Potencjał silników w stosunku do poniesionych kosztów

Postprzez mlody1921 » 26 maja 2009, 13:03

Witam panów znawców


Do tej pory w środku znajduje sie 1,8v6 i jakoś wolno już jedzie w planach będzie swap w okresie końca wakacji. Tylko pytanie co będzie lepsze do aplikacji w stosunku moc/bezawaryjność/koszty czy:

1) 2,5 v6 w gre wchodzi KL (tylko zakres możliwości KL to 170 km a turbo z tego co czytalem to ryzykowna sprawa dla v6 i nie tania ) a kucie v6 to straszne koszty

2) 1,8T BPT trzeba by mieć silnik ze skrzynia a wiązke od Mx3 97 rok 1,6 16v posiadam
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Hazu » 26 maja 2009, 18:27

KL-ZE
Najtaniej, najpewniej, najmniej druciarstwa.
Najlepiej poszukaj na forum to nawet znajdziesz osoby które Ci to zrobią.
Ostatnio edytowano 26 maja 2009, 19:44 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez brii » 26 maja 2009, 19:26

Nawet nie myśl o BPT jeśli masz K8 – tylko K-series
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez xXx » 26 maja 2009, 21:46

KLZZZZZZZZZZE....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez mlody1921 » 26 maja 2009, 22:50

ale klze to od 3,5 tys do 4,5 tyś i po założeniu klze to było by na tyle, turbo to juz kucie silnika a to juz okrutne ceny
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 26 maja 2009, 22:53

jak wkładać to myślałem o KL, a mam wiązke od 97 roku z deską od 1,6 16v, silnik BPT ma potencjał do 300 koni a KL + ewentualne turbo do kucie gdzie tłoki to koszt koło 800 dolców a do tego korby, panewki i inne graty
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez brii » 26 maja 2009, 22:54

Nie szukaj niezajechanego KL-ZE – kup w stanie dowolnym, zrób remont – będziesz miał silnik igła w dobrej cenie :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez mlody1921 » 26 maja 2009, 22:56

a remont KL-ZE:
– pierścienie takie same jak KL ?
– panewki ?
– wał ?

KL moge mieć za 1500 zł w stanie dobrym ewentualnie anglik millenia
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez MRk » 27 maja 2009, 16:05

no właśnie :P ciekawe czy ktoś kiedyś wewalił millera do mx-3 ;P
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez MRk » 27 maja 2009, 16:42

aaaaha..czyli jednak jak już to KL-ZE i po wygraniu w Lotto założyć ew. turbo :D
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez brii » 27 maja 2009, 17:31

mlody1921 – dół jest identyczny w KL i KL-ZE, pierścienie to najmniejszy problem – robią takie w zakładzie za rogiem, nawet lepsze niż oryginały, tak samo z panewkami.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez mlody1921 » 27 maja 2009, 17:51

znaczy identyczny czyli wał , korby są inne , tłoki też

to czego doły w KL padają gorsze materiały ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez brii » 27 maja 2009, 18:03

Kto powiedział, że korby są inne?
Co do padania – chyba KFy z KLami pomyliłeś ;) Z resztą jak padały to nie doły a bloki ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez ravo » 27 maja 2009, 18:10

a ja bym uturbil o kojota i masz osiagi moze nawet troche lepsze niz klze no i turbo :))
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez mlody1921 » 27 maja 2009, 20:08

o kojota czyli ? bo taki nie zrozumiały dla mnie slang :D


czyli brii....KL też sie nada pod turbo ?

to czym naprawde różni sie KL od ZE tłoki, wałki, a zawory też są inne ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez brii » 27 maja 2009, 21:56

Nada się :)
Różni się:
– tłokami
– wałkami
– zaworami dolotowymi
– kształtem przekroju i kanałów dolotowych w głowicach i kolektorze (chociaż zdarzają się KL z takim samym).

SpooN napisał(a):najlepsza opcja pod turbo jest dół od KL-a + korby z KJ + góra z ZE

Tylko tutaj jest jeden problem – ani tłoki z KL ani z ZE nie pasują do korb z KJ – trzeba kombinować.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez walker_1 » 27 maja 2009, 22:05

ravo napisał(a):a ja bym uturbil o kojota i masz osiagi moze nawet troche lepsze niz klze no i turbo :))

Polecam :) pomysł sprawdzony w praktyce :P dźwięk BOV powoduje, że banan nie schodzi z twarzy przez dłuższą chwilę <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez brii » 27 maja 2009, 22:07

W sumie uturbienie K8 jest rozwojowe – jak mocy będzie za mało to tylko do wymiany silnik na większy i turbina na większą – praktycznie plug-n-play ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje