KEEL napisał(a):Tylko biegi wchodzą trochę ciężej
ale to jest akurat zgodne z prawami fizyki
www.mazdaspeed.pl
KEEL napisał(a):Tylko biegi wchodzą trochę ciężej

mX-MEN napisał(a):Na pierwszej stronie jest pełna lista osób i aut posiadających S-S DIY usmiech

 udalo sie zamontowac Short Shfiter limited by Mx-Men
 udalo sie zamontowac Short Shfiter limited by Mx-Men  
xXx napisał(a):muszę powiedzieć, że w przypadku BA po lifcie nie jest tak łatwo


mX-MEN napisał(a):Podstawą do zbicia kulki jest np. dobrze zamocowane imadło, kawałek twardego drewna i konkretny młotek.Wkładamy drążek w imadło do góry "nogami" opierając kulkę na imadle i przez drewno zdecydowanym uderzeniem w tuleje na dole drążka zbijamy kulkę.
mX-MEN napisał(a):w środku kulki jest taki mały jakby klin który musi się sciąć podczas uderzenia
U mnie za cholerę by nie zeszła, gdybym nie podgrzałmX-MEN napisał(a):Moim zdaniem nagrzewanie kulki nic nie daje bo jak wiadomo metale zwiększają swoją objętość wraz ze wzrostem temperatury tak więc kulka i drążek się nagrzewają w wyniku czego bardziej się zacieśniają .Chyba że ktoś nagrzeje kulkę do temp topnienia i wtedy sobie spłynie na dół sama
 w tym momencie przerabiam przepustnicę
  w tym momencie przerabiam przepustnicę  
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje