Klapy antywybuchowe – zabezpieczenie przepływomierza B577

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez kera » 27 paź 2009, 17:56

Witam wszystkich forumowiczów.
Mam do Państwa pytanie czy coś takiego jak klapa anty-wybuchowa pozwoli mi zabezpieczyć przepływomierz w mojej Madzi .
Mam w niej przepływomierz B577 który nie jest tani.
Jak sądzicie czy taką zabawką zabezpieczę ten przepływomierz. Jaka tak to jaką klapę wybrać i jak i gdzie ja zamontować.
Pozdrawiam
Krzychu
Ostatnio edytowano 27 paź 2009, 18:49 przez kera, łącznie edytowano 1 raz
Kera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2009, 14:13
Posty: 289 (1/0)
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE-FP 1.8 16V 96r.
Mazda 6 GG/GY 2004r. Kombo 2.0 PB/LPG

Postprzez Hugo » 27 paź 2009, 18:01

kera82 napisał(a):Jak sądzicie czy taką zabawką zabezpieczę ten przepływomierz
Oczywiście, że tak.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez marakus » 27 paź 2009, 18:06

Jaką masz instalację gazową? Jeśli IV generacji, to nie potrzebujesz klapy, jeśli II to może uratować przepływomierz, ale 100% gwarancji nie ma.
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 13:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Postprzez kera » 27 paź 2009, 18:29

Koledzy mam instalacje IV generacji ale mam tez walnięty przepływomierz. Dopóki nie wymienię przepływomierza gazownik powiedział że nie ustawi instalacji.
Pytacie dlaczego.
Otóż aby ustawić prawidłowa mapę dla gazu komputer gazu musi zebrać prawidłowe mapę na PB.
Jeżeli mam walnięty przepływomierz komputer zbiera mapę na PB z walnięta przepływką a ta na benzynie pali jak smok (powód uszkodzona przepływka) a jak zbierze zła mapę na PB to i gazu pali jak smok.
No i tworzy się błędne koło.
Dlatego właśnie pomyślałem o klapie by zabezpieczyć przepływomierz do momenty aż wszystko nie zostanie ustawione i zablokowane.
Pozdrawiam
Kera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2009, 14:13
Posty: 289 (1/0)
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE-FP 1.8 16V 96r.
Mazda 6 GG/GY 2004r. Kombo 2.0 PB/LPG

Postprzez dyszel » 27 paź 2009, 18:41

Po pierwsze temat źle nazwany, po drugie odpowiedniejszy dział to LPG, po trzecie wypadało by spojrzeć w regulamin :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez Hazu » 27 paź 2009, 18:47

A po czwarte gazownik ma rację
dopuki auto nie będzie idealnie chodzić na benzynie można zapomniec o prawidłowej regulacji instalacji lpg
I żadna klapa Ci nie jest potrzebna.
Ostatnio edytowano 27 paź 2009, 20:06 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez pawelMX6 » 27 paź 2009, 20:02

Poprawiłem temat i

–> LPG.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez kera » 27 paź 2009, 21:09

Dzięki
Kera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2009, 14:13
Posty: 289 (1/0)
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE-FP 1.8 16V 96r.
Mazda 6 GG/GY 2004r. Kombo 2.0 PB/LPG

Postprzez Marek 161BD081 » 28 paź 2009, 00:49

W instalacjach sekwencyjnych ze względu na krótką drogą rozprężonego gazu to już naprawdę jednak trzeba się "postarać" o wystrzał w kolektorze dolotowym.
Dlatego osobiście darowałbym sobie tą klapkę – lepiej szukaj przepływomierza bo jego prawidłowa praca jest także potrzebna na LPG IV gen.
Zresztą jak znam życie to i tak jakby były wystrzały to w większości przypadków nie ma co liczyć na 100% pewność klapki.
Ja w poprzednim autku (ale na instalacji II gen.) mimo klapki to i tak 2x wymieniałem przepływkę.
Dopiero po założeniu 2 dużych "grzybków" miałem już względny spokój.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez nicek777 » 28 paź 2009, 12:34

Potwierdzam, ze klapka na filtrze powietrza nie zawsze zabezpiecza przed zniszczeniem przeplywki, czego najlepszym przykladem jest moja Magdalena :(. LPG 2 genaracji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2007, 21:38
Posty: 1035
Skąd: Sosnowiec
Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))

Postprzez kera » 28 paź 2009, 22:41

Podziękowania dla wszystkich.
Dla mnie temat jest zamknięty.
Pozdrawiam
Kera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2009, 14:13
Posty: 289 (1/0)
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE-FP 1.8 16V 96r.
Mazda 6 GG/GY 2004r. Kombo 2.0 PB/LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy LPG