Potencjał silników w stosunku do poniesionych kosztów
1, 2
Witam panów znawców
Do tej pory w środku znajduje sie 1,8v6 i jakoś wolno już jedzie w planach będzie swap w okresie końca wakacji. Tylko pytanie co będzie lepsze do aplikacji w stosunku moc/bezawaryjność/koszty czy:
1) 2,5 v6 w gre wchodzi KL (tylko zakres możliwości KL to 170 km a turbo z tego co czytalem to ryzykowna sprawa dla v6 i nie tania ) a kucie v6 to straszne koszty
2) 1,8T BPT trzeba by mieć silnik ze skrzynia a wiązke od Mx3 97 rok 1,6 16v posiadam
Do tej pory w środku znajduje sie 1,8v6 i jakoś wolno już jedzie w planach będzie swap w okresie końca wakacji. Tylko pytanie co będzie lepsze do aplikacji w stosunku moc/bezawaryjność/koszty czy:
1) 2,5 v6 w gre wchodzi KL (tylko zakres możliwości KL to 170 km a turbo z tego co czytalem to ryzykowna sprawa dla v6 i nie tania ) a kucie v6 to straszne koszty
2) 1,8T BPT trzeba by mieć silnik ze skrzynia a wiązke od Mx3 97 rok 1,6 16v posiadam
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
KL-ZE
Najtaniej, najpewniej, najmniej druciarstwa.
Najlepiej poszukaj na forum to nawet znajdziesz osoby które Ci to zrobią.
Najtaniej, najpewniej, najmniej druciarstwa.
Najlepiej poszukaj na forum to nawet znajdziesz osoby które Ci to zrobią.
Ostatnio edytowano 26 maja 2009, 19:44 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
jak wkładać to myślałem o KL, a mam wiązke od 97 roku z deską od 1,6 16v, silnik BPT ma potencjał do 300 koni a KL + ewentualne turbo do kucie gdzie tłoki to koszt koło 800 dolców a do tego korby, panewki i inne graty
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Nie szukaj niezajechanego KL-ZE – kup w stanie dowolnym, zrób remont – będziesz miał silnik igła w dobrej cenie 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
a remont KL-ZE:
– pierścienie takie same jak KL ?
– panewki ?
– wał ?
KL moge mieć za 1500 zł w stanie dobrym ewentualnie anglik millenia
– pierścienie takie same jak KL ?
– panewki ?
– wał ?
KL moge mieć za 1500 zł w stanie dobrym ewentualnie anglik millenia
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 – dół jest identyczny w KL i KL-ZE, pierścienie to najmniejszy problem – robią takie w zakładzie za rogiem, nawet lepsze niż oryginały, tak samo z panewkami.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto powiedział, że korby są inne?
Co do padania – chyba KFy z KLami pomyliłeś
Z resztą jak padały to nie doły a bloki 
Co do padania – chyba KFy z KLami pomyliłeś
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
o kojota czyli ? bo taki nie zrozumiały dla mnie slang
czyli brii....KL też sie nada pod turbo ?
to czym naprawde różni sie KL od ZE tłoki, wałki, a zawory też są inne ?
czyli brii....KL też sie nada pod turbo ?
to czym naprawde różni sie KL od ZE tłoki, wałki, a zawory też są inne ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Nada się
Różni się:
– tłokami
– wałkami
– zaworami dolotowymi
– kształtem przekroju i kanałów dolotowych w głowicach i kolektorze (chociaż zdarzają się KL z takim samym).
Tylko tutaj jest jeden problem – ani tłoki z KL ani z ZE nie pasują do korb z KJ – trzeba kombinować.
Różni się:
– tłokami
– wałkami
– zaworami dolotowymi
– kształtem przekroju i kanałów dolotowych w głowicach i kolektorze (chociaż zdarzają się KL z takim samym).
SpooN napisał(a):najlepsza opcja pod turbo jest dół od KL-a + korby z KJ + góra z ZE
Tylko tutaj jest jeden problem – ani tłoki z KL ani z ZE nie pasują do korb z KJ – trzeba kombinować.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
W sumie uturbienie K8 jest rozwojowe – jak mocy będzie za mało to tylko do wymiany silnik na większy i turbina na większą – praktycznie plug-n-play 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje