Mazda3 (BL) – Wrażenia i opinie

Mazda3 2008–2013

Postprzez ZOOMik » 9 cze 2010, 23:35

mx5 napisał(a):300 l ma tylko wersja Sport, dwulitrówka HB E+ ma 340. Łatwo to sprawdzić rozkładając tylną kanapę, w wersji 300 l jest płaska podłoga a w wersji 340 l jest lekki próg.


W uzupełnieniu odpowiedzi Kolegi mx5
Nikt nie podrzucił, więc sam zmierzyłem i odległość od krawędzi otworu załadunkowego bagażnika do jego podłogi wynosi w wersji Sport 11 cm a w pozostałych jest to 20 cm.

color1,
Nie widziałem jeszcze „na żywo” Giulietty, ale z fotek jakoś mi nie podchodzi, zresztą tak samo jak Mito (ta też na dodatek kiepsko jeździ). Natomiast jeśli będzie prowadziła się podobnie do modelu 159, to można by się zastanowić nad zakupem, jeśli „wpadła Ci w oko” ;)

ropsson,
Wybrałeś BK, Twoja sprawa, ale może nie racjonalizuj swojej decyzji jakąś przypadkową wygraną w „ulicznym wyścigu”, bo jest to trochę żenujące – myManArm i Night słusznie zwrócili Ci uwagę. Mnie się nowa „trójka” z festynem w żaden sposób nie kojarzy, natomiast na jej tle widać, że czas płynie i „starsza siostra”, choć urodziwa, przy młodszej wypada już nieco blado. Zarzucasz producentowi bzdury a wypadałoby wnikliwiej czytać co pisze. Mazda podaje, że obniżyła masę nowej „trójki” do 15 kg w zależności od wersji i wyposażenia a nie że każda jest o tyle lżejsza od poprzedniczki. Swoją drogą informację tę należy traktować bardziej w kategoriach marketingowych, bo w praktyce te parę kg na plus czy minus i tak nie mają żadnego znaczenia. Jeśli chodzi o zużycie paliwa to w BL jest mniejsze na co wskazują chociażby fabryczne dane (wg normy ECE) mogące jak najbardziej służyć do porównań a co potwierdzają również testy. Te ostatnie weryfikują również osiągi – już było tu wielokrotnie pisane, że w przypadku BL są one przez producenta zawyżone (przyspieszenie) – rzeczywiste w obu generacjach „trójek” są porównywalne.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez csscss » 10 cze 2010, 17:22

Odnośnie nowego kompakta Alfa Romeo. Sam zastanawiałem się czy nie poczekać na ten samochód. Bo przed nową 3 jeżdziłem AR 156 i byłem z niej zadowolony.
Po przeczytaniu pierwszego testu w tygodniku Motor ( moim zdaniem obiektywne Pismo nie to co AŚ bazujące na niemieckich przedrukach) nie żałuje że kupiłem mazde. Narzekali na nienajlepszą jakośc niektórych tworzyw w wykończeniu i słabe trzymanie boczne foteli ( o dziwo ? ) czyli dwie rzeczy które przeszkadzają mi w mojej trójce, i zakładałem że w Giuliettcie będzie z tym lepiej.
Po drugie jej cena za wersje standardową 69,900zł. ( na kołpakach i z klimą manualną ). Mazde kupiłem za 67tyś w metaliku – (nowa rocznik 2009) , na 17 alusach z klimatronikiem. Porównywalą giuliette miał bym za minimum 76-78 tyś. No i utrata wartości nieporównywalna. Przyznać jednak trzeba że 1.4 t-jet 120km.( znany z bravo – miałem okazje nim pojeżdzic) jeśli chodzi o osiągi i spalanie jest napewno lepszym napędem od mazdowskiego 1.6.)

Myślałem chwilowo także o lancerze sedan 1.8 bo (sportback z tyłu jest koszmarny) ale nie będe się powtarzał bo wcześniej już to Ktoś naświetlił w porównaniu z mazdą 3 w większości względów wypada bladziej.
No chyba że stać kogoś na wersje Rallyart bo to ciekawa propozycja pomiędzy 150km 2l. mazdy i 230 km MPSem. ale to już przedział cenowy
nie w moim zasięgu.
ps. kwestia stylizacji – mi także nowe przody AR w stylu mito i najnowszego kompakta nie podchodzą do gustu , i dziwi mnie że tak szybko zrezygnowali z rewelacyjnego stylu przodów w stylu AR 159 -Brera.
Tak więc mija 2 miesiąc użytkowania mojej mazdy i do dziś nie znalazł bym pod mój gust lepszej oferty. Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2010, 19:46
Posty: 15
Auto: mazda 3 1.6 benz elegance

Postprzez color1 » 10 cze 2010, 18:24

Tyle że ja rozważam pomiędzy M3 2.0 (Ex+) i AR 1.4 TB (Dist.) więc ceny są porównywalne.
W dalszym ciągu jednak w zanadrzu mam ASX-a więc może niedługo będzie mi dane przetestować jak pojawi się już w salonach. Na marginesie dodam że faktycznie facjata Giulietty jest kontrowersyjna (wnętrze tym bardziej) bo to taki mocno ulepszony Lanos :) którego chciałbym uniknąć... ech, szkoda że nie ma jakiejś tańszej alternatywy do M3 Mps :/ no i dziwne, że downsizing jest przez Mazdę traktowany po macoszemu.
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2010, 16:19
Posty: 12

Postprzez ropsson » 10 cze 2010, 19:46

Alfa Romeo Vs. Mazda – według niemieckich raportów typu TUV różnica kolosalna... Lecz to tylko niemiecka prowokacja marketingowa bo co by było gdyby niemieckie pojazdy nie dość że ,,nieurodziwe,, jak większość ,,niemek,, jeszcze się psuły bardziej jak Alfy?.. Miałem albo nawet mam doświadczenie na Passacie B5 1.8T(benzynia) Alfa 147 2.0(benzinia) i Alfa 147 JTD ostatni model (150KM) a sam osobiście teraz użytkuje M3 BK 2.0 Top. Passat 1.8T rewelacyjny silniczek doładowany turbiną osiąga b.dobry moment obrotowy 210NM i na tym koniec.. zawiecha gorsza i bardziej awaryjna niż w Alfach! Materiały wnętrza Passata jak i Mazdy 3 nieporównywalnie gorsze jak w Alfie w której materiały są miękkie welur i skóry wytrzymują b,duże przebiegi z jedną wadą – są bardzo słabo spasowane fabrycznie. Zawieszenie Alfy 147 przód i tył wielowachacz stąd też wzięła się awaryjność alfy w Polsce, bo jeśli ktoś zakładał 17calówki i zasówał po dziurach jak większość to zawiecha powoli siadała.. Alfa znacznie lepiej sie prowadzi od M3 można sobie pozwolić na wiele więcej w zakrętach.. o Passat w zakrętach podpiera si lusterkami, Silnik Alfy 2.0 benzina 150Km oceniam najgorzej z wymienionych samochodów jest paliwożerny i ciągłe problem z ,,wariatorem,, natomiast silnik JTD (150Km) jest bezkompromisowy!!! zarówno moment obrotowy (340 NM) jak i osiągi i spalanie (6l ON) pozostawiają daleko w tyle wszystkie te samochody, dlatego uważam że ALFA ROMEO GIULIETTA wraz z zupełnie nową jakością i silnikami powali całą konkurencję na kolana.
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 10:31
Posty: 81
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport

Postprzez ropsson » 10 cze 2010, 20:01

Do ZOOMik
Kolego wszystkie Twoje ,,papierkowe dane techniczne,, zweryfikowała już ,,ulica,, Zgadzam się że Nowa M3 może i kasuje pod względem wyglądu starą m3, lecz stara M3 powala ją osiągami i pogódź się z tym... a jeśli chcesz cytować się na testy redakcyjne to zapomniałeś chyba o tym, http://moto.onet.pl/1606082,1,mazda-3-z ... ml?node=20
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 10:31
Posty: 81
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport

Postprzez csscss » 11 cze 2010, 01:27

Powalanie ?? (rozumiem że przy założeniu tych samych silników) no to powalanie kolosalne do zniwelowania na zasadzie czy jedzie gruby z grubą kontra szczupły z jamnikiem.

Alfa 156 1.9jtdm też powali osiągami 159 jtdm.i co z tego. stare to nie to co nowe. przyśpieszenie w samochodzie to taki sam wyznacznik ,,lepszości,, jak liczba pikseli w aparacie fotograficznym.
Czyli żaden. miałem kiedyś corse GSI pierwszej generacji i powaliła by też nie jedno nowoczesne auto, ale co to było- szalona blaszanka nie umywająca się do współczesnych samochodów klasy B choćby nie przyśpieszały one w 9 sekund, tylko w 12.
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2010, 19:46
Posty: 15
Auto: mazda 3 1.6 benz elegance

Postprzez Night » 13 cze 2010, 16:41

Jako ze ceny opon zimowych są obecnie bardzo korzystne, powoli rozgladam sie za dobraniem ich pod M3. Czy rozmiar 215/60/16 wejdzie bez problemu? Mam juz 2 opony w rozmiarze 205/55/16 ale czy mozna zakładać 2 różne rozmiary? Zastanawiam sie czy taka opona w ogole sie zmiesci.

EDIT
W podobnym wątku był już poruszany ten temat i ktoś jeździł na 215/60/16.
Czy opony o takich parametrach będą dobrym rozwiązaniem?
Przód 215/55/15 Continental ts830
Tył 215/60/16 Pirelli Winter
Czy z tyłu 5% różnicy nie będzie problemem?

Dzieki za odp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 10:13
Posty: 149
Skąd: Rzeszów
Auto: 1.Mazda 3 BL'10r. 2.0 Excl Plus BX,
Graphite Grey;
2.Mazda 6 GH'09r. 2.5 Sport, Radiant Ebony;
3.Mazda 323f BA'97r. 1.5 Silver Metalic

Postprzez wirecki » 13 cze 2010, 21:32

Dziękuję za namiary na www.autosalonpomorski.pl, teraz w teście jest Mazda CX-7 2.2 MZR-CD, czyli wreszcie z turbodieslem. Prawdopodobnie ukaże się na weekend 19-20.06., ale może do tego czasu ktoś ma jakieś propozycje na co tester miałby zwrócić szczególną uwagę. Pozdrawiam mazdowiczów.
Początkujący
 
Od: 20 mar 2010, 23:12
Posty: 4

Postprzez Globy » 14 cze 2010, 13:26

Zmierz tylko przyspieszenie od 0-100 km/h i opublikuj informację w sąsiednim dziale CX-7 <usmiech> Proszę o trzymanie się tematu dyskusji, a o oponach można założyć osobny wątek.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez ZOOMik » 17 cze 2010, 23:52

ropsson napisał(a):Do ZOOMik
Kolego wszystkie Twoje ,,papierkowe dane techniczne,, zweryfikowała już ,,ulica,, Zgadzam się że Nowa M3 może i kasuje pod względem wyglądu starą m3, lecz stara M3 powala ją osiągami i pogódź się z tym... a jeśli chcesz cytować się na testy redakcyjne to zapomniałeś chyba o tym, http://moto.onet.pl/1606082,1,mazda-3-z ... ml?node=20

ropsson,
Nie obraź się, ale zachowujesz się trochę jak dzieciak w piaskownicy ;) Poza historyjką o swoich „ulicznych wojażach” nie przedstawiłeś żadnego obiektywnego dowodu na to, że BK ma lepsze osiągi od BL. Może i masz żyłkę „sportowca”, ale za to nikłe pojęcie o wiarygodnych testach porównawczych :P Wynik pomiarów na hamowni, pochodzący z linkowanego artykułu, również niczego w tej kwestii nie zmienia. No chyba, że posiadasz też wykres dla BK (?), bo że wyjątkową „fantazję” to już wiem – to tak a propos stwierdzenia „Powala ją osiągami”. Nie, Kolego, nie pogodzę się z tym! Może oświecisz mnie jakim cudem, skoro to są praktycznie te same auta, silniki, tylko w trochę innym „opakowaniu”?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez pluck » 18 cze 2010, 00:33

zmienię temat:

blokada dla dzieci w tylnych drzwiach. Wiem, że jest przełącznik w drzwiach, który blokuje/odblokowuje otwieranie drzwi od wewnątrz. Nieważne jak ten przełącznik ustawię to blokada cały czas jest aktywna. W instrukcji jest napisane, że obie blokady muszą mieć takie same ustawienie. Próbowałem i nic. Cały czas od wewnątrz nie mogę drzwi otworzyć.

Ktoś ma może podobny problem? Dzieci nie mam, więc jest mi ta opcja zbędna i upierdliwa...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2010, 00:25
Posty: 93
Auto: M3 BL Excl+

Postprzez ZOOMik » 18 cze 2010, 11:33

pluck,
Odwiedź serwis, bo z Twojego opisu wynika, że niestety masz jakąś usterkę. U mnie ta blokada działa prawidłowo.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez color1 » 23 cze 2010, 22:16

A co powiecie na M3 2.0 disi vs. Megane 2.0 TCe 180 ?
Czy ktoś z użytkowników Mazdy z rocznika 2009/2010 byłby skłonny pokusić się o jazdę próbną i porównać oba pojazdy pod względem (a może już ktoś sprawdzał ?):
– wyciszenie i komfort jazdy
– przestronność wnętrza
– widoczność
– układ zawieszenia i precyzja układu kierowniczego

Pozdr.
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2010, 16:19
Posty: 12

Postprzez Globy » 25 cze 2010, 20:19

Jeździłem obydwoma modelami w sporym odstępie czasu, więc trudno będzie mi pokusić się o bezpośrednie porównania. Megane jest przyjemnie zawieszone, choć za sprawą oderwanego od rzeczywistości układu kierowniczego (beznadziejne wspomaganie elektryczne) prowadzi się mniej precyzyjnie. Nie wiem, jak widoczność w wersji 5d, ale w Coupe – taka sobie. Bagażnik większy niż w Maździe, lepsza dynamika, gumowa i niezbyt precyzyjna skrzynia biegów, nieco większy apetyt.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez ZOOMik » 26 cze 2010, 13:35

color1,
widzę, że wytrwale poszukujesz 4 kółek <spoko>
Przyznam się bez bicia, że nie przepadam za francuską motoryzacją, ale mimo to przyjrzałem się nieco bliżej Renault Megane trzeciej generacji na dniach otwartych, jak tylko wchodził do sprzedaży. Co prawda sporo czasu już upłynęło od wspomnianej konfrontacji, ale co nieco utkwiło w pamięci. Z wymienionym przez Ciebie silnikiem niestety nie miałem okazji jeździć, zatem w kwestii napędu nie wypowiem się poza tym, że lepsze osiągi tej mocniejszej turbodoładowanej jednostki od mazdowskiego „klasyka” to oczywista oczywistość ;) Natomiast co do reszty to tak…Autko może się podobać, ale w moim typie nie jest – zarówno zewnątrz jak i wewnątrz są też takie detale, które tę niechęć tylko pogłębiły. Karoserię szpecą wielkie jak „krowi placek” tylne lampy. Natomiast we wnętrzu razi w oczy (dosłownie) okrągły niczym księżyc w pełni wyświetlacz z cyfrowym prędkościomierzem. To tylko niektóre „grzechy stylistyczne”, ale jest ich więcej.
Widoczność w obu autach jest raczej zbliżona i do najlepszych nie należy, zwłaszcza do tyłu. Ilość miejsca na przednich fotelach w Megane chyba ciut mniejsza, za to z tyłu– w „trójce” jest kiepsko, ale tam to już tragedia – jeden z najciaśniejszych kompaktów. Siedziska foteli jeszcze krótsze niż w Maździe zarówno z przodu jak i z tyłu, co zwłaszcza przy dłuższych podróżach może być odczuwalne. Bagażnik odrobinę większy od japońskiego konkurenta. Wyciszenie wnętrza, podobnie jak w „trójce”– bardzo dobre. Zawieszenie oparte na belce skrętnej zestrojono bardziej komfortowo, co nawet nie przeszkadza w stabilnym i pewnym prowadzeniu, pod warunkiem, że jeździmy „normalnie”. Natomiast, jeśli preferujemy bardziej dynamiczny styl to wtedy w Megane nie znajdziemy tego poczucia bezpieczeństwa ani frajdy z jazdy, jaką zapewnia „trójka” i układ kierowniczy „francuza” również ma w tym spory udział. Gdy na zakończenie tego „pojedynku” zestawić skłonność Renaulta do usterkowości, z legendarną niezawodnością „skośnookiej azjatki” to podjęcie właściwej decyzji nie powinno być trudne :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez color1 » 26 cze 2010, 21:09

zoomik, masz rację, nadal szukam "swojej drogi" ale z tego względu że nie spieszy mi się jakoś szczególnie (byle do jesieni) to rozważam kilka wariantów. francuzów także nie lubię, stąd ta koncepcja pojawiła się na końcu – wygląd nowej meganki akurat mnie odpowiada (bardziej coupe ale odpada ze względu na małą praktyczność – np. roweru tam chyba nie schowam, deski surfingowej tez nie..., nie wspominając o kilku osobach z bagażem).
m3 trochę blednie silnikiem względem tce 180 w megance, z kolei meganka blednie względem m6 którą w ostateczności też łyknę i odchoruję różnicę w cenie – chociaż jak wspominałem, m6 (kombi bo tylko taka wchodzi w gre) dla mnie sporo na wyrost. tak czy inaczej obecnie odliczam dni do jazdy próbnej mitsubishi asx-em bo to mój numer 1, a jeśli ostatecznie odpadnie to obstawiam, że stanę się stałym bywalcem tego forum :)

p/s sęk w tym, że jakimkolwiek autem udam się na jazdę próbną (spośród wytypowanych) odczuję zapewne przepaść między moim obecnym środkiem transportu (z którego tez jestem jako tako zadowolony), stąd obawiam się braku obiektywizmu w ocenie walorów nowego samochodu. m3 2.0 nie jest dostępny do jazd próbnych więc trudno mi w konsekwencji przyrównać np. meganke do m6
a poza tym... turbo i 180 koni w megance (docelowo chip) baaardzo kusi :)
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2010, 16:19
Posty: 12

Postprzez ZOOMik » 27 cze 2010, 23:32

Dobrze, że nie masz „ciśnienia”, bo pośpiech jest tu nie wskazany.
Renault Megane Coupe to bardziej 3 drzwiowy hatchback, który tylko „udaje coupe”. Pojemność bagażnika jest w nim tylko nieznacznie mniejsza niż w hatchbacku a i tak wciąż przewyższa Mazdę, więc akurat z tej strony nie można zarzucić mu braku praktyczności. Natomiast już znacznie gorzej jest z wsiadaniem oraz ilością miejsca z tyłu, która jest tam jeszcze mniejsza niż w 5-drzwiowej odmianie. W świetle wątpliwości czy zmieścisz tam rower bądź deskę surfingową nie ma to jednak znaczenia, bowiem de facto żaden nie nadaje się do ich przewożenia wewnątrz pojazdu.
Motor „trójki” nie dorównuje osiągami temu z Megane i to nie dlatego, że ten pierwszy jest nieudany a drugi jakiś wybitny – podobnie wypadnie on w konfrontacji z większością turbobenzyn – „fizyki Pan nie oszukasz” ;) Można jedynie żałować, że paleta silnikowa Mazdy nie zawiera konkurencyjnych odpowiedników z doładowaniem. Jeśli „trójka” blednie silnikowo przy megance to „szóstka” tym bardziej, bo to jest cięższe auto od „trójki”, więc z analogicznym silnikiem osiągi nie będą lepsze – tym samym nie zgadzam się z tym co napisałeś, że „meganka blednie względem M6”. Dla moich potrzeb to również za duże autko, więc nawet nie brałem go pod uwagę. Przyznam szczerze, iż trochę jestem zaskoczony Twoim zainteresowaniem ASX-em i najwyższą pozycją w Twoim prywatnym rankingu. Miałem już nawet wcześniej zapytać, co Cię takiego zafascynowało w tym aucie, bo dla mnie, bez urazy, to trochę taki lancer, tyle, że crossover (?) No, ale na żywo go nie widziałem, nie jeździłem, więc może błądzę (?)
Wybierając auto, moim zdaniem, należałoby spojrzeć „na temat” nieco szerzej. Silnik (osiągi) to tylko jeden element „układanki”. Wystarczy, że towarzyszy mu, np. gorsze zawieszenie, skrzynia biegów, hamulce i „konie idą w las”. Dlatego nie jarałbym się aż tak tymi 180 „kucykami” Megane, bo akurat w tym przypadku reszta samochodu za nimi nie bardzo nadąża :P A przecież jest jeszcze wiele innych kryteriów. Dla mnie dla przykładu poza trakcją, bardzo ważne jest wnętrze. Wsiadam i jeśli czuję się „jak w domu” to dopiero dumam dalej :)
Bez względu na to czym aktualnie jeździsz o obiektywizm w takich porównaniach bardzo trudno, bo przecież nie wszystko da się zmierzyć a co dopiero w warunkach krótkich jazd próbnych. Musisz max skupić się na testowanych autach i wychwycić wyraźne i istotne dla Ciebie różnice, które ostatecznie przeważą. Najlepiej gdybyś miał możliwość tego samego dnia odbyć jazdy wszystkimi samochodami, które bierzesz pod uwagę. A puentą niech będzie: Najważniejsze aby Tobie auto odpowiadało, bo to Ty nim będziesz jeździł :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez csscss » 28 cze 2010, 16:20

Ja także przeszedłem nieobojetnie obok oferty renaulta w segmencie kompakt. Co prawda nie wchodziła w gre 180konna wersja atylko 1.4 tce 130. Ale mimo korzystnej oferty. ( w gre wchodziła tylko limitowa bogata wersja SL exception ) zrezygnowałem z tej możliwości. Po pierwsze stylistyka tyłu ( wersja 5d.) jest jakaś taka nijaka, ani to dynamiczne, ani ładne.
Szczelina we wnętrzu pomiędzy boczkami drzwi i słupkiem środkowym jest tak wielka że widać kolor nadwozia. Niby detal. ale ja gdy to zobaczyłem, to podziękowałem.
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2010, 19:46
Posty: 15
Auto: mazda 3 1.6 benz elegance

Postprzez VHD » 1 lip 2010, 15:23

Hej,

"Auto Motor i Sport" testuje nasze autko. Ciekawym wyników tego testu. Tymczasem zaskoczyło mnie spalanie – ja poniżej 8l nie zszedłem.
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2009, 22:26
Posty: 38 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 BL 2.0 HB 2009

Postprzez pluck » 1 lip 2010, 17:24

no spalanie mnie też martwi. Jeżdżąc po Wrocławiu mam spalanie ok 10,5l... aczkolwiek u nas wszystko rozkopane i wszędzie korki – więc "jazdą" bym tego nie nazwał.

Na trasie pali 7,8l.

Moim zdaniem sporo jak na silnik 1,6 i 105km...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2010, 00:25
Posty: 93
Auto: M3 BL Excl+

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323