Bartg napisał(a):Wloz sama wkladke i nic wiecej nie ruszaj.
nie sadzisz iz dadza wiekszy doplyw powietrza???? i co to znaczy wiejski efekt pod maska?
www.mazdaspeed.pl
Bartg napisał(a):Wloz sama wkladke i nic wiecej nie ruszaj.

Robiąc dziury w puszce będziesz miał jedynie większy dopływ ciepłego powietrza co nic nie poprawi, dużo powietrza=im zimniejsze tym więcej tlenu . Lepiej zrób tak że seryjna puszka+wkład KN i dolot bezpośredni ze zderzaka lub innego chłodnego miejsca np. nadkole --> do airboxa.DonAntonio napisał(a):wiekszy doplyw powietrza

Pyton162 napisał(a):to jedz na hamownie przed założeniem wkładki i po założeniu z dziurami w puszcze.
Pyton162 napisał(a):a nawet modl sie zeby nie stracil na wigorze

WLASCIWA WKLADKA
NIEWLASCIWA – nie wiem czy to klubowicz, ale w opisie jest tylko napisane, ze u niego "jest inny numer" – nacial sie tak samo jak ja. Szkoda tylko, ze nie napisal do jakiego modelu nie pasuje. Napisal do jakich pasuje wg K&N, zeby pozniej kupujacy nie mial pretensji jak sie natnie
Nie lubie takich gosci...


http://moto.allegro.pl/item625056392_ka ... imota.html
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje