Problem z szarpaniem zaraz po przełączeniu na gaz
1, 2
Betlej_20 napisał(a):Jeszcze jedno, na czym polega ustawianie mapy lpg przez podłączenie pod OBD?
pod OBD widać korekty AFR i sondę co pomaga w ustawieniu lecz trzeba się na tym znać

Dopisano 19 mar 2014 23:29:
można po podpięciu się pod komp lpg wszystko widać całe dawkowanieBetlej_20 napisał(a):To nie można na rozgrzanym silniku podejrzeć jaka jest dawka gazu na zimnym?? Te mapki są z danego momentu czy stałe w całym zakresie tem. i o obrotów?
Betlej_20 napisał(a):To nie można na rozgrzanym silniku podejrzeć jaka jest dawka gazu na zimnym??
To nie dziala w taki sposob. Zeby poprawnie naprawic problem trzeba go najpierw zobaczyc a skoro silnik nie byl zimny to dzialanie po omacku. Problemow z zimnym silnikiem moze byc cala masa i takie dzialanie na goraco to zazwyczaj droga przez meke. "Mapki" sa wzgledem calego zakresu obciazenia silnika (poza open loopem bo tam to na napiecie sondy albo AFR) i obrotow. Temperaturowo mozesz zazwyczaj zdejmowac tylko krzywa korekty po temperaturze w %, to jednak wymaga czesto troche "laboratoriow" i kilku prob. Inaczej i prosciej mowiac. Zdjal dawke na zimno – OK, ale o ile, dla jakiej temperatury i dlaczego akurat tam ? Nie zawsze tez trzeba dawac na –.
Betlej_20 napisał(a):Te mapki są z danego momentu czy stałe w całym zakresie tem. i o obrotów?
"Mapki" sa wzgledem podcisnienia w kolektorze, czasu wtryskow i ewentualnie obrotow, jak ktos byl na tyle kumaty zeby ustawic korekty po obrotach.
abudabdi napisał(a):pod OBD widać korekty AFR i sondę co pomaga w ustawieniu lecz trzeba się na tym znać
Jak sie ktos zna to ustawi bez problemu bez wspomagania sie obd albo skorzysta z zewnetrznego w celu kalibracji.
-
Przemek323c
Wcisnę się trochę u mnie tez szarpało na gazie w trakcie jazdy. Miałem KME Diego g3 nic nie pomogło przestawianie regulowanie w końcu zdecydowałem się na zmianę sterownika na optima pro tec reduktor shark no i najważniejsze wtryskiwacze baracuda. Zgrali mi to [tiiit] nawet nie czuć jak się przełącza na gaz. Po prostu [tiiit] to wszystko zostało zgrane.
Polecam firmę
Ti-Gas woj. podlaskie Łapy ul. Cmentarna 38
Polecam firmę
Ti-Gas woj. podlaskie Łapy ul. Cmentarna 38
Witam, Jestem nowy ale w skrócie mogę coś podpowiedzieć. Szarpanie wszelkiego rodzaju zakładając że silnik na benzynie pracuje doskonale i możemy wykluczyć niedomagania zapłonowe bierze się zwykle z pracy wtryskiwaczy gazowych, rzadko nadciśnienia na reduktorze lub złym montażu i ustawieniu. Wtryski poddające się czyszczeniu i okresowej kalibracji ( "Valdemary" i inne jego podróbki, cóż za technika
) objawiają się kalectwem nawet po przejechaniu 20tys, są zbyt wolne i mają tendencje do klejenia się na zimno. Dojeździć je do granic naszej lub ich wytrzymałości i kupić coś przyzwoitego, pozmieniać filtry i dobrze auto ustawić – 50-150 tkm bez najmniejszych problemów.
- Od: 26 cze 2014, 09:32
- Posty: 7
- Auto: TA, millenia miller engine '95
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość