogrupowanych tematycznie czy wolisz przeglądać 10 stron aby znaleźć "twoją" usterkę i to jeszcze bez odpowiedzi jak naprawić?
Nadal uważasz ,że Twój post ma sens? :|
Ludzie !! Pomagajmy sobie, ale z głową !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2006, 12:02
Posty: 110
Skąd: Łódź
Auto: W124 E200T '93

Postprzez art3city » 12 lut 2007, 19:31

Popieram powyższy post w całej okazałość! :) Dodając tylko, że szyby strasznies się rysują w 323F BA ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2006, 12:09
Posty: 61

Postprzez Artiks » 12 lut 2007, 21:53

Simo napisał(a):A mi ciężko chodzi lewarek
To ci powinno pomóc . http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=26071 Na forum dużo pomocy, choć uważam , że powinniśmy rozwijac dzial Fotorelacje z napraw, żeby mieć czarno na bialym co gdzie jest i jak się do tego zabrać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Simo » 12 lut 2007, 22:15

ArtX dzięki za wskazówkę ale do tego dotarłem dość dawno :) ...w moim poście chodziło mi o to żeby nie zakładać bez sensu tematów w których i tak niczego potem nie będzie można znaleźć.
ArtX napisał(a):powinniśmy rozwijac dzial Fotorelacje z napraw

Popieram. Nie ma jak rzeczowa, dobrze udokumentowana fotorelacja <ok2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2006, 12:02
Posty: 110
Skąd: Łódź
Auto: W124 E200T '93

Postprzez Gość » 13 lut 2007, 00:12

Witam
w moim świezo nabytym autku problem dotyczy spadania wolnych obrotów po załączeniu odbiorników elektr, oraz po ich wyłączeniu.Obroty normalnie wynoszą 750 a po załączeniu/wyłączeniu np świateł spadają do 500!! Zaczyna to być wkur.....ce :(
pozdrawiam
Gość
 

Postprzez Artiks » 13 lut 2007, 09:14

KEEL napisał(a):Obroty normalnie wynoszą 750 a po załączeniu/wyłączeniu np świateł spadają do 500!!
MIałem kiedyś to samo, uszczlenij dolot( karbowana rura między filtrem paliwa a przepustnicą), przeczyśc przepustnicę i przepływomierz i po problemie. Ja po tych zabiegach nie mam problemu a miałem identycznie jak ty-750 wolnych obrotów, spadek obrotów i mocy po załączeniu np. klimy świateł itp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Gość » 18 lut 2007, 14:27

powiedzcie mi czy za ok 6 tys złotych kupie taką mazda 323c tk mniejwiecej z 1995 roku ?? czy można znaleść coś rozsądnego w tej cenie czy będzie to raczej chłam i kupić tą starszzą??
Gość
 

Postprzez Adaś » 18 lut 2007, 15:24

mrizzy napisał(a):powiedzcie mi czy za ok 6 tys złotych kupie taką mazda 323c tk mniejwiecej z 1995 roku ?? czy można znaleść coś rozsądnego w tej cenie czy będzie to raczej chłam i kupić tą starszzą??

raczej nie znajdziesz – wystarczy zerknąć jakie ceny są np na Allegro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Murdzi » 19 lut 2007, 22:30

Ja zamierzam kupić 323 BJ '99 – czy to autko ma blachy ocynk? Bo to dla mnie dość istotne... Dzięki z góry za odpowiedź...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 kwi 2005, 15:44
Posty: 7
Skąd: Czarne
Auto: Mazda 626 2.0D Comprex '94

Postprzez Beny » 19 lut 2007, 22:51

Z tego co pisze GofNet to maja ja nawet o tym nie myslalem przed zakupem,ale dobrze wiedziec.A jedyna rdze jaka znalazlem to na mocowaniu fotela kierowcy,ale z tego co czytalem nie jestem sam :)
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Murdzi » 20 lut 2007, 10:03

Ale to tylko mniemania GofNeta, czy autentycznie mają? Ja już napisałem wyżej, to dla mnie istotne...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 kwi 2005, 15:44
Posty: 7
Skąd: Czarne
Auto: Mazda 626 2.0D Comprex '94

Postprzez dziubek » 20 lut 2007, 16:27

witam

Doloze cos od siebie. gdy kupowalem zero sladow. Po pol roku w naszym kraju min po zimie zauwazylem ze dolne ranty drzwi od wew popekana dig masa ( to sa mikropekniecia niezbyt widoczne pod golym okiem) i stoi tam woda bardzo dlugo, pojawiliy sie ogniska co juz porobilem plus to samo rant klapy i rat maski mysle ze plyn ze spryskiwaczy robi swoje a popekana "digmasa" ( ja to znam pod taka moze niefachowa nazwa) wpuszcza wode wiec polecam zobaczyc te miejsca ja ja w tych miejscach usunolem calkowicie. Pozatym wsio ladne i czyste.

Pozdrowka

dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2006, 02:48
Posty: 631 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Sandero Stepway MY'19
Mazda 6 GL Kombi

Postprzez Piotr Wozniak » 20 lut 2007, 21:09

Ja zamierzam kupić 323 BJ '99 – czy to autko ma blachy ocynk?


Jak 99r ma nie miec ocynku !?!?!
Przeciez w tym roczniku to juz chyba nawet Lady miay ;)
Powaznie to na 100% ma, przeciez 323 BG czyli 8 lat wczesniej byly juz ocynkowane i to dobrze ocynkowane, bo sam jednej takiej uzywam i korozjoodporna bardzo :)

Pozdrowienia
WOZI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 17:13
Posty: 300 (0/1)
Skąd: Gdansk
Auto: MX-3 (BP-DOHC) 1993r
Subaru Outback SBD 2010r
Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD

Postprzez dziubek » 21 lut 2007, 02:12

Xiondz ja robilem wsio u siebie sam by wiedziec jak mam zrobione i koszty to brunox jakies 23zl na allegro – polecam w sprayu bo to troche dziwny preparat gdy kupisz w puszcze musisz odlac go przed uzytkowaniem itd. , podklad antykorozyjny nie pamietam marki ale cos polskiego jakies 15zl za 1l i mam tego jeszcze na cala efke ;) i lakier koszt 12zl za 100ml jak dobrze pamitam potem klar lack na to. Pierw zdralem nozem, potem szczotka druciana i srubokret potem papier scierny tak by bylo w miare oczyszczone bo brunox chwyta tylko na rdze, oczyscilem i odtluscilem wczesniej benzynka. Potem 2 warstwy brunoxa nakladane w odstepach 48h a potem 2 x podklad co 24h i jak narzie mam spokoj musze tylko zajac sie maska i klapa bo mi czasu i brunoxa braklo ;)

Pozdrowka

dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2006, 02:48
Posty: 631 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Sandero Stepway MY'19
Mazda 6 GL Kombi

Postprzez brylant » 24 lut 2007, 12:25

Kup 1,8. :D

Najbezpieczniejszy silnik w tej budzie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2005, 19:49
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Auto: Seat Toledo 2.0TDI `07

Postprzez Natya » 26 lut 2007, 16:55

Od jakiegoś czasu poszukuję dla siebie Mazdy 323F BA około roku 97, silnik 1.5. Miałam okazję oglądać już parę egzemplarzy, ale jako że nigdy nie miałam bliżej do czynienia z tymi autami, nasunęły mi się następujące pytania:

Jak bardzo głośne są silniki w tych autach? Ktoś ostatnio mi tłumaczył (nie wiem na ile uczciwie), że to są "sportowe samochody" więc mają głośniejsze silniki, gwizdki gdzieś tam montowane i stąd są głośniejsze od porównywalnych aut innych modeli czy marek. Ale czy naprawdę powinno to być stosunkowo głośne, czy to kwestia zajeżdzonego silnika, który wyje, żeby go dobić? :)

Druga sprawa, to wolne obroty na luzie bez ssania: trafiłam na egzemplarz, gdzie spadały one nawet do około 600rpm, silnik co prawda nie gasł i nie trząsł się, ale też wydaje mi się to podejrzane... czego to może być objawem?

I trzecia kwestia – jak na silnik 1.5 z niecałymi 90 końmi, wydawało mi się, że choć trochę "kopa" mieć to to powinno, tymczasem ostatnio oglądany egzemplarz nie był jakoś zatrważająco zrywny... czy to też typowe dla tej jednostki, czy kolejny objaw zabitego silnika?
Początkujący
 
Od: 31 gru 2006, 13:09
Posty: 15
Skąd: Warszawa

Postprzez Adaś » 26 lut 2007, 17:02

Natya napisał(a):gwizdki gdzieś tam montowane i stąd są głośniejsze od porównywalnych aut


:|
Natya napisał(a): jak na silnik 1.5 z niecałymi 90 końmi, wydawało mi się, że choć trochę "kopa" mieć to to powinno, tymczasem ostatnio oglądany egzemplarz nie był jakoś zatrważająco zrywny

a czego sie spodziewasz po 88KM (jesli trzyma serie)?:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Natya » 26 lut 2007, 17:18

No pytam się generalnie, czy one są takie lekko ospałe, czy jednak coś tam się powinno po wdepnięciu poczuć.
Początkujący
 
Od: 31 gru 2006, 13:09
Posty: 15
Skąd: Warszawa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323