CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez pinky » 5 mar 2010, 10:22

Tuning na zasadzie mam ale nie powiem/nie pokaże <rotfl> <rotfl> Ja u siebie mam 450km i 800 niutona na seryjnej gt25rsl i wszystko za pomocą chiprezystora.

Obrazek
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Gib » 5 mar 2010, 21:22

double post, przepraszam
Ostatnio edytowano 5 mar 2010, 21:25 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mazielony » 17 mar 2010, 22:16

Witajcie,
Trochę odpuściłem śledzenie tematu, po tym jak założyłem boxa. Nie mniej jednak to co tu czytam to powiem wam, że jestem w wielkim szoku. mnie by interesowało te 150KM i jakieś 300Nm hehe. jedna rzecz mnie zaciekawiła otóż piszecie, że turbiny dmuchają 1,7;1,9 bara a u mnie po zamontowaniu MBC nie chciała dmuchać więcej jak 1.0 bara?! w czym może tkwić problem? aha autko nie dymi w ogóle, tak samo turbina jest suchutka. modelu turbiny wam nie podam bo nawet nie wiem gdzie to sprawdzić.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 sie 2009, 17:37
Posty: 24
Skąd: Warszafka
Auto: 323F 2.0 DITD 90KM

Postprzez krzych » 23 mar 2010, 17:41

Powiem Ci, ze Warszawa prawie plaska jak stol, a jednak ciezko bylo znalec naprawde prosta prosta, co u mnie powodowalo roznice +-1 an nawet +-2 w trzech przypadkach na 15. Ale ok, wynik z GPS jest o wiele bardziej prawdopodobny, skoro Ci sie powtorzyl to jest ok o ile nie bylo z gorki.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez robertss » 23 mar 2010, 21:49

ok, dzięki, o taką informację mi chodziło <nauka>
kupię webasto do DITD
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:41
Posty: 155
Skąd: Lublin
Auto: 626 DITD

Postprzez Riki » 24 mar 2010, 00:50

asaselllo podpiąłeś się już bezpośrednio pod kostkę pod pedałem gazu?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez asaselllo » 24 mar 2010, 09:44

Niestety jeszcze nie. Ostatnio czasu brakuje mi na cokolwiek. Chodzi mi to cały czas po głowie więc postaram się to zrobić jak tylko będę mógł.
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2009, 11:25
Posty: 58
Skąd: Sieradz
Auto: 323f DITD 101KM

Postprzez mlody626 » 29 mar 2010, 10:02

witam. jestem nowy na forum. bardzo zainteresował mnie temat rezystorów. jestem z warszawy, czy istnieje możliwość instalacji przez kogoś z forum tej instalacji:?? mrgreen^^ . Pozdrawiam. elo elo 626 2.0
mlody626
 

Postprzez Jarecki136 » 30 mar 2010, 09:46

Witam tez mam mazde 626 GF DiTD RF2A i też bym spróbował z tym rezystorem... może ktoś wie jak to podłączyć bu u mnie nie ma przeplywki... Proszę o pomoc!!!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 gru 2008, 17:20
Posty: 7
Skąd: Warszawa - Powsin
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD '98

Postprzez zmyslo » 30 mar 2010, 09:51

Kto mi podpowie łopatologicznie jaka jest procedura podwyższenia mocy turbiny poprzez regulację cięgna do zaworu WASTEGATE w silniku RF4.

Zależy mi dodać troszeczkę mocy poprzez tą regulację.

Ewentualnie proszę odesłać mnie na właściwy wątek na forum.
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 14:49
Posty: 54 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Premacy 2003 2.0 tdvi

Postprzez Riki » 31 mar 2010, 01:01

asaselllo, GFa przestała mnie w końcu "kopać".... <zeby> Poprawiłem całą instalację (tak jak radziłeś...) i wystroiłem co trzeba – jeździ lepiej. Myślę, że zeszłoroczne 8,90s (0-96km/h) by Gtech oczywiście (śmiech) jest do poprawienia, co nie zmienia faktu, że cały czas walczymy z obrotami poniżej 2000. Zmieniłem kółka na właściwe i trakcja w końcu... właściwa ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Sebal » 3 kwi 2010, 20:24

Witam! Mam pytano do Forumowiczów – czy ktoś słyszał już o chiptuningu silnka 2,2 MZR-CD mazdy? (konkretnie w CX-7 ale to chyba mniej ważne)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez Gib » 4 kwi 2010, 00:13

120hp to nie 170 jak ktoś wcześniej pisał.
RIKI – 8,9 to Twój best czy czas z S8 bo tam miałeś chyba trochę gorsze z racji puchnącego IC.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Riki » 5 kwi 2010, 14:04

Gibsong 8,9 best, na S8 nie puchnął IC, tam nie było podkładek pod wtryskami. W sumie te 8,9 to też bez odpowiedniej kompresji na 3 garach.

Czekamy na wykres 170, Mazdy z Łodzi ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 5 kwi 2010, 14:34

Spoko, czekamy na kreski. Z samej arytmetyki wychodzi że aby wypluć 170 KM przy 4000 obr turbina musiałaby dawać około 320 Nm, a przy 4500 jeszcze 285 Nm. Wartości przybliżone, natomiast z wykresu powyżej widać że niuton od 2800 spada na łeb na szyję.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Udesky » 5 kwi 2010, 15:44

czekamy na kreski.

Gdzie ja schowałem te kredki, hmmm. <rotfl>
8,9 best

To niezły wynik jak na 120 konnego diesla ważącego prawie 1300kg. :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Riki » 5 kwi 2010, 21:03

Pewnie jakieś 1380kg... nie bawię się w wybebeszanie auta i staram się nie jeździć na rezerwie <zeby>
Biorąc pod uwagę moc i masę wynik uważam za satysfakcjonujący. Był G-tech to były testy ale jakoś za tym nie tęsknię – szkoda mi auta ;) i nowego sprzęgła <lol> Aaa samemu kierownikowi przydało by się trochę nauki ale nie jest źle.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez asaselllo » 6 kwi 2010, 13:55

Zmierzyłem ciśnienie doładowania.
Wyszło 0,9
Niedawno przeczyściłem dolot i muszę przyznać, że jest różnica na plus oczywiście.
W wielką sobotę miałem okazję przejechać się DITD 153KM z Leszna. Miała MBC ustawione na 1,3 bara (tak przynajmniej twierdzi właściciel). Po takich przejażdżkach coraz bardziej ciągnie mnie do zwiększenia mocy do okolic 150 KM :)
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2009, 11:25
Posty: 58
Skąd: Sieradz
Auto: 323f DITD 101KM

Postprzez asaselllo » 12 kwi 2010, 18:25

niebieski20 masz jakiś poważniejszy problem z osprzętem silnika. Po czasach Twojej DITD widać, że powinieneś ją najpierw doprowadzić do stanu używalności – potem montuj oporniki.
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2009, 11:25
Posty: 58
Skąd: Sieradz
Auto: 323f DITD 101KM

Postprzez sqader » 12 kwi 2010, 21:30

witam
moze ktos napisac jak zrobic tuning oporniczkiem w 626 2.0 DiTD
Bo kazdy pisze o Bj a w GF-ce nie ma takej przepływki:/
prosze o odpowiedz
blagam:P
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2009, 17:56
Posty: 33
Skąd: puławy
Auto: Mazda 6 2.0CiTD 100kW 2002r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje