Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Postprzez Barthez » 31 sie 2011, 22:41

Neonixos666 napisał(a):Nie tak łatwo dać ,,lepsze" wtryski bo to nie vw że tam można sobie konfigurować jak się chce silnik z innych modeli

kiedys przerabiałem ten temat...
wieksze wytryski + większy slimak + większy icek + ecumaster... niestety koszty zabiły projekt i zmieniłem auto ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Neonixos666 » 31 sie 2011, 22:59

Barthez napisał(a):
Neonixos666 napisał(a):Nie tak łatwo dać ,,lepsze" wtryski bo to nie vw że tam można sobie konfigurować jak się chce silnik z innych modeli

kiedys przerabiałem ten temat...
wieksze wytryski + większy slimak + większy icek + ecumaster... niestety koszty zabiły projekt i zmieniłem auto ;)


a jakie to były wtryski? jaki IC?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Barthez » 31 sie 2011, 23:17

tak na szybko to Ci wtrysków nie znajde... a już nie pamiętam :(
icek był za około 1,5kzl + turbinka coś około 3kzl musiałbym pokopać w starych mailach z przed 4-5 lat...
w sumie cała operacja przekraczała wartość BJtki ;) więc nie było sensu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Pyton162 » 1 wrz 2011, 17:34

ic moze mozna z iveco przystosowac lub z innego auta, wtryski tak samo jakies uzywki tak samo jak turbina i mozna zejsc z kosztami . Tylko trzeba miec zaufane zrodlo z czesciami, pozdro
Pyton162
 

Postprzez Neonixos666 » 1 wrz 2011, 17:35

Barthez napisał(a):tak na szybko to Ci wtrysków nie znajde... a już nie pamiętam :(
icek był za około 1,5kzl + turbinka coś około 3kzl musiałbym pokopać w starych mailach z przed 4-5 lat...
w sumie cała operacja przekraczała wartość BJtki ;) więc nie było sensu...


IC w miejsce seryjnego czy palny były inne?
Co do turbo to racja bo seryjne nie ma dużych możliwości.

Wiesz dużo projektów przekracza wartość auta :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Barthez » 3 wrz 2011, 08:10

ICek standardowy – poziomy w zderzak

Neonixos666 napisał(a):Wiesz dużo projektów przekracza wartość auta :P

więc znacznie lepszym rozwiązaniem była zmiana na mx ;) , które ma znacznie większy potencjał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Neonixos666 » 3 wrz 2011, 13:07

Barthez napisał(a):więc znacznie lepszym rozwiązaniem była zmiana na mx ;) , które ma znacznie większy potencjał


I to powinni zapamiętać ci co chcą dłubać DiTD :P

w sumie na samym dole jest sporo miejsca, ale wtedy układ ma większą pojemność i już turbo seryjne daje <dupa> bo możliwe że nie przepcha powietrza jak trzeba. Mi się marzy IC pod maską <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Barthez » 3 wrz 2011, 15:05

Neonixos666 napisał(a): Mi się marzy IC pod maską <diabełek>

z podgrzewaniem od silnika ;)
Neonixos666 napisał(a):I to powinni zapamiętać ci co chcą dłubać DiTD :P

dłubać można tylko pozostaje kwestia cena/jakość. Z ditd można zrobić ok 200KM bez problemu, tylko za dodatkowe 100KM wyjdzie koszt ponad 15tys, a za tą kwotę + auto można znaleźć bez problemu serię 200KM wcale nie starszą od BJki... i będzie to jeździło zdecydowanie lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Neonixos666 » 3 wrz 2011, 21:57

mi tam by wystarczyło 150km :D

a co do podgrzewania od silnika to są samochody z IC pod maską i tragedii nie ma ;)
weźmy nawet 1.7 w mazdach miały IC pod maską, o subaru nie wspomnę. Dodatkowo zmniejsza się pojemność układu a to na plus działa.

Ja na razie skupiam się nad obniżeniem temp powietrza w kolektorze i turbo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Gib » 3 wrz 2011, 23:10

Neonixos666 napisał(a):tragedii nie ma


Jest kto może ten [tiiit] to w kosmos, nie bez powodu to się nazywa Interwarmer. Mniejsza pojemnośc układu mniejszy lag. Czasem lepiej mieć niższą temperaturę w dolocie, większy lag i ochrnonić trochę korby z dołu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Barthez » 4 wrz 2011, 09:15

Neonixos666 napisał(a):Ja na razie skupiam się nad obniżeniem temp powietrza w kolektorze i turbo.

Ty sie nie skupiaj tylko działaj ;)
Instalacja prosta jak sikanie:
dysza od opryskiwacza
zbiorniczek z pąpką
trochę kabelka
trochę wężyka
przycisk/włącznik
bezpiecznik
(ewentualnie jakiś przekaźnik)
woda (najlepiej płyn do spryskiwacza zimowy lub inny spirytus ;) )

i masz wytrysk na IC ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Neonixos666 » 4 wrz 2011, 11:04

mam już pompkę i wężyki, dysze mam zwykłe ale będą raczej mgłowe, pozostaje zbiorniczek i okablowanie, bo przełącznik już jest.

Chce przerobić doprowadzenie powietrza do turbo od puszki, będzie na 2.5" (rura już jest) i zabezpieczyć od nagrzewania bandażem, dodatkowo przydało by się oddzielić dodatkowym ekranem, cześć zimna od gorącej bo nagrzewa się za mocno. Niby kosmetyka ale myślę że może coś dać. Seryjnie specjalnie ogrzewane jest powietrze idące od puszki do turbo :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 4 wrz 2011, 18:14

Neonixos666 napisał(a):Też ciekawy jestem co Riki wymyślił.


Nic innowacyjnego, jeszcze nie wiem ile będzie KM/NM – po prostu trzeba pracować nad tematem/iśc do przodu.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Badyl » 4 wrz 2011, 21:16

A ja dziś odpiąłem boxa. Jakoś mi kulturalniej jeździć, zwłaszcza że ostatnio dużo więcej ganiam po mieście. Zobaczę ile spalanie spadnie...
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Neonixos666 » 4 wrz 2011, 23:40

mi na opornikach i butowaniu spala prawie dwa razy tyle ile powinien <czarodziej>. Dlatego teraz rzadko na nich jeżdżę i nie przekraczam 0,5bar, no chyba że trzeba przedmuchać wydech :D
Badyl podłącz to na jakiś przełącznik dyskretny to będziesz miał w zasięgu ręki więcej mocy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 4 wrz 2011, 23:53

Mi na boxie spala tyle samo.... za to D-4D spala nieco mniej.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 5 wrz 2011, 00:05

Riki napisał(a):Mi na boxie spala tyle samo....


przy normalnej jeździe tak ale na pewno nie przy ostrzejszej ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez asaselllo » 5 wrz 2011, 11:43

Po zamontowaniu oporników samochód absolutnie nie powinien więcej spalać (oczywiście o ile wszystko jest sprawne). Przy spokojnej jeździe pali ciut mniej a przy ostrzejszej ok 0,5l więcej.
Zaślepcie sobie przewód podciśnienia idący od jednego z dwóch zaworów w kształcie walca – tego odpowiedzialnego za przymykanie klap dolotu. Samochód zdecydowania kulturalniej jeździ.
pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2009, 11:25
Posty: 58
Skąd: Sieradz
Auto: 323f DITD 101KM

Postprzez Neonixos666 » 5 wrz 2011, 19:01

asaselllo napisał(a):Po zamontowaniu oporników samochód absolutnie nie powinien więcej spalać (oczywiście o ile wszystko jest sprawne). Przy spokojnej jeździe pali ciut mniej a przy ostrzejszej ok 0,5l więcej.
Zaślepcie sobie przewód podciśnienia idący od jednego z dwóch zaworów w kształcie walca – tego odpowiedzialnego za przymykanie klap dolotu. Samochód zdecydowania kulturalniej jeździ.
pozdrawiam


To zależy jeszcze jakie oporniki bo zgodzę się że 2x100 obniża spalanie a trochę więcej elastyczny jest silnik ale przy 2x50 już nie jest tak wesoło ze spalaniem, a do tego wiesze doładowanie też komputer liczy i musi wysterować dodatkową dawką.
Co do klapek na dolocie to jedynie możemy je otworzyć dając podciśnienie na stałe, a gdy nie ma podciśnienia to mamy silnik 12v.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Siwy19 » 5 wrz 2011, 21:28

mozecie dac jakeis foto o jakie klapki chodzi i ktory przewod mozna zaslepic?
1- Byla Mazda 323f BJ 1.5 2000r. 2- Obecna Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r. 3- potem Mazda 6 lub 3 nastepca 323F :D:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2009, 22:16
Posty: 219
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje