Ecumaster – pytania, porady, odpowiedzi.

Postprzez mlody1921 » 4 lip 2010, 15:30

Witam mam pytanie czy ktoś praktykował podłaczanie, strojenie jakiejś świnki Ecumaster, SMT w naszych 2,5V6 kl przyjmuje to dobrze czy sa jakieś problemy ??

Pozdrawiam
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Pit » 5 lip 2010, 08:55

mlody1921 napisał(a):Witam mam pytanie czy ktoś praktykował podłaczanie, strojenie jakiejś świnki Ecumaster, SMT w naszych 2,5V6 kl przyjmuje to dobrze czy sa jakieś problemy ??
Pozdrawiam

Ze 100 lat temu z SMT6 kombinował krzynio w KL'ce, teraz owe auto ma kubutek. Jeździło. Ja miałem SMT6, ale tylko do sterowania dodatkowym wtryskiwaczem (podtlenku), więc za wiele na ten temat nie powiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez mlody1921 » 30 lip 2010, 18:02

Hmmm ponoć ecumaster det3 nie ogarnia zapłonu więc dupa zbita
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez xXx » 11 kwi 2011, 10:21

Jak nie ogarnia ? Młody, napisz cos na PW... Bo nie chce mi sie wierzyc...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez piwo » 11 kwi 2011, 17:44

alez zes odkopal :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez mlody1921 » 11 kwi 2011, 20:29

xXx z tego co mi sie wydaje det nie obsługiwał zapłonu w mazdach ale teraz w det3 możesz zapodać edisa i gotowe
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez xXx » 28 kwi 2011, 01:13

ECU Master DET 3 w Mazdzie opóźnia jedynie zapłon, dlatego nalezy wstepnie przyśpieszyć aparatem a potem skorygować do odpowiednich wartości...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez janiszzz_mx3 » 29 kwi 2011, 20:40

A det 2 tak samo jak det 3 z zapłonem stoi? A smt6?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez piwo » 29 kwi 2011, 21:28

a po co brnac w takie starocie ?
det3 to kwestia 500zl.cz warto oszczedzac 100zl dla starszej wersji duzo mniej potrafiacej?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez janiszzz_mx3 » 29 kwi 2011, 22:00

Nie znam się, czytam tu że ecumastery nie lubią zapłonu mazdy, smt nie wiem, smt6 kosztuje 150-200zł, det2 200-300zł używki a det3 ok 550-630zł nowy. A co on ma poza rozdzielczością map i ich ilością to nie wiem. Sam jestem ciekaw czy smt czy ecumaster lepszy do mazdy v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez DymeK » 20 sie 2012, 20:20

ktos wie jak powinien bysyc skonfigurowany zapłon żeby pokazywało obroty
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez jarząb » 16 lut 2013, 19:10

witam, poszukuje kogos z okolic katowic lub okolic do 100 km max 200km kto pomoze mi w podlaczeniu i wysterowaniu ecu mastera pod kompresor eaton m62, silnik 2,5 v6 klde
jarząb
 

Postprzez Rafał_ » 16 lut 2013, 23:12

Może Łukasz z 4turbo Ci pomoże. Mają siedzibę w katowicach i zajmują się strojeniami.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez onyx » 18 lut 2013, 11:36

xXx napisał(a):ECU Master DET 3 w Mazdzie opóźnia jedynie zapłon, dlatego nalezy wstepnie przyśpieszyć aparatem a potem skorygować do odpowiednich wartości...


Może to kwestia kompa, a może podłączenia – ale w FS'ie nie było żadnych problemów z przyspieszaniem czy opóźnianiem zapłonu za pomocą ecumastera :)


piwo napisał(a):a po co brnac w takie starocie ?
det3 to kwestia 500zl.cz warto oszczedzac 100zl dla starszej wersji duzo mniej potrafiacej?

det2 i det3 roznia sie tylko rozdzielczoscia mapy i trybem FI


jarząb napisał(a):witam, poszukuje kogos z okolic katowic lub okolic do 100 km max 200km kto pomoze mi w podlaczeniu i wysterowaniu ecu mastera pod kompresor eaton m62, silnik 2,5 v6 klde


jarząb przejedź się do Project XS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez MIRU » 20 lut 2013, 20:44

jarząb napisał(a):witam, poszukuje kogos z okolic katowic lub okolic do 100 km max 200km kto pomoze mi w podlaczeniu i wysterowaniu ecu mastera pod kompresor eaton m62, silnik 2,5 v6 klde

Może lamik z Imielina Ci wystroi
http://www.racingforum.pl/Golf-VR6-Turbo-t79426.html
Ostatnio edytowano 29 lis 2014, 22:20 przez MIRU, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez jarząb » 24 lut 2013, 23:13

dzieki chlopaki za info na pewno skorzystam z ktoregos z tych polecanych ludzi, mysle ze pod koniec marca juz bedzie wszystko poskladane bo teraz wjezdzam autem do lakiernika
jarząb
 

Postprzez Majki88 » 23 lip 2013, 19:35

Witajcie
od roku czasu używam Ecumastera DET III w trybie FI
podłączałem go wg schematu od Capazo i MariuSa i działa on prawidłowo z drobnym irytującym mnie problemem
Mianowicie długo kręci zanim odpali, nie jest to typowe odpalanie od tzw "strzała"

problem jaki widać na logu to opóźnienie między synchronizacją, a obrotami bo w momencie pojawienia się obr na logu podaje paliwo i odpala

obecnie wgrany jest najnowszy dostępny soft 1.30
Jeżeli ktoś będzie w stanie coś doradzić i sam rzucić okiem wyślę projekt i te logi

Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
Załączniki
ciepły.jpg
ciepły silnik
zimny.jpg
zimny silnik
DET 3 FI.jpg
schemat elektryczny
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez MIRU » 23 lip 2013, 20:33

Witaj w klubie :D
u mnie tak odpala, zerknij
http://www.youtube.com/watch?v=uvikDD-6Apw&feature=c4-overview&list=UU2WZPBr9eeXfh7v8XsIl4HQ
ale jak iskra jest to musisz powalczyc w zakładce cranking moze prime pulse ??
btw najnowszy soft to 1.31
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Majki88 » 23 lip 2013, 20:55

u Ciebie to jeszcze w miare ładnie pali :P
ile masz prime ? ja mam 0.3ms ustawione
a ten 1.31 to jest wersja beta ale jutro ją wrzucę
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez MIRU » 24 lip 2013, 00:45

dzisiaj wpakowałem FW 1.27 oraz inj opening mode przestawiłem z 0.800na 0.900 i jest bajka...nie wiem czy tamta wersja miała jakis błąd bo za cholere nie mogłem tego ustawic.
teraz obroty stabilne nic nie faluje a pali tak :D
http://www.youtube.com/watch?v=50fozd5iEYE&feature=youtu.be
jutro zerkne jak odpali z rana
a prime pulse na 15 :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje