Mazda 3 – Jaką instalację założyć? Ogólne informacje
dobrze współpracuje to fakt pod warunkiem ze bedzie dobrze załozona i zestrojona ja miałem instalacje prins zle zrobione nawierty w kolektorze bo bez sciagania i były problem przy przejsciu na gaz straszne szarpanie silnikiem wyczowalne nawet w czasie jazdy po poprawkach elektronika prinsa wywalona i załozony stag 300 premium chodzi teraz ok jedyny mankament brak hydrauliki na zaworach wiec sprawdzac luz co 30 -50 tys km
kolego ja juz mam gazownie u siebie zamontowana
bylem tylko ciekawy ktory to zaklad tak skrzywdzil to auto, jakis czas temu wymienialem filtry w Domino na kochanowskiego- oni tez podobno zakladali instalacje do mazdy 3, ale podobno akurat ta mazda jezdzi bezproblemowo,
pzdr
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
pzdr
Witam. Jestem nowy na forum. Zakupiłem niedawno Madzię 3 z 2010r. w wersji amerykańskiej 170 KM. Zastanawiam się nad założeniem LPG. Możecie udzielić mi konkretnych informacji jaka najlepsza instalacja, jak ten motor znosi gaz i ewentualnie jaka butla ( bo w bagażniku jest dojazdówka). Proszę o pomoc
- Od: 23 lis 2011, 16:12
- Posty: 4
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Auto: Mazda 3 s 2010 r. Wersja USA sedan 2,5 170KM.
ciaro89 proszę uzupełnij profil będzie łatwiej pomóc 
a co do autka i silnika mówimy zapewne o
Pojemność skokowa: 2499 cm3
Typ silnika: benzyna MZR 2.5
Moc silnika: 170 KM, przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 226 Nm, przy 4000 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu: DOHC
Liczba cylindrów: 4
Układ cylindrów: rzędowy
Liczba zaworów: 16
Stopień sprężania: 9,7 : 1
nie ma przeciwwskazań dobra sekwencja, prawidłowy montaż i nastawy i będziesz zadowolony
a co do autka i silnika mówimy zapewne o
Pojemność skokowa: 2499 cm3
Typ silnika: benzyna MZR 2.5
Moc silnika: 170 KM, przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 226 Nm, przy 4000 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu: DOHC
Liczba cylindrów: 4
Układ cylindrów: rzędowy
Liczba zaworów: 16
Stopień sprężania: 9,7 : 1
nie ma przeciwwskazań dobra sekwencja, prawidłowy montaż i nastawy i będziesz zadowolony

proponuję
sterownik stag 300isa
wtryski hana niebieskie
reduktor gold – lub 2xac r01
wiadomo butla w miejsce koła zapasowego
wlew w klapce
sterownik stag 300isa
wtryski hana niebieskie
reduktor gold – lub 2xac r01
wiadomo butla w miejsce koła zapasowego
wlew w klapce
Witam. Ja posiadam Mazde 3 z 2008 roku. Silnik 1.6 instalacja LGP BRC zakładana w Swarzędzu. Przejechałem 20tys. km i jak narazie nic się nie dzieje niepokojącego. Żadnych szarpań podczas przełączania na LPG, nie zauważyłem też spadku mocy silnika. Spalanie o 1,5l więcej od benzyny.
-
Tomasz_M3_2008
Tomasz_M3_2008 napisał(a):Witam. Ja posiadam Mazde 3 z 2008 roku. Silnik 1.6 instalacja LGP BRC zakładana w Swarzędzu. Przejechałem 20tys. km i jak narazie nic się nie dzieje niepokojącego. Żadnych szarpań podczas przełączania na LPG, nie zauważyłem też spadku mocy silnika. Spalanie o 1,5l więcej od benzyny.
Popieram. U mnie podobnie – bez problemów, tylko że na STAG'u.
Z BRC jest jeden maleńki problemik (mam Seq24 w drugim aucie) – komponenty nie pasuja inne, jak tylko z BRC, w razie gdy coś padnie – trzeba niestety sypnac z kieszeni. Tak to juz jest, nic za darmo.
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
www.galeria.advitech.eu
mirbas24 podłączam do istniejącego tematu, bo takie mamy zasady 
Ja mam założona (używana ) instalacje kme listwa matrix i jest idealnie
nic nie szarpie spalanie na trasie benzyny 7.2 gazu łyknie 8.3-8.5 l .
Żadnych problemów nie było
Silniczek 18. 16 v .
Pozdrawiam
Żadnych problemów nie było
Silniczek 18. 16 v .
Pozdrawiam
-
kingway15
Witam serdecznie,
rok czasu minął od zakupu – był wiec czas na policzenie rocznego przebiegu, ilości spalonej benzyny i werdykt jest tylko jeden: dodajemy LPG.
Po przeczytaniu opinii na tym forum, opinii na innych forach LPG wiem coś więcej..ale jak to zwykle bywa im dalej w las tym więcej drzew. A co za tym idzie i pytań odnoście instalacji, komponentów i warsztatu.
Zasugerowałem w warsztacie, że chce mieć STAG-4-Premium i zostały dobrane następujące elementy:
elektronika- Stag 300-4 Premium
wtryski- Hana H2000 typ A
reduktor- acr01
przewody zasilające- Faro
wielozawór- tomasetto Extra
cena 2900 (brutto)
+ ewentualne dopłaty takie jak
wlew w klapce paliwa 100zł
przełącznik LED 80zł
A teraz pytania :
1. Czytając forum robiłem notatki, i wynika z nich że najwięcej pozytywnych opinii miał reduktor Zavoli N a proponowany jest acr01. O acr01 nic nie wiem – lepszy, gorszy? Czy może warto zamówić Zavoli N ?
2. Mam jeszcze wypisane w swoich notatkach: listwa Matrix..a w specyfikacji powyżej nie widzę nic takiego. Nie znam się..ktoś powie czy to zapomniany element czy kryje się pod inną nazwą ?
3. Czy proponowane przewody, wielozawór to dobry wybór ?
4. Hana typ A ..to zielony czy niebieski ?
I jeszcze pytanie odnoście warsztatu..zastanawiam się na dwoma:
http://autonagaz.net/ (piotrficek)
http://www.autogaz-busko.pl/
O autogaz.net sporo pozytywnych opinii na forach LPG ale ani jednej z forum Mazdy. Z kolei autogaz-busko ma niewiele opinii poza tym forum. Ktoś mógłby pomóc w wyborze komentarzami do tych warsztatów ?
Podobnych postów jest trochę – ale nie są one identyczne. Mam nadzieje, że administrator zrozumie chęć upewnienia się we właściwym wyborze instalacji i warsztatu pod konkretne potrzeby. Troszkę pieniędzy trzeba wydać i warto by było wydać je rozsądnie
Dziękuje i pozdrawiam
Mazda 3, 2.0, benzyna, 2004r, top sport
silniki LF, DOHC-16V rzędowy, 4 -cylindrowy
podpinam
rok czasu minął od zakupu – był wiec czas na policzenie rocznego przebiegu, ilości spalonej benzyny i werdykt jest tylko jeden: dodajemy LPG.
Po przeczytaniu opinii na tym forum, opinii na innych forach LPG wiem coś więcej..ale jak to zwykle bywa im dalej w las tym więcej drzew. A co za tym idzie i pytań odnoście instalacji, komponentów i warsztatu.
Zasugerowałem w warsztacie, że chce mieć STAG-4-Premium i zostały dobrane następujące elementy:
elektronika- Stag 300-4 Premium
wtryski- Hana H2000 typ A
reduktor- acr01
przewody zasilające- Faro
wielozawór- tomasetto Extra
cena 2900 (brutto)
+ ewentualne dopłaty takie jak
wlew w klapce paliwa 100zł
przełącznik LED 80zł
A teraz pytania :
1. Czytając forum robiłem notatki, i wynika z nich że najwięcej pozytywnych opinii miał reduktor Zavoli N a proponowany jest acr01. O acr01 nic nie wiem – lepszy, gorszy? Czy może warto zamówić Zavoli N ?
2. Mam jeszcze wypisane w swoich notatkach: listwa Matrix..a w specyfikacji powyżej nie widzę nic takiego. Nie znam się..ktoś powie czy to zapomniany element czy kryje się pod inną nazwą ?
3. Czy proponowane przewody, wielozawór to dobry wybór ?
4. Hana typ A ..to zielony czy niebieski ?
I jeszcze pytanie odnoście warsztatu..zastanawiam się na dwoma:
http://autonagaz.net/ (piotrficek)
http://www.autogaz-busko.pl/
O autogaz.net sporo pozytywnych opinii na forach LPG ale ani jednej z forum Mazdy. Z kolei autogaz-busko ma niewiele opinii poza tym forum. Ktoś mógłby pomóc w wyborze komentarzami do tych warsztatów ?
Podobnych postów jest trochę – ale nie są one identyczne. Mam nadzieje, że administrator zrozumie chęć upewnienia się we właściwym wyborze instalacji i warsztatu pod konkretne potrzeby. Troszkę pieniędzy trzeba wydać i warto by było wydać je rozsądnie
Dziękuje i pozdrawiam
Mazda 3, 2.0, benzyna, 2004r, top sport
silniki LF, DOHC-16V rzędowy, 4 -cylindrowy
podpinam
- Od: 29 sie 2009, 22:11
- Posty: 6
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 Sedan,2004, Top Sport
elessin napisał(a):1. Czytając forum robiłem notatki, i wynika z nich że najwięcej pozytywnych opinii miał reduktor Zavoli N a proponowany jest acr01. O acr01 nic nie wiem – lepszy, gorszy? Czy może warto zamówić Zavoli N ?
Ja mam Zavoli. Gazownik powiedział, że w pracy nie będzie różnicy, a Zavoli szybciej się nagrzewa.
elessin napisał(a):2. Mam jeszcze wypisane w swoich notatkach: listwa Matrix..a w specyfikacji powyżej nie widzę nic takiego. Nie znam się..ktoś powie czy to zapomniany element czy kryje się pod inną nazwą ?
To chyba wtryskiwacze, ale masz Hany.
elessin napisał(a):3. Czy proponowane przewody, wielozawór to dobry wybór ?
Nie mam pojęcia, zakładając instalację nawet nie zwracałem na to uwagi.
elessin napisał(a):4. Hana typ A ..to zielony czy niebieski ?
Zielony
elessin napisał(a):http://www.autogaz-busko.pl/
To bananmin znany u nas na forum. Po opiniach sądzę, że godny polecenia.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
elessin napisał(a):I jeszcze pytanie odnoście warsztatu..zastanawiam się na dwoma:
http://autonagaz.net/ (piotrficek)
http://www.autogaz-busko.pl/
Co do gazowników w Krakowie to niestety nie znalazłem takiego któremu mógłbym zaufać i miałbym 100% pewność że ogarnie dobrze słynne mazdowskie zubożenie. Dlatego wybrałem http://www.autogaz-busko.pl/ i nie żałuję
Jestem właścicielem takiej właśnie Madzi. Zamontowałem instalację , sterownik Stag4, wtyskiwacze hana reduktor Zavoli do 200kM. Kilka razy jezdziłem na poprawę ustawienia parametrów bowiem zapalała sie kontrolka silnika ( zbyt uboga mieszanka) .Przejechałem 20000tys km, spalanie od 8.5 do 11literków.
Polecam Auto Gaz Busko czyli Bananmina mam 11 000 km nasmigane na instalce od niego Wiec tak; perfekcyjny montaz,perfekcyjny dobor instalacji,perfekcyjnie wykonane zestrrojenie kompa i na koniec perfekcyjnie jezdzi na LPG nie mam roznicy miedzy PB a LPG.Nigdy nie zaswiecil mi sie CHECK ENGINE a u mojego qzyna ktory montowal w Tarnowie alez tak i owszem heh w mazdzie 6 2.0l. Nawet mu lubryfikacje zamontowali tylko chyba i wylacznie dla lepszego samopoczucia ja nie mam tego ustrojstwa hehe.I jeszcze jedno polecam GAS SHELL super silniczek smiga na nim
-
WisniaUs
elessin napisał(a):Witam serdecznie,
rok czasu minął od zakupu – był wiec czas na policzenie rocznego przebiegu, ilości spalonej benzyny i werdykt jest tylko jeden: dodajemy LPG.
Po przeczytaniu opinii na tym forum, opinii na innych forach LPG wiem coś więcej..ale jak to zwykle bywa im dalej w las tym więcej drzew. A co za tym idzie i pytań odnoście instalacji, komponentów i warsztatu.
Zasugerowałem w warsztacie, że chce mieć STAG-4-Premium i zostały dobrane następujące elementy:
elektronika- Stag 300-4 Premium
wtryski- Hana H2000 typ A
reduktor- acr01
przewody zasilające- Faro
wielozawór- tomasetto Extra
cena 2900 (brutto)
+ ewentualne dopłaty takie jak
wlew w klapce paliwa 100zł
przełącznik LED 80zł
A teraz pytania :
1. Czytając forum robiłem notatki, i wynika z nich że najwięcej pozytywnych opinii miał reduktor Zavoli N a proponowany jest acr01. O acr01 nic nie wiem – lepszy, gorszy? Czy może warto zamówić Zavoli N ?
2. Mam jeszcze wypisane w swoich notatkach: listwa Matrix..a w specyfikacji powyżej nie widzę nic takiego. Nie znam się..ktoś powie czy to zapomniany element czy kryje się pod inną nazwą ?
3. Czy proponowane przewody, wielozawór to dobry wybór ?
4. Hana typ A ..to zielony czy niebieski ?
I jeszcze pytanie odnoście warsztatu..zastanawiam się na dwoma:
http://autonagaz.net/ (piotrficek)
http://www.autogaz-busko.pl/
O autogaz.net sporo pozytywnych opinii na forach LPG ale ani jednej z forum Mazdy. Z kolei autogaz-busko ma niewiele opinii poza tym forum. Ktoś mógłby pomóc w wyborze komentarzami do tych warsztatów ?
Podobnych postów jest trochę – ale nie są one identyczne. Mam nadzieje, że administrator zrozumie chęć upewnienia się we właściwym wyborze instalacji i warsztatu pod konkretne potrzeby. Troszkę pieniędzy trzeba wydać i warto by było wydać je rozsądnie
Dziękuje i pozdrawiam
Mazda 3, 2.0, benzyna, 2004r, top sport
silniki LF, DOHC-16V rzędowy, 4 -cylindrowy
podpinam
Zestaw kolego jest OK

Ps. nie kazda Mazda posiada zubozenie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
buczos napisał(a):miałbym 100% pewność że ogarnie dobrze słynne mazdowskie zubożenie.
piotrekkk1985 napisał(a):Ps. nie kazda Mazda posiada zubozenie
Wiem
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości