Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626
A ja pojde dalej, gdyz mozna zalozyc hamulce z m6 do gf/ge a czy mozna do gd?
Orientuje sie ktos w takim temacie?
			
			
		Orientuje sie ktos w takim temacie?
Nie widziałem takiego setupu ale wszystko w motoryzacji da się zrobić, widziałem z rx-7 do prelude 
 musisz załatwić jeden zacisk z ge lub m6 i sprawdzić jego mocowania czy nie trzeba adapterow robić. Przewody i linki można łatwo dorobić. Używany/popsuty zacisk na jakimś szrocie na wagę szukaj, jak podpasi to kupisz dobre.
			
			
		Szybkie pytanie – Mazda 6 2004 rok, CITD ma na pewno 282,5 mm, tak?
			
			
		
- Od: 24 lis 2013, 02:00
 - Posty: 249 (0/2)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: MX-6 KL-DE
 
Na 99% będzie dobrze – u mnie seryjne koła 15stki z zestawem na 283 i jest kilka (2-3?) mm zapasu.
			
			
		
- Od: 24 lis 2013, 02:00
 - Posty: 249 (0/2)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: MX-6 KL-DE
 
ide chyba na łatwizne i pytam, czy ktoś może orientuje się jakie średnice tłoczków pomp hamulcowych mają millenia 2.3sc, mx-6 v6, 626 v6??
			
			
		czy jesteś pewien michał? mierzyłeś tłoczki? różnica na oko może być słabo zauważalna, np 1 i 15/16'' ciężko ocenic bez suwmiarki.
jest podobno wzór na wyliczenie odpowiedniego zacisku, powierzchni tłoczków do siły pompy i średnicy tłoczka, ale ile w tym prawdy to nie wiem, poprostu chciałbym dobrać odpowiedni zestaw porównując go z innymi projektami hamulców i ich skuteczności.
			
			
		jest podobno wzór na wyliczenie odpowiedniego zacisku, powierzchni tłoczków do siły pompy i średnicy tłoczka, ale ile w tym prawdy to nie wiem, poprostu chciałbym dobrać odpowiedni zestaw porównując go z innymi projektami hamulców i ich skuteczności.
Chcę poprawić hamulce w mojej mazdzie. Wczoraj grzebałem z [jaki?]. Chciałem zrobić to metodą: klocek, tarcz oraz jarzmo z 626 GW Ditd a zacisk zostawić swój z xedosa, bo miałem jakiś czas temu regenerowany.
Jarzmo takie jak na zdjęciu:
Witam wszystkich
Wszystko rozkręciłem i już przykręciłem jarzmo i chcę zakładać mój zacisk na jarzmo z 626 GW i odkryłem początkowo, że niby trzeba przełożyć te prowadnice zacisku. Niby żaden problem ale patrzę a tu gwnit w jarzmie od 626 jest mniejszy. Liczyłem, że mając taki zestaw wszystko będzie pasować bez przerabiania bo tego chciałem uniknąć. Chyba, że jednak nie mam jarzma z 626 GW Dtid z 2001 roku komi a sprzedający zrobił mnie w
 
Proszę o opinie tych co robili już coś takiego.
			
			
		Jarzmo takie jak na zdjęciu:
Witam wszystkich
Wszystko rozkręciłem i już przykręciłem jarzmo i chcę zakładać mój zacisk na jarzmo z 626 GW i odkryłem początkowo, że niby trzeba przełożyć te prowadnice zacisku. Niby żaden problem ale patrzę a tu gwnit w jarzmie od 626 jest mniejszy. Liczyłem, że mając taki zestaw wszystko będzie pasować bez przerabiania bo tego chciałem uniknąć. Chyba, że jednak nie mam jarzma z 626 GW Dtid z 2001 roku komi a sprzedający zrobił mnie w
 Proszę o opinie tych co robili już coś takiego.

- Od: 18 paź 2015, 09:10
 - Posty: 42
 - Skąd: Grodzisk Wlkp.
 - Auto: Xedos 6 2.0 V6 KF
 
A dystansu nie możesz założyć i zrobić większe  negatywy?
			
			
		Jak to jest w końcu z tymi tylnymi zaciskami z 626 GW ditd do mx6 ? chciałbym zrobić swap tylnych bo i tak przecieka jeden zacisk ale nie widzę nigdzie jasnej odpowiedzi czy podejdą te zaciski z 626 GW ditd bez przerabiania linek ręcznego
			
			
		
- Od: 28 cze 2016, 22:44
 - Posty: 3
 - Skąd: Kraków
 - Auto: MX-6 V6
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje

 ,