SWAP 1.8 K8 –> 2.5 KLZE – Mazda mx-3
Silnik forda probe a przynajmniej widoczna polowka przedniej pokrywy z zamontowanym kompresorem m90 (lub cos z tej rodziny moze byc na przyklad m92 tak ze zdjecia ciezko poznac) a to co widac na pierwszym zdjeciu to przewody wysokiego napiecia do swiec z cewkami na kazdym przewodzie
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
A teraz koledzy, odpowiedzcie mi na pytanie, co to jest?pytajnik (obrazki powyżej)
Znalazłem to szukając informacji o kl-ze ysz
To tak zwani gliniarze
Less roof, more fun


No dobra koledzy, wtyczka i cewka w jednym ale ''jak to się je'', co to daje i do czego to jest podpięte i czy ma to jakieś zastosowanie w zwykłym KL-u?? w czym tkwi różnica
z góry dzięki
http://pl.youtube.com/watch?v=gF_z_rZC-8c -poznajcie moją magdalenę 
- Od: 5 wrz 2007, 18:37
- Posty: 29
- Skąd: Nowy Sącz/Newcastle
Takie małe info o wałkach o których mowa wyżej:
KL01 – 1.365 base circle, 1.705 max height, 0.340 lobe lift (actual as measured by mikeseli is 0.338)
KL31 – 1.375 base circle, 1.720 max height, 0.345 lobe lift (actual 0.350)
KF01 – 1.368 base circle, 1.666 max height, 0.298 lobe lift
KL01 – 1.365 base circle, 1.705 max height, 0.340 lobe lift (actual as measured by mikeseli is 0.338)
KL31 – 1.375 base circle, 1.720 max height, 0.345 lobe lift (actual 0.350)
KF01 – 1.368 base circle, 1.666 max height, 0.298 lobe lift
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
Panowie ile taka przyjemność kosztuje cała?
Co z oprzyrządowaniem (rozrusznik, alternator, pompa wspomagania)?
Czy silnik od probe 2.5 v6 pasuje?
Tylko poproszę o konkretne odpowiedzi ja z mechanika jestem na bakier.
Co z oprzyrządowaniem (rozrusznik, alternator, pompa wspomagania)?
Czy silnik od probe 2.5 v6 pasuje?
Tylko poproszę o konkretne odpowiedzi ja z mechanika jestem na bakier.
-
lukasz24
lukasz24 napisał(a):Panowie ile taka przyjemność kosztuje cała?
Taka, czyli jaka? Silnik ok. 3000+ robota.
lukasz24 napisał(a):Co z oprzyrządowaniem (rozrusznik, alternator, pompa wspomagania)?
Wszystko pasuje, jednak jeśli chcesz osiągnąć pełną możliwość tego silnika potrzebny jest Ci ECU od KL-ZE lub przeróbka ECU z KL. Wszystko masz na 1 stronie.
W Probach siedzą silniki Mazdy, więc pasuje.lukasz24 napisał(a):Czy silnik od probe 2.5 v6 pasuje?
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
A wiec można użyć komputera od probe na start i ewentualnie szukać KL-ZE bądź przerobić KL?
-
lukasz24
zwykly KL na KLZE .. no trovhe roboty
od glowic przez walki do wiazki i ecu
ja juz bym celowal w silnik od xedosa9 2.5l glowice juz jak w klze kolektor to samo .. wsumie obnizony maxymalny moment obrotowy w stosunku do obrotow .. dla automatow ale to mozna poprawic dosc szybko albo i zostawic zakladajac skrzynke od FS bedzie ladnie ciagnac z dolu juz .
co ja tu bede gadac
) ide do roboty
ja juz bym celowal w silnik od xedosa9 2.5l glowice juz jak w klze kolektor to samo .. wsumie obnizony maxymalny moment obrotowy w stosunku do obrotow .. dla automatow ale to mozna poprawic dosc szybko albo i zostawic zakladajac skrzynke od FS bedzie ladnie ciagnac z dolu juz .
co ja tu bede gadac
realski napisał(a):od glowic przez walki do wiazki i ecu usmiech
wiązki to chyba nie bardzo, raczej tłoki są tu największa różnicą, czy też kolektor i brak EGRu.
No ale lukasz'owi24 chyba chodziło o przerobienie kompa (wgranie Epromu), a nie o przerobienie KL na KLZE.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Dokładnie. Czy da rade po prostu wgrać odpowiedni Eprom do ECU od Probe i czy ma szanse to śmigać?
Jaki Eprom jest odpowiada KL-ZE?
Jaki Eprom jest odpowiada KL-ZE?
-
lukasz24
Koledzy,
czy zeby Mx-3 B6 (niestety) zeswapowac na KLZE to potrzeba cokolwiek poza tym co tutaj daja w "pakiecie":
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-KL-Z ... GT-Engine-
Swap_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1205Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3
a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a1Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2e
m14QQhashZitem260352929694QQitemZ260352929694QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ
5fPartsQ5fAccessories
czytalem wszystkie posty Wasze w tym bezcenny "prawie manual" swapa Lukiego i zlote mysli Brii ale ja mam B6 wyjsciowo, czy mi nie bedzie dane przez to zmienic np. przegubow, polosi albo cholera wie czego jeszcze??
Zalozylem oddzielny watek o swapie B6->KLZE, ale wpisujac sie tutaj mysle ze trafiam do najwiekszych expertow w klubie
pozdro
czy zeby Mx-3 B6 (niestety) zeswapowac na KLZE to potrzeba cokolwiek poza tym co tutaj daja w "pakiecie":
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-KL-Z ... GT-Engine-
Swap_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1205Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3
a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a1Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2e
m14QQhashZitem260352929694QQitemZ260352929694QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ
5fPartsQ5fAccessories
czytalem wszystkie posty Wasze w tym bezcenny "prawie manual" swapa Lukiego i zlote mysli Brii ale ja mam B6 wyjsciowo, czy mi nie bedzie dane przez to zmienic np. przegubow, polosi albo cholera wie czego jeszcze??
Zalozylem oddzielny watek o swapie B6->KLZE, ale wpisujac sie tutaj mysle ze trafiam do najwiekszych expertow w klubie
pozdro
Ostatnio edytowano 28 sty 2009, 21:24 przez Piotr Wozniak, łącznie edytowano 1 raz
WOZI
Ludzie! skracajcie linki z ebaya bo się forum rozjeżdża i nie idzie tego czytać !
mam takie pytanie gdyz nabylem mx6 wersje jdm i chce przelozyc silnik do mojej mx3 tylko nie wiem czy oryginalny ecu z klze bedzie dzialal gdyz klze ma skrzynie automatyczna a moja mx3 oczywiscie manualna
oraz na wiazce znalazlem jeszcze jeden sterownik tylko nie wiem od czego moze byc i czy go zostawic czy nie hmmm
oraz na wiazce znalazlem jeszcze jeden sterownik tylko nie wiem od czego moze byc i czy go zostawic czy nie hmmm
-
N40
lukster
Witam,
czy możesz mi polecić dobry warsztat, który specjalizuje się w "swapach" – czyli przekładkach silnikowych?
Mam problem w swojej MX3. Jakiś czas temu zrobiłem swap z K8 1,8 na KLZE 2,5. Byłoby idealnie gdyby nie to, że silnik czasem nie równo pracuje i przerywa przy ostrzejszym przyśpieszaniu, szarpie a z okolic komputera wydobywa się charakterystyczny dźwięk jakby coś tam iskrzyło czy coś w tym rodzaju..
Mechanicy, którzy robili przekładkę (nie są specjalistami od swapów) zostawili starą instalację od K8 i coś może być źle podłączone. Lecz może też być problem. Wiem, że komputer jest w porządku. Ten ECU został ściągnięty oryginalny do KLZE, poznać po tym że blokuje przy 190km/h. Sprawdziłem
Jeśli ktoś ma jakieś info na ten temat, z góry dziękuję. Pozdrawiam, VForce.
Witam,
czy możesz mi polecić dobry warsztat, który specjalizuje się w "swapach" – czyli przekładkach silnikowych?
Mam problem w swojej MX3. Jakiś czas temu zrobiłem swap z K8 1,8 na KLZE 2,5. Byłoby idealnie gdyby nie to, że silnik czasem nie równo pracuje i przerywa przy ostrzejszym przyśpieszaniu, szarpie a z okolic komputera wydobywa się charakterystyczny dźwięk jakby coś tam iskrzyło czy coś w tym rodzaju..
Mechanicy, którzy robili przekładkę (nie są specjalistami od swapów) zostawili starą instalację od K8 i coś może być źle podłączone. Lecz może też być problem. Wiem, że komputer jest w porządku. Ten ECU został ściągnięty oryginalny do KLZE, poznać po tym że blokuje przy 190km/h. Sprawdziłem
Jeśli ktoś ma jakieś info na ten temat, z góry dziękuję. Pozdrawiam, VForce.
-
vforce
Objawy o których piszesz są co najmniej dziwne. Jeśli powiesz skąd jesteś łatwiej będzie wskazać speca w pobliżu 
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
lukster napisał(a):Objawy o których piszesz są co najmniej dziwne. Jeśli powiesz skąd jesteś łatwiej będzie wskazać speca w pobliżu
Jestem z Łodzi, mieszkam w Warszawie więc najlepiej gdzieś w tych rejonach ale jeśli będzie trzeba to i dalej. Potrzebuje dobrego speca bo rzeczywiście te objawy są dosyć dziwne, przyczyn może być wiele
-
vforce
xxx w Lublinie, brii w Częstochowie. Tylko oni przychodzą mi na myśl
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje