Tu kilka przykładowych:


http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=199

lub jakies inne.
prosze o opinie i pomoc w doborze
www.mazdaspeed.pl
Hazu napisał(a):To jest regulator z dwoma membranami i podwójnym sterowaniem.
Hazu napisał(a):Ewentualnie czy Ktoś spotkał się z czymś takim jak wzmacniacz podciśnienia (aż sie prosi o takie urzadzenie)?
Jacek176 napisał(a):Masz jakąś fotkę tego? Bo nie za bardzo wiem o co chodzi ysz
Hazu napisał(a):Za pomcą interfejsu do lpg sprawdziłem że silnik jest zbyt bogato zaopatrywany paliwem dlatego korekcja po sygnale sondy daje takie zadławienia.
Przy bardzo dynamicznym przyśpieszaniu zadławiaenia nie wystepuja (ale to normalne bo wtedy wtryski są ciągle otwarte i tak.)
Do silnika BP założyłem wtryski od niego ale regulator ciśnienia paliwa od silnika B6.
Fiveopac napisał(a):Na seryjnej sondzie odczytales, ze jest za bogato?
Jacek176 napisał(a):A jaki ty wogóle masz ECU?
Hazu napisał(a):sterownik jest od B6 (B6....)
Mam cały osprzęt od GT ale bez sondy lambda, a poza tym nie zmieści mi się aparat zapłonowy i przepływomierz w xedosie.
Do tego silnika 1,6 DOHC był zastosowany przepływomierz JE50 (taki jak w v-kach) oraz czujnik położenia wału z czterema cewkami (tak jak w MX-5).
Jacek176 napisał(a):Moim zdaniem jedyne wyjście to jakiś piggy back i strojenie z sondą szerokopasmową.
Hazu napisał(a):tak mnie sie wydaje
Jacek176 napisał(a):Czyli ECU i przepływomierz od innego silnika. No to raczej nie ma prawa dobrze działać.
Hazu napisał(a):czujnik położenia wału z czterema cewkami (tak jak w MX-5).
Fiveopac napisał(a):Przy tego rodzaju swapa zasada jest taka – wszystkie czujniki ze starego silnika do przekladki do nowego. Inaczej ECU nie da rady.
Hazu napisał(a):Bo może warto by było jednaki i wtryski od 1,6 zamontować , wtedy kosztem mocy maksymalnej silnik byłby lepiej zaopatrywany w paliwo przynajmniej w dolnym zakresie.
Przepystnica wraz czujnikiem jest też od 1,6 (z reszą jest to przepustnica z oznaczeniem BP , taka sama jak w 1,8)
Fiveopac napisał(a):A no wlasnie. Wtyczka do czujnika polozenia przepustnicy (tps) pasowala? W 1.6 byl 3. pozycyjny tps (poza automatem), w 1.8 jzu byl płynny potencjometr. Moze tutaj jest problem?
xXx napisał(a):Kup sobie SARD-a
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje