Pozdrawiam
Ecumaster – pytania, porady, odpowiedzi.
1, 2
Witam mam pytanie czy ktoś praktykował podłaczanie, strojenie jakiejś świnki Ecumaster, SMT w naszych 2,5V6 kl przyjmuje to dobrze czy sa jakieś problemy
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):Witam mam pytanie czy ktoś praktykował podłaczanie, strojenie jakiejś świnki Ecumaster, SMT w naszych 2,5V6 kl przyjmuje to dobrze czy sa jakieś problemy![]()
Pozdrawiam
Ze 100 lat temu z SMT6 kombinował krzynio w KL'ce, teraz owe auto ma kubutek. Jeździło. Ja miałem SMT6, ale tylko do sterowania dodatkowym wtryskiwaczem (podtlenku), więc za wiele na ten temat nie powiem.
alez zes odkopal 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
A det 2 tak samo jak det 3 z zapłonem stoi? A smt6?
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
a po co brnac w takie starocie ?
det3 to kwestia 500zl.cz warto oszczedzac 100zl dla starszej wersji duzo mniej potrafiacej?
det3 to kwestia 500zl.cz warto oszczedzac 100zl dla starszej wersji duzo mniej potrafiacej?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Nie znam się, czytam tu że ecumastery nie lubią zapłonu mazdy, smt nie wiem, smt6 kosztuje 150-200zł, det2 200-300zł używki a det3 ok 550-630zł nowy. A co on ma poza rozdzielczością map i ich ilością to nie wiem. Sam jestem ciekaw czy smt czy ecumaster lepszy do mazdy v6
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
witam, poszukuje kogos z okolic katowic lub okolic do 100 km max 200km kto pomoze mi w podlaczeniu i wysterowaniu ecu mastera pod kompresor eaton m62, silnik 2,5 v6 klde
-
jarząb
Może Łukasz z 4turbo Ci pomoże. Mają siedzibę w katowicach i zajmują się strojeniami.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
xXx napisał(a):ECU Master DET 3 w Mazdzie opóźnia jedynie zapłon, dlatego nalezy wstepnie przyśpieszyć aparatem a potem skorygować do odpowiednich wartości...
Może to kwestia kompa, a może podłączenia – ale w FS'ie nie było żadnych problemów z przyspieszaniem czy opóźnianiem zapłonu za pomocą ecumastera
piwo napisał(a):a po co brnac w takie starocie ?
det3 to kwestia 500zl.cz warto oszczedzac 100zl dla starszej wersji duzo mniej potrafiacej?
det2 i det3 roznia sie tylko rozdzielczoscia mapy i trybem FI
jarząb napisał(a):witam, poszukuje kogos z okolic katowic lub okolic do 100 km max 200km kto pomoze mi w podlaczeniu i wysterowaniu ecu mastera pod kompresor eaton m62, silnik 2,5 v6 klde
jarząb przejedź się do Project XS
jarząb napisał(a):witam, poszukuje kogos z okolic katowic lub okolic do 100 km max 200km kto pomoze mi w podlaczeniu i wysterowaniu ecu mastera pod kompresor eaton m62, silnik 2,5 v6 klde
Może lamik z Imielina Ci wystroi
http://www.racingforum.pl/Golf-VR6-Turbo-t79426.html
Ostatnio edytowano 29 lis 2014, 22:20 przez MIRU, łącznie edytowano 1 raz
dzieki chlopaki za info na pewno skorzystam z ktoregos z tych polecanych ludzi, mysle ze pod koniec marca juz bedzie wszystko poskladane bo teraz wjezdzam autem do lakiernika
-
jarząb
Witajcie
od roku czasu używam Ecumastera DET III w trybie FI
podłączałem go wg schematu od Capazo i MariuSa i działa on prawidłowo z drobnym irytującym mnie problemem
Mianowicie długo kręci zanim odpali, nie jest to typowe odpalanie od tzw "strzała"
problem jaki widać na logu to opóźnienie między synchronizacją, a obrotami bo w momencie pojawienia się obr na logu podaje paliwo i odpala
obecnie wgrany jest najnowszy dostępny soft 1.30
Jeżeli ktoś będzie w stanie coś doradzić i sam rzucić okiem wyślę projekt i te logi
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
od roku czasu używam Ecumastera DET III w trybie FI
podłączałem go wg schematu od Capazo i MariuSa i działa on prawidłowo z drobnym irytującym mnie problemem
Mianowicie długo kręci zanim odpali, nie jest to typowe odpalanie od tzw "strzała"
problem jaki widać na logu to opóźnienie między synchronizacją, a obrotami bo w momencie pojawienia się obr na logu podaje paliwo i odpala
obecnie wgrany jest najnowszy dostępny soft 1.30
Jeżeli ktoś będzie w stanie coś doradzić i sam rzucić okiem wyślę projekt i te logi
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Witaj w klubie
u mnie tak odpala, zerknij
http://www.youtube.com/watch?v=uvikDD-6Apw&feature=c4-overview&list=UU2WZPBr9eeXfh7v8XsIl4HQ
ale jak iskra jest to musisz powalczyc w zakładce cranking moze prime pulse
btw najnowszy soft to 1.31
u mnie tak odpala, zerknij
http://www.youtube.com/watch?v=uvikDD-6Apw&feature=c4-overview&list=UU2WZPBr9eeXfh7v8XsIl4HQ
ale jak iskra jest to musisz powalczyc w zakładce cranking moze prime pulse
btw najnowszy soft to 1.31
u Ciebie to jeszcze w miare ładnie pali
ile masz prime ? ja mam 0.3ms ustawione
a ten 1.31 to jest wersja beta ale jutro ją wrzucę
ile masz prime ? ja mam 0.3ms ustawione
a ten 1.31 to jest wersja beta ale jutro ją wrzucę
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
dzisiaj wpakowałem FW 1.27 oraz inj opening mode przestawiłem z 0.800na 0.900 i jest bajka...nie wiem czy tamta wersja miała jakis błąd bo za cholere nie mogłem tego ustawic.
teraz obroty stabilne nic nie faluje a pali tak
http://www.youtube.com/watch?v=50fozd5iEYE&feature=youtu.be
jutro zerkne jak odpali z rana
a prime pulse na 15
teraz obroty stabilne nic nie faluje a pali tak
http://www.youtube.com/watch?v=50fozd5iEYE&feature=youtu.be
jutro zerkne jak odpali z rana
a prime pulse na 15
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje