Kills on Road & Street

Postprzez Bartg » 30 wrz 2008, 15:36

Chyba wiekszy sens maja porownania samochodow o podobnej mocy a nie jakies bezsensowne dywagacje, wg niektorych waszych kryteriow wiekszy sens ma postawienie Mustanga 5.0 i bmw m5, w koncu oba maja ta sama pojemnosc.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Gib » 30 wrz 2008, 15:56

nie da sie ukryć że Hondy są szybkie jednakowoż nie wszystkie. Kumpel się przesiadł z Coupe 5gen 1.6 (ale jakiś us spec słabszy ok 115 KM silnik bardzo niski przebieg) do Praleczki 4gen 2.3 i twierdzi że lecą na starcie podobnie. Podobnie Accord 2.0 mimo 130-136 KM jakoś bardzo nie rozwala 626 FS mimo pokaźnej przewagi mocy. Del sol też bardziej wygląda niż jedzie.
btw. dlaczego tak mało popularne są angielskie civiki 1.8 vti?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Bartg » 30 wrz 2008, 16:08

Z tego co kiedys czytalem, Cify 1.8 vti maja kiepsko zestopniowana skrzynie i wcale nie sa tak szybkie jak powinny.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Pyton162 » 30 wrz 2008, 17:18

ladujsz skrzynie z integry i jest ok
Pyton162
 

Postprzez Gib » 30 wrz 2008, 17:33

skrzynie integry na drzewach rosną co :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukasz_zdw » 30 wrz 2008, 20:45

Marek2Mazda323f napisał(a):najlepiej mieć auto z małym silnikiem np 1.6l i killować większe

Dokładnie tak, dlatego ja wciągam prelude 2.0 133 KM
Luki1010 napisał(a):jedną dziurą


Pozdrawiam ;)
Lukasz_zdw
 

Postprzez 8dyb8 » 30 wrz 2008, 21:11

i mazde 2.2 NA tez.... dajcie juz spokoj z tym offtopem bo sie to zaczyna robic nudne
ja tam z autopsji mam porownanie silnikow obu w/w marek, ta sama pojemnosc, oba prostej konstrukcji i niewyzylowane, z tych samych lat i swoje wiem :)

mazda poza rxami nie miala w latach 90tych mocnych silnikow, ktore mialy duzo stosunek moc/l pojemnosci, ale za to sa trwale i bez wiekszych remontow moga przejechac 500000 km, czego raczej o hondach powiedziec nie mozna... ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Jacek176 » 30 wrz 2008, 21:22

8dyb8 napisał(a):mazda poza rxami nie miala w latach 90tych mocnych silnikow, ktore mialy duzo stosunek moc/l pojemnosci, ale za to sa trwale i bez wiekszych remontow moga przejechac 500000 km, czego raczej o hondach powiedziec nie mozna... ?

Bo ja wiem czy silniki Mazdy są trwałe? Mają problemy z trzymaniem mocy i braniem oleju.
Osobiście nie miałem Hondy ale z tego co czytałem na forach to raczej trzymają moc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Pyton162 » 30 wrz 2008, 21:34

chyba jeszcze nie spotkalem mazdy ktora by nie kopcila na niebiesko , a najlspiej bylo to widac w borsku jak badano głośność wydechów i jak mazdy wchodziły na obroty <lol>
Pyton162
 

Postprzez check » 30 wrz 2008, 21:35

Lukasz_zdw napisał(a):Dokładnie tak, dlatego ja wciągam prelude 2.0 133 KM

a Ciebie wciąga CRX <lol> Bez sensu ta dyskusja. Niestety mazdowskie silniki pod względem osiągów wypadają kiepsko w porównaniu do hondowskich jednostek. Taka jest prawda.
Ostatnio edytowano 30 wrz 2008, 21:47 przez check, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Fiveopac » 30 wrz 2008, 21:40

Pyton162 napisał(a):chyba jeszcze nie spotkalem mazdy ktora by nie kopcila na niebiesko , a najlspiej bylo to widac w borsku jak badano głośność wydechów i jak mazdy wchodziły na obroty łoł

Zagladasz w złe dziurki.

Wracajcie mi prosze do nurtu tematu bo bedzie pacyfikacja.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Gib » 30 wrz 2008, 21:47

wracając ze spota na Puławskiej 2 x Passat B5 lift TDI – 130 KM kumbi, 2 x kill.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukasz_zdw » 30 wrz 2008, 22:36

kamilgt napisał(a):Niestety mazdowskie silniki pod względem osiągów wypadają kiepsko w porównaniu do hondowskich jednostek. Taka jest prawda.

Masz kolego racje i w tym temacie nie ma co dyskutowac. Silniki V6 mazdy poza dzwiekiem nie mają nic bo jak na te pojemnosci i mase moce w KM powinny byc duzo wieksze. K8 z uwagi na to ze to widlasty 6 cylindrowy silnik powinien miec chociaż tą moc co KL a KL-ZE min 250KM. Ale tak sobie nasi mali koledzy z japonii wymyślili i tak musi zostac. Pozostalo sie nam rozkoszować dzwiękiem bo z mocą słabiutko :( Mimo to nasze V'ki radzą sobie tez z duzo wiekszymi silnikami innych marek zwłaszcza Niemieckich:P
Lukasz_zdw
 

Postprzez Gib » 30 wrz 2008, 22:39

OT mode:
mazda nie jest zła ale polecam alfa 3.0 12V (75,164)
OT off.
Co wolisz: Nie jadące jak trzeba MX-6 V6 2.5 163 KM czy również nie oszałamiające Prelude 2.3 158 KM?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Fiveopac » 30 wrz 2008, 22:40

Lukasz_zdw czy wyrazilem sie nie jasno odnosnie OT w tym temacie? Chcesz byc sponsorem tygodniowej kłódki na tym temacie?
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Lukasz_zdw » 30 wrz 2008, 22:46

Dobra Five daj na luz juz skonczylem. ;)
Lukasz_zdw
 

Postprzez Lukano » 30 wrz 2008, 23:33

brii napisał(a):Sprawdź – zdziwisz się oczko

Jutro sprawdzę w katalogu wagę jednego i drugiego :)
Grzyby napisał(a):phi – takie to nawet ja swoimi 1540kg (+ 110 ja) w kombi objeżdżam zeby

hehe po Tym jak śmigałeś w Borku to ja z Twoim klekocikiem nie startuje ;)
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez ogurrek » 1 paź 2008, 00:44

Chłopcy, kiedy wreszcie zrozumiecie, że nie ma co porównywać Mazdy i Hondy?
Jedyne co mają wspólne, to to, że żółtki je produkują.
Poza tym, to zupełnie totalnie, zupełnie, całkowicie inne firmy, inne założenia, cele!
Honda ma doświadczenie w sportach, tworzą silniki w motocyklach które sie kręcą do ~15k rpm i przy okazji mają kosmiczne moce (600ccm ma 115KM....)

Mazda, to taki europejski odpowiednik Mercedesa, Audi.... prestiż, komfort!
Wypuścili trochę pseudo sportowych modeli, no cóż...
Albo ta ich śmieszna RX8.... Deklarowane 250KM, potem 231KM, a w praktyce jeszcze mniej...

Ja tam się nie wtrącam, dalej przerzucajcie sie swoimi argumentami, miłej zabawy :)
Jak powszechnie wiadomo, racja jest jak du**, każdy ma swoją :)

PS. Pytoniku, spójrz w swój post 30 Wrz 2008 21:34 i powiedz, jak on się ma do mojej mazdy?
Od ~45kkm zmieniłem tylko raz olej, wlałem pełen syntetyk Lotosa <lol> Młody jestem, katam silnik często do odcinki i bierze minimalne ilości oleju, na dodatek mam gaz który morduje silniki! :( I jakoś nikt mi nigdy nie powiedział, że mi kopci, z rana też nic nie widzę, szlag, może mam zajeb***** fiata a nie mazde hahaha A może dlatego, ze trzymam się kilku zasad, których trzymał się poprzedni użytkownik mojego wozu... Zimny silnik, <2,5k rpm, ciepły silnik 4k rpm, po minimum 20km albo 20 minutach dopiero w palnik do końca.... Wskaźnik na szafie to jedno, a skrzynia i reszta swoją drogą....

PPS. żeby nie było, że offtopic: bez szczególnych problemów, mimo moich usilnych starań, znajomy swoim 1.8T w S13 psiknął na mnie BOVem i odjechał w siną dal, skopał mnie nieludzko po jajkach, przyspieszeniem i elastycznością....
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez lukster » 1 paź 2008, 00:59

ogurrek napisał(a):S13 psiknął na mnie BOVem i odjechał w siną dal, skopał mnie nieludzko po jajkach, przyspieszeniem i elastycznością....

We mnie też dziś s13 syknęło BOV'em. Myślę, że już nie będzie sykał na Mx3 <lol>
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Jacol » 1 paź 2008, 01:19

Luki1010 napisał(a):We mnie też dziś s13 syknęło BOV'em. Myślę, że już nie będzie sykał na Mx3 łoł

gratki :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje