Witam!
Od dwóch trzech zaczynam coraz bardziej czuć woń gazu z nawiewu, na początku działo się tak tylko przy ustawieniu na zimny nawiew jednak od dziś na ciepły nawiew też czuć smród i to coraz większy. Sporo jeżdżę i zauważyłem że tak stopniowo coraz bardziej czuć. Jakieś pomysły?
Poczytałem że coś z parownikiem albo jakaś nieszczelność, ktoś miał podobny problem i się wypowie?
323 BA 1.4
Śmierdzi gazem z nawiewów
Strona 1 z 1
koncza ci sie membrany w parowniku, albo regeneracja(ok 250zl)albo nowy parownik(ok300 zl)
wybor nalezy do ciebie, ale na poczatek sprawdz czy nie ma gdzies nieszczelnosci
pozdrawiam
wybor nalezy do ciebie, ale na poczatek sprawdz czy nie ma gdzies nieszczelnosci
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
No mam 2 gen, nie było nic grzebane w ostatnich 1500km, tak nagle po trochu coraz bardziej, kurde cena 300zl treoche mnie zszokowała ale cóz:P oby nie to, dodam że jak staje na światłach to najmocniej, wydaje mi się że troche to normalne ale zaczyna dośc intensywnie:P
- Od: 17 gru 2009, 10:17
- Posty: 168
- Auto: 323c BA 1.3
no jakoś spadku nie zobaczyłem, zawsze dużo paliła gazu. Ania69 proszę Cie nie strasz haha
bez takich wypowiedzi hehe 

- Od: 17 gru 2009, 10:17
- Posty: 168
- Auto: 323c BA 1.3
Wszystko sie wyjaśniło, mała nieszczelność na dwururce powodowała złe zawirowania powietrza stąd smurd
- Od: 17 gru 2009, 10:17
- Posty: 168
- Auto: 323c BA 1.3
odświeżę temat 
wczoraj jechałam na pełnej butli i na pełnym obłożeniu i po raz 1 poczułam gaz w kabinie.
instalacja 2 gen. również.
wiem,że mam sparciały wężyk , od silnika krokowego od gazu, więc chyba tam jest nieszczelność.
ale sprawdzę inne wskazówki podane
ogółem, to się zmartwiłam zaistniałą sytuacją
wczoraj jechałam na pełnej butli i na pełnym obłożeniu i po raz 1 poczułam gaz w kabinie.
instalacja 2 gen. również.
wiem,że mam sparciały wężyk , od silnika krokowego od gazu, więc chyba tam jest nieszczelność.

ale sprawdzę inne wskazówki podane
ogółem, to się zmartwiłam zaistniałą sytuacją
-
Ania_TM
Jak nieszczelność jest niewielka, to można niezauważyć na wolnych obrotach. Dopiero pod obciążeniem może walić gazem. Najlepiej jest odłączać węze i sprawdzać ciśnieniowo – mikroszczeliny dla gazu to nie problem, a każdego dnia pali się kilka zagazowanych aut w Polsce, więc nie ma co ryzykować.
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
- Od: 23 lis 2009, 21:54
- Posty: 122
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
twój post przekonał mnie do tego,żeby sprawdzić profesjonalnie na jakiejś stacji 
dam znać co i jak
jeździ na gazie naprawdę ok, spala mało, nie muli
tylko ten jeden raz.. ale jeden raz wystarczy jak dla mnie, nie lubię śmigać na gazie , kwestia bezpieczeństwa właśnie
dam znać co i jak

jeździ na gazie naprawdę ok, spala mało, nie muli
tylko ten jeden raz.. ale jeden raz wystarczy jak dla mnie, nie lubię śmigać na gazie , kwestia bezpieczeństwa właśnie
-
Ania_TM
U mnie uciekał gaz przy parowniku koło kolanka wychodzącego do miksera. Tzn. o ring nie trzymał i przy staniu na światłach było czuć jak zaciąga spod maski. Wydatek 3zł a nie śmierdzi.
Moje byłe cztery koła:
http://www.fotosik.pl/u/marcinek0584/album/672546
Ps. sprzedam kilka części z BBtki (tłumiki, nagrzewnicę, szyberdach, lampy tylne, tylną kanciastą blędę z klapy).
http://www.fotosik.pl/u/marcinek0584/album/672546
Ps. sprzedam kilka części z BBtki (tłumiki, nagrzewnicę, szyberdach, lampy tylne, tylną kanciastą blędę z klapy).
- Od: 21 maja 2008, 13:07
- Posty: 39
- Skąd: Piaski k/Lublina
- Auto: sprzedana '91 BG 323GT+LPG BLOS
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości