Witam wszystkich forumowiczów.
Mam do Państwa pytanie czy coś takiego jak klapa anty-wybuchowa pozwoli mi zabezpieczyć przepływomierz w mojej Madzi .
Mam w niej przepływomierz B577 który nie jest tani.
Jak sądzicie czy taką zabawką zabezpieczę ten przepływomierz. Jaka tak to jaką klapę wybrać i jak i gdzie ja zamontować.
Pozdrawiam
Krzychu
Klapy antywybuchowe – zabezpieczenie przepływomierza B577
Strona 1 z 1
Oczywiście, że tak.kera82 napisał(a):Jak sądzicie czy taką zabawką zabezpieczę ten przepływomierz
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Jaką masz instalację gazową? Jeśli IV generacji, to nie potrzebujesz klapy, jeśli II to może uratować przepływomierz, ale 100% gwarancji nie ma.
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
- Od: 14 kwi 2006, 13:20
- Posty: 818
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L
Koledzy mam instalacje IV generacji ale mam tez walnięty przepływomierz. Dopóki nie wymienię przepływomierza gazownik powiedział że nie ustawi instalacji.
Pytacie dlaczego.
Otóż aby ustawić prawidłowa mapę dla gazu komputer gazu musi zebrać prawidłowe mapę na PB.
Jeżeli mam walnięty przepływomierz komputer zbiera mapę na PB z walnięta przepływką a ta na benzynie pali jak smok (powód uszkodzona przepływka) a jak zbierze zła mapę na PB to i gazu pali jak smok.
No i tworzy się błędne koło.
Dlatego właśnie pomyślałem o klapie by zabezpieczyć przepływomierz do momenty aż wszystko nie zostanie ustawione i zablokowane.
Pozdrawiam
Pytacie dlaczego.
Otóż aby ustawić prawidłowa mapę dla gazu komputer gazu musi zebrać prawidłowe mapę na PB.
Jeżeli mam walnięty przepływomierz komputer zbiera mapę na PB z walnięta przepływką a ta na benzynie pali jak smok (powód uszkodzona przepływka) a jak zbierze zła mapę na PB to i gazu pali jak smok.
No i tworzy się błędne koło.
Dlatego właśnie pomyślałem o klapie by zabezpieczyć przepływomierz do momenty aż wszystko nie zostanie ustawione i zablokowane.
Pozdrawiam
Kera
A po czwarte gazownik ma rację
dopuki auto nie będzie idealnie chodzić na benzynie można zapomniec o prawidłowej regulacji instalacji lpg
I żadna klapa Ci nie jest potrzebna.
dopuki auto nie będzie idealnie chodzić na benzynie można zapomniec o prawidłowej regulacji instalacji lpg
I żadna klapa Ci nie jest potrzebna.
Ostatnio edytowano 27 paź 2009, 20:06 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiłem temat i
–> LPG.
–> LPG.
W instalacjach sekwencyjnych ze względu na krótką drogą rozprężonego gazu to już naprawdę jednak trzeba się "postarać" o wystrzał w kolektorze dolotowym.
Dlatego osobiście darowałbym sobie tą klapkę – lepiej szukaj przepływomierza bo jego prawidłowa praca jest także potrzebna na LPG IV gen.
Zresztą jak znam życie to i tak jakby były wystrzały to w większości przypadków nie ma co liczyć na 100% pewność klapki.
Ja w poprzednim autku (ale na instalacji II gen.) mimo klapki to i tak 2x wymieniałem przepływkę.
Dopiero po założeniu 2 dużych "grzybków" miałem już względny spokój.
Dlatego osobiście darowałbym sobie tą klapkę – lepiej szukaj przepływomierza bo jego prawidłowa praca jest także potrzebna na LPG IV gen.
Zresztą jak znam życie to i tak jakby były wystrzały to w większości przypadków nie ma co liczyć na 100% pewność klapki.
Ja w poprzednim autku (ale na instalacji II gen.) mimo klapki to i tak 2x wymieniałem przepływkę.
Dopiero po założeniu 2 dużych "grzybków" miałem już względny spokój.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Potwierdzam, ze klapka na filtrze powietrza nie zawsze zabezpiecza przed zniszczeniem przeplywki, czego najlepszym przykladem jest moja Magdalena
. LPG 2 genaracji.
- Od: 16 paź 2007, 21:38
- Posty: 1035
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości