LPG a turbo

Postprzez Capazo » 8 maja 2008, 19:16

BratCukierka napisał(a):Owszem. Można

Mozna ale ma ktos tak w ogole?? Pewnie slychac to jak wierteke udarowa firmy TOPEX.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez BratCukierka » 8 maja 2008, 19:19

A słyszałeś o startującej w Polsce na 1/4 mili Hondzie Civic Turbo LPG??

EDIT: Znajomy mojego brata ma Volvo C70 2,3T z gazem a drugi Opla Astrę Coupe Turbo z LPG
Ostatnio edytowano 8 maja 2008, 19:21 przez BratCukierka, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Capazo » 8 maja 2008, 19:20

Ja sie Hondami nie interesiren ale mozesz dac linka to popatrze sobie chociaz!

"A słyszałeś o startującej w Polsce na 1/4 mili Hondzie Civic Turbo LPG??" no to jakby co zwracam honor ale taka troche dziwna mieszanka LPG i TURBO?? hehe NIETUZINKOWA
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez BratCukierka » 8 maja 2008, 19:25

nie mogę znaleźć żadnych filmików ale tu masz jedno zdjęcie
http://kreatormocy.pl/fbinx05.php?action=f2
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez GofNet » 8 maja 2008, 19:26

     Przy LPG I i II gen raczej jest to niemożliwe, albo uciążliwe do zrobienia/regulacji, ale przy bezpośrednim wtrysku jakoś problemu nie widzę.

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PS. Może od GTX'a będzie pasowała...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Bartasek87 » 8 maja 2008, 22:59

Oh panowie.
Ja chciałem wiedzieć czy wiecie kto by mi to założył. A czy turbo pasuje do gazu.?? Odpowiem tak.
Miałem poprzednio Volvo v40 T4 1.9 turbo benzyna na gazie sekwencyjnym ale nie firmy BRC ( nie była to najlepsza sekwencja) Po prostu facet co to zakładał założył jakiś rozdzielacz jak do auta z 6 cylindrami żeby dawka gazu była dostarczana w sposób właściwy. Bo Turbo to wymagająca maszynka:D

Ja dałem po znajomości 2300zł ale ogólnie to ten gaz co mam to kosztuje 2900zł.

Jeszcze musze kupić kable wysokiego napięcia bo troche szarpie.. mało odczuwalne – ale lepiej zrobić:) Acha no i jeszcze stabilizatory :D bo stuka jak nie wiem co ;p


To ogółem się jeszcze zapytam – Czy ładna ta moja mazda :D ??
Pozdrawiam kompanów.
Z autem się nie żenimy. A jak już się ktoś ożeni , to czy może zrobić "skok w bok" :D
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 mar 2008, 21:56
Posty: 18
Skąd: Koronowo/Bydgoszcz
Auto: MAZDA 323F BJ 1.8 114KM

Postprzez Bartasek87 » 8 maja 2008, 23:02

acha a w Volvo przyśpieszenie od 0-100km/h na gazie miałem 7 sekund ::) a tutaj w maździe na tej sekwencji mam troche miej jak 9 sekund
Z autem się nie żenimy. A jak już się ktoś ożeni , to czy może zrobić "skok w bok" :D
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 mar 2008, 21:56
Posty: 18
Skąd: Koronowo/Bydgoszcz
Auto: MAZDA 323F BJ 1.8 114KM

Postprzez Capazo » 8 maja 2008, 23:14

Bartasek87 napisał(a):To ogółem się jeszcze zapytam – Czy ładna ta moja mazda

Ladna to malo powiedziana. Naprawe fajna sztuke wyrwales. <jupi> <jupi> No to tylko tubro bedzie troszke kosztowac, niestety.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Bartasek87 » 8 maja 2008, 23:24

No właśnie , tylko ile? :) jak by w 3000zł się zamknęło to było by miło , ale nie sądze.. chociaż kto wie.
ogólnie planuje tą akcje po wakacjach jak zarobie , bo się troche wydałem na mazde..
i tak jeszcze musze przyciemnić tylnią szybe i poszukać cholernej kratki w zderzak :D ( nigdzie nie ma takiej kratki;p )
Z autem się nie żenimy. A jak już się ktoś ożeni , to czy może zrobić "skok w bok" :D
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 mar 2008, 21:56
Posty: 18
Skąd: Koronowo/Bydgoszcz
Auto: MAZDA 323F BJ 1.8 114KM

Postprzez darekk86 » 9 maja 2008, 00:47

Bartasek87 napisał(a):jak by w 3000zł się zamknęło to było by miło

hahaha

Szczerze mowiac to niestety jestes kolejna osoba ktora zaklada bardzo ciekawy watek na tym forum, niestety nie majac zadnych szans na realizacje planu.
A zakladanie turbo do gazu (a nie gazu do fabrycznego turbo!) to totalna porazka... Uwierz, to nie jest to samo co zamontowanie sekwencyjnego gazu do silnika z fabrycznym turbo.
A jesli myslales ze sie zamkniesz w 3tys zl... hmm... turbine i jakies graty do niej za tyle kupisz spokojnie. Jesli umiesz jeszcze spawac samemu kolektory wydechowe, robic wydech, stroic silnik i zrobic reszte rzeczy potrzebnych przy montazu turbo to w tych 4tys moze byc sie jakims cudem wyrobil. Jesli tego nie umiesz... 8tys musisz liczyc spokojnie. No moze od 7 do 15tys, w zaleznosci od tego ile chcesz dmuchac.

Tak wiec niestety ale pewnie to kolejny temat do kosza :(
Ale szczerze zycze powodzenia! Jesli uda Ci sie to zrobic to bedziemy pod wrazeniem.

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Mako » 9 maja 2008, 06:21

Bartasek87 zaloz watek w nasze mazdy i wstaw te fotki z rara w nim, nie chce robic tutaj OT.

co do gazu i turbo to szczerze mowiac nie wiem, nie lubie gazu wiec nie montowalem go u siebie a na turbo mnie nie stac ;)
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez GofNet » 9 maja 2008, 10:39

     Panowie! Każdego stać na turbo. No bo przecież jest TURBO i turbo... ;)

<czytaj> Mazda Supercharger Turbo – ~$68

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Siwus » 9 maja 2008, 10:52

Bardzo ładna:) stylowo i z umiarem:)
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez Mako » 9 maja 2008, 11:05

GofNet jak to dziala to jestem Hans Kloss ;)
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Sokool » 9 maja 2008, 11:21

Tuning.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez GofNet » 9 maja 2008, 13:38

     Działa, działa – no jak ma nie działać? Jak nie działa, to jest gwarancja! Musi działać :).

     A co to za różnica, jakie jest zasilanie turbiny. Równie dobrze może tam sidzieć Ken i pedałować na małym Ken'owskim rowerku :).

     No i nie ma turbo-dziury! Albo jest jedna – w całym zakresie obrotów hahaha.

     Jestem skłonny zaryzykować stwierdzenie, że takie turbo dałoby faktyczny przyrost mocy i działałoby jak prawdziwe TURBO. Nie wiem, jak tak jest ze sterowaniem, ale jeśli jest ubogo, to można to rozwinąć. Można pokusić się o sterowanie na podstawie położenia przepustnicy, ewentualnie zależnie od obrotów. Przechwycić sygnał obrotów dla obrotomierza i zależnie od niego wprowadzić sterowanie obrotów turbiny (doładowanie) w sprzężeniu z przepustnicą. Całość dostroić i w teorii będzie miałczeć. Do tego dodać wyłącznik turbiny, aby nie dmuchała, gdy tego nie chcemy i mamy cywilny pojazd z doładowaniem, gdy tego chcemy ;).

     Pamiętajmy, że jest to rozwiązanie dla ludzi, których nie stać na TURBO i związane z tym profesjonalne przeróbki. To jak przenośna klimatyzacja z wodą i kostkami lodu oraz wentylatorem dla mniej zamożnych ludzi z autami bez klimatyzacji ;). Nie liczy się, w jaki sposób, ważne, aby był pozytywny rezultat...

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Mako » 9 maja 2008, 13:53

GofNet dzieki za obszerne wyjasnienie, po wytlumaczeniu stwierdzam ze moze byc to ciekawa propozycja jezeli przeliczymy na zlotowki, przy dzisiejszym kursie dolara wychodzi na to ze takie "turbo" wychodzi plus minus 250 zl, ile zalozenie takiego wynalazku to nie wiem. moze warto wyprobowac, az takiego majatku to nie kosztuje :]
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez GofNet » 9 maja 2008, 14:40

     Ooooczywiście nie uważam tego za "poważne" TURBO i realną konkurencję dla takowego, ale jestem święcie przekonany, że na pewno różnica na wydajności i jakości nie jest tak duża, jak różnica na cenie. Sam przez chwilę się nad tym zastanawiałem, ale chwilowo pomysł ten poszedł do poczekalni – inne inwestycje są pilniejsze...

     Zwróćcie uwagę na to, że to turbo, czy prawdziwe TURBO czynią to samo, ale w nieco inny sposób. Jeśli ono działa wyłącznie na zasadzie nieustannego dmuchania, bez aktywnego sterowania to jest to świetne pole do popisu dla majsterkowicza, aby działało tak, albo i lepiej, jak prawdziwe TURBO. No i nie trzeba rogrzewać, studzić, itd. Same zalety! Do tego stożek, polerowanie kanałów dolotowych i wydechowych i w bardzo rozsądnych pieniądzach mamy namiastkę TURBO, o ile nie faktyczną alternatywę dla TURBO. Wiele zależy od tego, co jest w standardzie, a co z tym zrobi Kowalski. A jak wiadomo – Polak potrafi...

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PS. Można to traktować, jak kompresor, tyle tylko, że elektryczny ;).
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Fiveopac » 9 maja 2008, 15:41

GofNet taki powazny z ciebie czlowiek i wielce szanowany w moim mniemaniu ale teraz to pojechales po bandzie. Myslalem ze sobei jaja robisz a ty na serio piszesz, ze cos na 12 volt jest w stanie wygenerowac cisnienie znacznie powyzej 1 bara atmosferycznego :| Przeciez jedyen co to robi to zaweza dolot to wielkosci monety.... caly swiat sie z tego smieje.

Zeby to mialo jakakolwiek wydajnosc, musialbys miec caly bagaznik akumulatorow a i tak dzialaoby to na zasadzie podtlenku azotu, dwa zalaczenia i ladownaie aku....

Co do tematu gaz w turbo jzu byla taka dyskusja, przeniose do niej ten topic zebym za rok mogl dopisac zdanie : "i jak? turbo juz zalozone? <ganja>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez GofNet » 9 maja 2008, 16:22

     Nic nie wiadomo. Nawet gdyby dawało jedynie 20% przyrostu mocy, to i tak już warto. Jak wspomniałem wcześniej, wersja podstawowa może być jedynie gadżetem, koncepcją, bazą do czegoś poważniejszego. Zaiste jest to zabawne rozwiązanie odwiecznego problemu. Dodam, że efekty mogą być faktycznie odstające od TURBO, ale jeśli tylko przybędzie 1/3 tego, co na TURBO, za 1/20 kosztów, to i tak warto...

     Może za rok/dwa kupię to dziwactwo (tuż przed sprzedażą lub zezłomowaniem Mazdy), aby pobawić się i rozwiać wątpliwości. Na razie jednak mam inne sprawy i problemy na głowie, więc...

     Nie mniej jednak jeśli produkt jest do kitu, to koncepcja ciekawa. A co do akumulatora, to bez przesady. Jakoś wentylator na chłodnicy nie rozładowuje akumulatora, a niektórzy mają dwa. Taki wiatrak daje dużo wiatru. Można pokombinować. Jeśli nie seryjny, to większy wicherek, albo prędkość obrotowa wyższa. Polak potrafi...

     Tak powstają wynalazki...

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PS. Poważnie, czy żartem – jakie to ma znaczenie... ;)
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje