Dziękowaćdejneks napisał(a):i te dłuższe są na przód, a te szersze są na tył
Zawieszenie Eibach – Mazda6 GG/GY
Dziś byłem w końcu na montażu Vogtlandów i niestety nie jestem zadowolony.
Wg. producenta powinny obniżyć o -40/-25mm lub jak mówiło info na pudełku -35mm. Generalnie obie opcje by były dla mnie OK, ale to co "przydarzyło się" z przodu to lekka przesada. Wygląda jakby usiadł jakieś 60mm
Po przejechaniu około 5km i zahaczeniu zderzakiem wszystkiego co się dało, wróciłem do warsztatu i z powrotem montaż seryjnych sprężyn.
Wrzucam zdjęcie cyknięte od razu po wymianie i wyjechaniu z warsztatu i dla porównania sprzed około miesiąca na seryjnym zawiasie.
Wg. producenta powinny obniżyć o -40/-25mm lub jak mówiło info na pudełku -35mm. Generalnie obie opcje by były dla mnie OK, ale to co "przydarzyło się" z przodu to lekka przesada. Wygląda jakby usiadł jakieś 60mm
Po przejechaniu około 5km i zahaczeniu zderzakiem wszystkiego co się dało, wróciłem do warsztatu i z powrotem montaż seryjnych sprężyn.
Wrzucam zdjęcie cyknięte od razu po wymianie i wyjechaniu z warsztatu i dla porównania sprzed około miesiąca na seryjnym zawiasie.
-40mm może by i siadło gdybyś miał silnik benzynowy pod maską.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):-40mm może by i siadło gdybyś miał silnik benzynowy pod maską.
Też tak mi się wydaje, ale wg. danych Vogtlanda te sprężyny są do benzyny i diesla, nie ma wyszczególnienia.
Gdyby podali przedział -60-40 to bym rozumiał, że diesel może siąść tak bardzo, ale skoro podają max -40 to zakładam, że tyle siądzie diesel a benzyna mniej.
Aha, sprężyny założone poprawnie, nie zamienione przód z tyłem gdyby ktoś pytał
Widziałem, że nie ma wyszczególnione ale jest nacisk osi przedniej, 1095kg. W dieslu jest pewnie większy.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Słabo to wygląda. Było Eibachy brać
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Mr_Bartek napisał(a):Widziałem, że nie ma wyszczególnione ale jest nacisk osi przedniej, 1095kg. W dieslu jest pewnie większy.
Opis na stronie Vogtland.pl mówi o nacisku 1095 kg – 1065 kg. Więc zapewne diesel – benzyna.
Danmazda napisał(a):Słabo to wygląda. Było Eibachy brać
Już nie wygląda, bo zdjęte
Będę walczył ze sklepem o zwrot sprężyn i wtedy zastanowię się nad Eibachem.
drypaul napisał(a):Już nie wygląda, bo zdjęte
I dobrze A jeszcze pewnie kilka milimetrów po ułożeniu poszły by w dół
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
1095 kg – 1065 kg oznacza nacisk przód – tył.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Danmazda napisał(a):A jeszcze pewnie kilka milimetrów po ułożeniu poszły by w dół
Weź przestań
W ogóle jak po godzinie z powrotem wpadły seryjne to samochód stoi jeszcze wyżej niż wcześniej, głównie przód. Możliwe, że po tak krótkim czasie znów się muszą ułożyć?
Dopisano 13 kwi 2016, 18:18:
Mr_Bartek napisał(a):1095 kg – 1065 kg oznacza nacisk przód – tył.
A widzisz, to nie wiedziałem.
Tak czy inaczej przed zakupem jeszcze się upewniałem w sklepie podając wszystkie dane mojego samochodu i sprzedawca potwierdził, że pasują, potwierdził też obniżenie do -40mm.
Ładnie jeszcze trochę usiądą. Wpadnij na spot, na żywo bym ją zobaczył
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a):Ładnie jeszcze trochę usiądą. Wpadnij na spot, na żywo bym ją zobaczył
Mazda jak Mazda, co tu oglądać...
Od razu po wymianie przód był delikatnie wyżej od tyłu, ale po kilku godzinach się wyrównało.
Ale takie Mazdy jak nasze jest nie wiele Więc jak będziesz miał czas to zapraszam na spota
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Panowie podpowiedzcie mi czy do mojej powinienem wziąć sprężyny od diesla czy od benzyny 2,3? na tył na pewno wezmę od kombi bo mam gas, ale z przodem mam zagadkę, dedykowanych do mojego niema, i nie wiem czy jak wezmę od 2,3 to nie siądzie za bardzo nacisk (wg. książki) mam 1084/968, ale z tyłu jeszcze butla jest to śmiało z 40kg można dodać jaki nacisk ma klekocik, a jaki benzyna?
edit. wyniuchałem że 2,3 ma 1005/936 to chyba jednak dieselek zostaje
edit.2 im więcej przeczytałem, tym bardziej zgłupiałem
żeby przód siadł normalnie, a tył w miarę proporcjonalnie to muszę mieć sprężyny od kombi, żeby przód nie sterczał, to musi być od diesla bo benzyna 2,3 duzo lzejsza , wg tej strony https://www.motointegrator.pl/produkty/350080-sprezyny-eibach-mazda-6-02-pro-kit-e10-55-004-04-22 mps i diesel maja takie same sprężyny, z tej aukcji zgadza sie nacisk, ale nie zgadza sie rok http://allegro.pl/mazda-6-gg-sedan-02-05-eibach-pro-kit-sprezyny-i6148257950.html
wg vogtlanda http://allegro.pl/show_item.php?item=5744943988&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 springi są od początku, do końca takie same, jeżeli ktoś miałby chęć i czas pomóc mi dobrać sprężyny, to będę bardzo wdzięczny, a i na jakiś niedrogi trunek można coś przelać bo juz normalnie nie wiem czy brac od mps 1135/1100,diesla, przed, polift,
i o co chodzi z tym nr nadwozia? i gdzie to mogę sprawdzić, zwiedziłem już strony eibacha, vogtlanda, allegro, nasze forum, ale im więcej przeczytałem, to tym gorzej,mój cel to ok -30mm,
edit 3 http://tomas-tuning.com/zawieszenia-sportowe-eibach-sprezyny-eibach-pro-kit-o_c_312_1.html?filtr%5Bmark%5D=27&filtr%5Bmodel%5D=234&filtr%5Byear%5D=2006 może to coś komus pomoże, bo ja jestem w
edit.3 wziałem te, zobaczymyhttp://www.eibach.pl/eibach-mercedes-benz-c-klasse-(w202)-e2545-140-pi-2825.html zobaczymy jak przyjdą
edit. wyniuchałem że 2,3 ma 1005/936 to chyba jednak dieselek zostaje
edit.2 im więcej przeczytałem, tym bardziej zgłupiałem
żeby przód siadł normalnie, a tył w miarę proporcjonalnie to muszę mieć sprężyny od kombi, żeby przód nie sterczał, to musi być od diesla bo benzyna 2,3 duzo lzejsza , wg tej strony https://www.motointegrator.pl/produkty/350080-sprezyny-eibach-mazda-6-02-pro-kit-e10-55-004-04-22 mps i diesel maja takie same sprężyny, z tej aukcji zgadza sie nacisk, ale nie zgadza sie rok http://allegro.pl/mazda-6-gg-sedan-02-05-eibach-pro-kit-sprezyny-i6148257950.html
wg vogtlanda http://allegro.pl/show_item.php?item=5744943988&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 springi są od początku, do końca takie same, jeżeli ktoś miałby chęć i czas pomóc mi dobrać sprężyny, to będę bardzo wdzięczny, a i na jakiś niedrogi trunek można coś przelać bo juz normalnie nie wiem czy brac od mps 1135/1100,diesla, przed, polift,
i o co chodzi z tym nr nadwozia? i gdzie to mogę sprawdzić, zwiedziłem już strony eibacha, vogtlanda, allegro, nasze forum, ale im więcej przeczytałem, to tym gorzej,mój cel to ok -30mm,
edit 3 http://tomas-tuning.com/zawieszenia-sportowe-eibach-sprezyny-eibach-pro-kit-o_c_312_1.html?filtr%5Bmark%5D=27&filtr%5Bmodel%5D=234&filtr%5Byear%5D=2006 może to coś komus pomoże, bo ja jestem w
edit.3 wziałem te, zobaczymyhttp://www.eibach.pl/eibach-mercedes-benz-c-klasse-(w202)-e2545-140-pi-2825.html zobaczymy jak przyjdą
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje