Wymiana zegarów
1, 2
Do kostek łatwo się jest dostać i wyciągnąć je bez zdejmowania całych zegarów i odczepiania linki prędkościomierza. Po odkręceniu 2 x 4 śrubek lawirujesz całymi zegarami góra/dół jednocześnie przekręcająć je prawą stroną do siebie. W ten sposób możesz je przekręcić na tyle, że spokojnie wchodzi ręka w szparę powstałą po prawej stronie
Ja w ten sposób u siebie wymieniłem kolor podświetlenia 
- Od: 20 sie 2004, 11:51
- Posty: 747
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F BA 2,5 V6 '95
Smart ForTwo 0,8 CDI '03
Mazda 6 GY 2.0 CITD '07
Mazda CX7 2.2 CITD '10
a na jaki kolorek zmieniles ja tez planuje ale nie mam jeszcze koncepcji
- Od: 8 mar 2005, 20:58
- Posty: 223
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992
- Od: 20 sie 2004, 11:51
- Posty: 747
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F BA 2,5 V6 '95
Smart ForTwo 0,8 CDI '03
Mazda 6 GY 2.0 CITD '07
Mazda CX7 2.2 CITD '10
hej wam
wlasnie wrocilem z pola bitwy... tzn z auta ale po kolei. Zakupilem w koncu zegary w wersji z obrotomierzem bo u mnie go nie bylo. Nagimnastykowalem sie i udalo mi sie je przepiac. Jest jednak problem natury mechanicznej. Wszystko dziala poza oczywiscie najwazniejszym czyli samym obrotomierzem... jest to madzia 121 z93r z motorkiem 1.1L na gazniku.
gdzie szukac sprawcy zamieszania?
wlasnie wrocilem z pola bitwy... tzn z auta ale po kolei. Zakupilem w koncu zegary w wersji z obrotomierzem bo u mnie go nie bylo. Nagimnastykowalem sie i udalo mi sie je przepiac. Jest jednak problem natury mechanicznej. Wszystko dziala poza oczywiscie najwazniejszym czyli samym obrotomierzem... jest to madzia 121 z93r z motorkiem 1.1L na gazniku.
gdzie szukac sprawcy zamieszania?
- Od: 3 wrz 2005, 11:47
- Posty: 23
- Skąd: Wrocław
- Auto: 121 1.1 & 323F 1.5i
no tak mam w dowodzie wpisane
mazda 121 1993r pojemnosc 1100ccm itd... z reszta czy to ma jakies wieksze znaczenie? problem w tym ze obrotek juz jest ale nawet nie drgnie.
a mowiac dalej o aucie to jest to wersja bez zegarka pod radiem, bez zagłówków na tylnej kanapie i wlasnie bez obrotomierza.
a mowiac dalej o aucie to jest to wersja bez zegarka pod radiem, bez zagłówków na tylnej kanapie i wlasnie bez obrotomierza.
- Od: 3 wrz 2005, 11:47
- Posty: 23
- Skąd: Wrocław
- Auto: 121 1.1 & 323F 1.5i
a podpioles do czegos ten obrotomierz? czy tylko zalozyles zegary poprostu?
mazda 121 DB08 1.3 16v Canvas Top laguna blue
I miejsce 1/4mili mazdamini 10-XI-2007
z madzia bylismy juz w: D CZ A I LT LV EST UA MD TMR SK
jak szalec, to szalec
I miejsce 1/4mili mazdamini 10-XI-2007
z madzia bylismy juz w: D CZ A I LT LV EST UA MD TMR SK
jak szalec, to szalec
- Od: 15 mar 2005, 14:21
- Posty: 400
- Skąd: nowa praga
- Auto: kosmetyczka
no czytając posty wyżej stwierdziłem że wystarczy przepiąć kostki i będzie działać. Ale tak nie jest więc trzeba będzie pociągnąć instalacje... tylko jak? trzeba bedzie jakoś tą kostkę przerobić chyba....
EEDIT:
heloł obrotek już śmiga az milo
wystarczylo podpiac jeden kabelek z cewki a wlasciwie z kostki za akumulatorem, przelozyc go tym samym otworem co linka predkosciomierza i owinac wokol śrubki przy obrotomierzu
EEDIT:
heloł obrotek już śmiga az milo
wystarczylo podpiac jeden kabelek z cewki a wlasciwie z kostki za akumulatorem, przelozyc go tym samym otworem co linka predkosciomierza i owinac wokol śrubki przy obrotomierzu
- Od: 3 wrz 2005, 11:47
- Posty: 23
- Skąd: Wrocław
- Auto: 121 1.1 & 323F 1.5i
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości