Kills on Road & Street

Postprzez DISItune » 21 wrz 2008, 22:06

brii napisał(a):
noucamp napisał(a):AWD ma przewage tylko na starcie

Pod warunkiem, że potrafi się ruszać AWD – póki co spotkałem na tym forum tylko dwie osoby które potrafią dobrze ruszyć AWD. Niestety posiadacze MPSów z tego forum tego nie potrafią...


habzimierz potrafi ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez 8dyb8 » 21 wrz 2008, 22:25

Gibsong napisał(a):jakie doładowanie, jaka moc? silnik kuty będzie?

zwykle soft turbo, bez wiekszych ingerencji w silnik, doladowanie lajtowe 0.4-0.5 bar, moc jakies 190 (moze wiecej bedzie, koles ostatnio robil lanosa 1.5 i byl przyrost 86->136, no ale zobaczymy), przynajmniej takie sa plany =)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Gib » 21 wrz 2008, 22:37

lag serwera.
Ostatnio edytowano 21 wrz 2008, 22:45 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez noucamp » 21 wrz 2008, 22:38

mysle ze 160 170 bedzie max
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Gib » 21 wrz 2008, 22:43

powodzenia, nie wiem czy nie lepiej jednak swapować na H22 kosztowo pewnie taniej ciut a gwarancja że nie wybuchnie. Wpadnij tą praleczką na jakiegoś spota MS.

A ile będzie koni to się okaże po strojeniu, jak będzie 160-170 to myśle że jednak doładowanie wzrośnie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez noucamp » 21 wrz 2008, 23:08

zdecydowanie h22 JDMowe jest lpszym rozwiazaniem. za 3500 ziko widzialem zestawy ze wszyatkim. ale nie wiem czy nie musi byc h22, przed swapem
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Fiveopac » 21 wrz 2008, 23:23

8dyb8 napisał(a):zwykle soft turbo, bez wiekszych ingerencji w silnik, doladowanie lajtowe 0.4-0.5 bar, moc jakies 190

Ze 115? Ze pozwole sobei zacytowac po raz kolejny wieszczów (moj ulubiony fragment):

Marzenia, te duże i te maleńkie,

Każdemu ułożą się w piosenkę.

Niech dzieci, niech dzieci będą królami,

Niech rządzą , niech rządzą wszystkimi krajami.

I mocno i mocno się chwycą za ręce
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez 8dyb8 » 21 wrz 2008, 23:43

ze 140? :)
a swap to droga na skroty, wole miec turbine i psss niz zwyklego vteca, zreszta eot, bedzie to wtedy bedziemy klikac na ten temat :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Fiveopac » 22 wrz 2008, 00:15

8dyb8 napisał(a):ze 140? usmiech

Sadzilem,ze piszesz o Fordzie, ford=mazda / forum mazdaspeed itd.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Lukano » 22 wrz 2008, 11:20

kamilgt napisał(a):8dyb8 zapewne jechał Prelką 2.0 usmiech

A to przepraszam, to zmienia postać
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez zaciek » 22 wrz 2008, 12:15

Wczoraj na zakonczeniu sezonu byla okazja sprawdzic czas na 1/4 (ET+RT) miałem 18.37, startowałem moja 323F BA Z5 z Vectra B, spóznilem lekko start.. wygralem o 1.5 dlugosci samochodu. Miałem ogromna satysfakcje ze złoiłem tyłek temu kolesiowi, bo sie trochę wymądrzał a na klapie mał wielki spojler i matową klapę.
Ostatnio edytowano 22 wrz 2008, 12:18 przez zaciek, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek Moja Miata
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2008, 13:43
Posty: 449
Skąd: Szczecin
Auto: MX-5

Postprzez pawlak32 » 22 wrz 2008, 12:18

626 GE FS robi Accorda 133km wiec myśle ze MX-6 zrobi pralke. A jak nie to odpowiednią do tego moc ma K8..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez check » 22 wrz 2008, 13:33

pawlak32 napisał(a):626 GE FS robi Accorda 133km wiec myśle ze MX-6 zrobi pralke. A jak nie to odpowiednią do tego moc ma K8..

nie długo będę miał okazję stanąć z K8, ale słyszałem ,że K8 jedzie podobnie jak Civic V jajko 125KM, a ja takiego civica robię :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez pawlak32 » 22 wrz 2008, 13:52

I chyba każą seryjną pralke 2.0 też robisz bo masz podłubany motor... Ja pisze o samochodach seryjnych :) Ale jak trafisz na zdrowe K8 to moze byc ciekawie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez check » 22 wrz 2008, 13:55

Ale jak trafisz na zdrowe K8 to moze byc ciekawie usmiech

sam jestem ciekawy.. jak się uda to nagram jakieś video ;) A może ktoś widział/ścigał się Mx-3 K8 z Civic V jajko 1.6vtec 125KM? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez pawlak32 » 22 wrz 2008, 14:01

Pyton162 chyba widzial takie pojedynki o ile dobrze pamietam to coś pisał na ten temat kiedyś... Ja jestem zdania ze seryjne prelude 2.0 nie da rady z MX-3 V6...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Gib » 22 wrz 2008, 14:19

ja chwilowo zaprzestałem wyścigów bo trakcji to szukam jeszcze na 3b, niestety moje semi slicki nie lubią takiej pogody. (semi slick = wewnętrzna część opony jest łysa) Za to do jazdy bokiem są świetne i na tym się pomału skupiam, choć niezbyt wychodzi.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez lukster » 22 wrz 2008, 14:31

Gibsong napisał(a):ja chwilowo zaprzestałem wyścigów bo trakcji to szukam jeszcze na 3b,

Masz jakąś nieziemską moc w takim razie, bo ja z musu mam zimówki 175/14 z przodu i na mokrym szukam trakcji na II biegu, na III jestem przyklejony do asfaltu a KM kilka więcej ;)
Odrazu przypominają mi się brednie wypisywane na naszym forum o klze które ma takie potężne problemy z trakcją co jest wierutną bzdurą :D Na 1 biegu może i tak. Chyba że mam zajechane KLZE i pieprzę głupoty :]
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez jacobs » 22 wrz 2008, 14:35

ja szukam trakcji nawet na 4 biegu <diabełek> ...w zimę :P
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Gib » 22 wrz 2008, 14:42

sprawdzane na równej nawierzchni bez kolein, mokrej przy lekko padającym deszczyku, po wrzuceniu 3b jeszcze się ślizgały koła przy WOT oczywiście. Opony na tyle 175/14 zimówki, na zewnątrz bierznik od środka łyse (ale jeszcze bez drutów). Nie wiem jak w pruszczu, ale w warszawie praktycznie od paru dni ciągle mokro.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje