Mazda6 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez rumunn95 » 26 gru 2011, 11:46

to g... Valtek do wymiany :) :) polecam Hanie :D
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Baku86 » 26 gru 2011, 14:47

rumunn95 napisał(a):to g... Valtek do wymiany :) :) polecam Hanie :D

powierdzam mam zalozone wtryski hany czerwone i sterownik kme diego g3 i bez problemu (na razie dopiero 500km przejechanych na gazie ale spisuje sie znakomicie, zero roznicy miedzy gazem a benzyna jedynie w kieszeni grosza wiecej zostaje po tankowaniu)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2011, 23:26
Posty: 134
Skąd: Łódzkie - ELA :D
Auto: Mazda 626 98r. 2.0 115km, Renault Clio I 1.2 , w pracy Scania R380 ;)

Postprzez zbymus » 27 gru 2011, 08:57

rumunn95 napisał(a):to g... Valtek do wymiany :) :) polecam Hanie :D

Może i do wymiany, ale chodzi dobrze.
Spalanie pokazuje 6,2 l gdy jadę ok 100 km oczywiście równym gazem,po przełączeniu na benzynę pokazuje 7,4 l.
A co mówi za tym żeby je wymienić, czy tylko cena ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2011, 01:14
Posty: 35
Skąd: Sochaczew
Auto: 626 2.0i GF/GW 2000 r
accord CC7

Postprzez rumunn95 » 27 gru 2011, 13:22

a wiec valteki to nie wtryski tylko elektrozawory ich liniowosc pozostawia wiele do zyczenia nie wspominaja o brudzeniu sie i rozkalibrowywaniu , takie spalanie gazu to abstrakcja wiec pewnie "wtryski" leja i komp na maksa obcina czasy wtryskow i trip komputer pokazuje tyle a nie inaczej oczywiscie moge sie mylic . Wymianiales juz sonde? jak nie to pewnie to przed toba :) jak masz mozliwosc to wrzuc print screena z ustawien staga
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez zbymus » 31 gru 2011, 21:50

rumunn95 napisał(a):to g... Valtek do wymiany :) :) polecam Hanie :D


Wymieniłem wczoraj wtryskiwacze, Gostek założył mi matrix- y czarne.
Powiem tak jest różnica ( na +) w jeździe, nic nie szarpie przy gwałtownym dodaniu gazu, spalanie pokazuje porównywalne do benzyny.
Samochód przestał gwałtownie schodzić z obrotów gdy był nie rozgrzany.
Dzięki rumunn95 za podpowiedz. (sonda jest dobra).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2011, 01:14
Posty: 35
Skąd: Sochaczew
Auto: 626 2.0i GF/GW 2000 r
accord CC7

Postprzez tutee » 4 sty 2012, 18:09

dla mnie jeśli zakładać instalację to sekwencję
całkiem inna jazda miałem już wszystkie wersje instalacji i na tej mi najlepiej się jeździło
tutee
 

Postprzez rumunn95 » 4 sty 2012, 21:37

przecierz w tym temacie innej opcji nie przewidujemy :D
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Szyman » 10 sty 2012, 21:23

Stag 300 plus + wtryski hana 2000 + reduktor ac

Po przeczytaniu kilku stron na forum o gazie, planuje taką konfigurację do Swojej M6 2002r silniczek 2.0 147km. Czy dobrze celuję? ;] Butla w koło wchodzi 46 litrów?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2012, 08:14
Posty: 255
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2004 2.0 benz

Postprzez klajgus » 10 sty 2012, 23:19

Szyman napisał(a):Butla w koło wchodzi 46 litrów?


Ja mam 53l. oczywiście czarna pulka musiała opuścić swoje miejsce
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 17:08
Posty: 215 (0/1)
Skąd: Berlin i Okolice Gorzowa
Auto: BYŁA M6 GY 2.0i 16V 141- LF 04r.
LPG Brc Sequent 24

Jest Ford Mondeo 2.5 T

Postprzez Rabti » 11 sty 2012, 17:52

Witam, mam madzię 6 kombi w benzynce z 2008 roku 2.0 GH 147KM, przebieg 80k, w grudniu 2011 roku skończyla mi się gwarancja. Mam zamiar ją zagazować, ale kiedyś w ASO usłyszałem, że na gazie w tych silnikach "głowice pękają".
Czy ktoś ma zagazowaną taką madzię? Czy warto ją zagazować? Robię 30k rocznie. Jaką instalacją?
Ostatnio podjechałem do gazownika w moim mieście – zaproponował LANDI RENZO OMEGAS za 3500zł.
Nic nie wspomniał o przeciwskazaniach, ale w końcu to jego biznes...
Co o tym sądzicie? Na forum nie ma prawie nic o LANDI RENZO...
Ostatnio edytowano 28 lut 2012, 00:00 przez Rabti, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 21:47
Posty: 30
Skąd: Mikołów
Auto: Mazda 5 2011r. 2.0

Postprzez WisniaUs » 11 sty 2012, 19:55

Zero problemow z tym silnikeim jak i z 2.3 idealnie chodzi na LPG i nie daj sobie wciskac smutnych opowiesci o lubryfikatorze zbedny badziew.Wal do BANANMINA z naszego forum www.autogaz-busko.pl Masz do niego prawie 200 km ale warto (ja mam 100) ,nie odczujesz ze masz gaz jedynie wiecej w portfelu zostanie Pozdrawiam
WisniaUs
 

Postprzez piotrekkk1985 » 11 sty 2012, 23:27

Landi Renzo smialo mozesz zakladac ... ale jesli poskladasz z dobrych komponentow zestaw tez bedzie smigal bez problemu i bedzie pare stowek taniej ...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez WisniaUs » 12 sty 2012, 18:44

ja mam taki zestawik najlepsze co moze byc do mazdy,i mniej jak 3000 PLN,
specyfikacja instalacji
elektronika stag 4 soft 8.10.1
wtryski hana zielone
reduktor acr01
wlew w klapkę
zbiornik w koło 48l
zbiornik wystawał ponad podłogę o ok 4 cm więc różnica wyłożona gąbką tapicerską
Wypasik i smiga jak na PB brak roznicy ze jedzie na gazie .Pozdrawiam
WisniaUs
 

Postprzez ralfvip » 29 sty 2012, 12:53

Takie głupie pytanie, o którą czarną półkę chodzi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2011, 10:06
Posty: 177
Auto: Mazda 6 Executive '07 GG 2.0 147KM LPG Stag 300 Premium

Postprzez rumunn95 » 29 sty 2012, 12:58

pokrywa kola zapasowego?
Obrazek
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez agrest_j » 29 sty 2012, 13:30

Przebrnąłem przez wątek i stwierdzam że mój gazownik to gamoń.
Przymierzałem się do zakupu 6 w kombi i byłem zdecydowany na diesla ponieważ gazownik nagadał mi że mazdę można gazować ale do roku 2002 – późniejsze roczniki to już niemożliwe bo dramat i tragedia w jednym. Dzięki temu wątkowi zdecydowałem że zakupuję 2 litrową benzynę i gazuję...ale na pewno nie u niego :)
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2012, 08:01
Posty: 29
Skąd: los Wołominos
Auto: M6 2.0/147 GY doładowana podtlenkiem LPG ;)

Postprzez rumunn95 » 29 sty 2012, 21:54

napisz jakie klocki ci zazproponuje posmiejemy ew. doradzimy :)
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez gazparts » 29 sty 2012, 23:33

agrest_j napisał(a):ponieważ gazownik nagadał mi że mazdę można gazować ale do roku 2002 – późniejsze roczniki to już niemożliwe bo dramat i tragedia w jednym. Dzięki temu wątkowi zdecydowałem że zakupuję 2 litrową benzynę i gazuję...ale na pewno nie u niego :)

niedawno gazowałem 6 i klient opowiadał podobne dziwactwa bo gaziarz powiedział
"wtryski są w głowicy"
i nasza konkurencja stwierdza , że bezpośredni wtrysk benzyny hahaha
czasem ręce opadają jak się słyszy takie rzeczy :(
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez cyfron » 8 lut 2012, 23:56

Witam,
Przeczytałem jeśli nie wszystkie to większość wątków o gazie w Madzi 6.
W większości jest to dyskusja o wyborze między KME a STAG.
Tymczasem interesuje mnie różnica między instalacjami STAG, KME a tzw. holendrami.
Rozmawiałem dziś z gazownikiem zakładającym instalacje holenderskie (na stronie ma marki:Necam, Koltec, Teleflex, AG), twierdził, że:
1. jakość jest nieporównywalna
2. żywotność 3x dłuższa instalacji holenderskich
3. lubryfikacja w Madzi 6 to konieczność, lepsza od podciśnieniowej jest ciśnieniowa bo dozuje lepiej.
4. te instalacje są montowane przez producentów samochodów i to już świadczy o ich jakości

Nie pytam która jest lepsza, ale która jest warta swojej ceny. Czy warto zapłacić podwójnie czy będą to raczej pieniądze wyrzucone w błoto?
Czy rzeczywiście jakość i trwałość tak dalece odbiega od instalacji włoskich/ polskich, że uzasadnia to tak duży wydatek?
I jak wreszcie jest z ta lubryfikacją- działa czy daje tylko spokojne sumienie? Widziałem, ze spora cześć osób na forum jeździ bez i nie narzeka. Natomiast piszą głównie osoby które zrobiły 10-30 tys km. A co będzie po 200tys km na gazie?
Proszę o rzeczowa i obiektywna odpowiedź...
Obrazek
Początkujący
 
Od: 8 lut 2012, 22:48
Posty: 6
Auto: MAZDA 6 2.0 '04 GY LF
STAG4, HANA 2000, AC01
Yamaha FZ6 '08

Postprzez Rabti » 9 lut 2012, 17:40

Kolego, ja tak jak Ty, przeczytałem prawie całe forum LPG. Co do holenderskich instalacji to się nie wypowiem, bo nie rozważałem takiej możliwości.
Po lekturze forum wybrałem STAGa i czekam na termin montażu u naszego kolegi bananmina.
Dlaczego STAG – bo najwięcej użytkwoników go ma i nie narzeka. Jest tańszy niż np. landirenzo, jakość ta sama, a praca podobno nawet lepsza.
Natomiast co do lubryfkiacji zdania są skrajnie podzielone. Jedni gazownicy mówią, że w madzi to konieczność, drudzy że strata pieniędzy, więc nie oczekuj że ktoś Ci odpowie co masz zrobić...
Masz rację, że większość użytkowników ma małe jak na gaz przebiegi i trudno wyciągać wnioski...
Ja miałem w vectrze c z 2005r BRC i zrobiłem 180kkm bez najmniejszego problemu, a nawet bez najmniejszej awarii, ale co teraz dzieje się z tym silnikiem to nie mam pojęcia – autko sprzedane :) (jak go sprzedawałem chodził super)
Z kolei lata temu jeździłem peugeotem 406 na landirenzo i sprzedałem go po zrobieniu na gazie 170kkm, bo silnik już ledwo zipiał...
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 21:47
Posty: 30
Skąd: Mikołów
Auto: Mazda 5 2011r. 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG