Przeróbka tylnych lamp z EU na A-spec – Mazda6 GG/GY
Masz też podłączone na światła hamulców ?

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Czy oprawki z poniższej aukcji przypasują do GG ?
http://allegro.pl/oprawka-gniazdo-p21-5 ... 76524.html

- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 283 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Greg88 napisał(a):Czy oprawki z poniższej aukcji przypasują do GG ?http://allegro.pl/oprawka-gniazdo-p21-5 ... 76524.html
Będą pasować

-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Dzięki pomocy Atilla postanowiłem zrobić A-speca. Pojechałem do Auto Światła i kupiłem wtyczki http://www.autoswiatla.pl/product-pol-5242-W21-5W-7443-Wtyczka-Zlacze-Gniazdo.html, wtyczki są trochę większe niż oryginalne i trzeba powiększyć otwór z lewej strony. Gdy już zrobiłem otwory zabrałem się za elektrykę światła postojowe i masę wziąłem z oświetlenia tablicy rejestracyjnej, do tego wszystkiego podpiąłem przeciwmgielne. Wszystko pięknie świeci i się prezentuje. Wszyscy mają A-speca mam i ja 
Czy mi się wydaje czy świecą one obwodem 21W? Wydają się świecić mocniej od zewnętrznych.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Taka akurat była "aura" ma dworze. Świecą tak jak powinny, kwestia ujęcia.
Zrobię jeszcze fotkę wieczorową porą dla porównania i co by nikt mnie nie zjadł na forum
Edit:
Poniżej zdjęcie nocą. Plus tego wszystkiego – zauważyłem że do wymiany led na tablicy
Zrobię jeszcze fotkę wieczorową porą dla porównania i co by nikt mnie nie zjadł na forum
Edit:
Poniżej zdjęcie nocą. Plus tego wszystkiego – zauważyłem że do wymiany led na tablicy
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 283 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Powiększasz delikatnie oprawkę ze światłem przeciwmgłowym. W drugim kloszu robisz otwór ( ja zrobiłem otwornica do drewna 22) a następnie dopasowujesz otwór pod oprawki. Najwygodniej lutownicą – szybko roztapia tworzywo. Roboty max na 1 godzinę.
Powodzenia
Powodzenia
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 283 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
No dobra, to w końcu się zebrałem 
Najwięcej roboty rzeczywiście przy rzeźbie pod oprawki. Robiłem lutownicą i niestety nawdychałem się trochę palonego plastiku
Przy okazji, chciałbym nie-polecić tych oprawek, które pokazał kolega Greg. Nie wiem jak u Ciebie, ale moje miały fatalnie spasowane styki wewnątrz – musiałem rzeźbić i poprawiać śrubokrętem, a nadal nie jest idealnie (pierwszy szok, gdy po zatrzaśnięciu klapy żarówka zgasła). Cóż, może trafiłem na trefną partię.
Najwięcej roboty rzeczywiście przy rzeźbie pod oprawki. Robiłem lutownicą i niestety nawdychałem się trochę palonego plastiku
Przy okazji, chciałbym nie-polecić tych oprawek, które pokazał kolega Greg. Nie wiem jak u Ciebie, ale moje miały fatalnie spasowane styki wewnątrz – musiałem rzeźbić i poprawiać śrubokrętem, a nadal nie jest idealnie (pierwszy szok, gdy po zatrzaśnięciu klapy żarówka zgasła). Cóż, może trafiłem na trefną partię.
silver88 napisał(a):No dobra, to w końcu się zebrałem
Nie wiem jak u Ciebie, ale moje miały fatalnie spasowane styki wewnątrz – musiałem rzeźbić i poprawiać śrubokrętem, a nadal nie jest idealnie (pierwszy szok, gdy po zatrzaśnięciu klapy żarówka zgasła). Cóż, może trafiłem na trefną partię.
Co do spasowania oprawek do żarówek to też początkowo wydawało mi się że coś tu jest nie tak.
Okazuje się że nie ma co się cackać podczas wpinania żarówek do oprawki. Trzeba to zrobić z delikatnością chłopa co 20 lat w polu robił

Wszystko śmiga i buczy jak powinno.
Poza tym witaj nowy A-SPECowiczu
P.S. Zmień tego Samsunga GALAXY CHAT na coś nowszego

- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 283 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Mandey napisał(a):Generalnie już długo tak jeżdżę i wszystko jest w najlepszym porządku, a bezpiecznik 10A
Z racji tego, że dziś zrobiłem sobie A-spec look w tylnym oświetleniu pozwolę sobie dodać coś czego w tym wątku jeszcze nie znalazłem...
Obliczenia obciążenia na bezpieczniakach są OK ale mamy dwa bezpieczniki... o czym wszyscy już wiedzą:
31 – 10A dla stopów, oświetlenia rejestracji i pozycyjnych
15 – 15A dla stopów i pozycji
Ale jak wyjmiecie bezpiecznik 31 to STOP wciąż działa
Pewnie dla tego przy 5 stopach nikomu nie wywala bezpieczników, postojowe i STOP to osobne bezpieczniki... 31 dla postojowych na bank bo go upaliłem

Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie...
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Od stopu jest ten sam co od klaksonu.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje