Kills on Road & Street
Więc wklejam wypowiedź zabera:
"SMT6 i ECUMastera itp. teoretycznie nie da się podłączyć ponieważ przepływka w BF pracuje częstotliwościowo i to jeszcze w jakiś częstotliwościach nie standardowych których nie obsługuje żaden piggy back a zapłon jest sterowany bezpośrednio z ECU więc żeby nim sterować trzeba by wciąć się przed modułem umieszczonym w samym już ECU :–(
Chyba że lubisz się bawić to są 3 opcje żeby dolać paliwa :
1. Najprostsza – Zakupić ECU od wersji WRC – ładować można wtedy auto bez żadnych problemów do 1.2 BAR – ma tak wyskalowane mapy , nie ma bost cutów
2. Najdroższa – Zakupić jakiś komputer Stand Allone i działać (bardzo dużo pracy i troszkę strojenia ) już to w jednym swoim wozie przerabiałem ale efekt może być najlepszy
3. Najtańsza – ECUMastera podpiąć do sterowania wtryskami w trybie (Full Group) . Zasilasz piggy backa , musisz podpiąć 2 BAR-owego Map-sensora , wyciąć sterowanie wtryskami z ECU i wpiąć wtryskiwacze pod ECUMastera . Stroisz to wszystko i śmigasz jak szatan – jeden bul tego motywu że jak wystroisz na ciepłym silniku to potem przy odpaleniu może ci troszeczkę przylewać ale jeżeli używasz auta wyłącznie do zabawy to żaden problem a efekt murowany:–)
A dzięki temu że wystroisz to na map-sensorze jak go więcej doładujesz to on automatycznie zmieni ci mapy jak zdejmiesz doładowanie – od razu ci to skoryguje już bez strojenia .
Strojeniem też musi się zająć osoba która zna ECUMastera – ale to już później mogę kogoś polecić .
Pozdrawiam"
"SMT6 i ECUMastera itp. teoretycznie nie da się podłączyć ponieważ przepływka w BF pracuje częstotliwościowo i to jeszcze w jakiś częstotliwościach nie standardowych których nie obsługuje żaden piggy back a zapłon jest sterowany bezpośrednio z ECU więc żeby nim sterować trzeba by wciąć się przed modułem umieszczonym w samym już ECU :–(
Chyba że lubisz się bawić to są 3 opcje żeby dolać paliwa :
1. Najprostsza – Zakupić ECU od wersji WRC – ładować można wtedy auto bez żadnych problemów do 1.2 BAR – ma tak wyskalowane mapy , nie ma bost cutów
2. Najdroższa – Zakupić jakiś komputer Stand Allone i działać (bardzo dużo pracy i troszkę strojenia ) już to w jednym swoim wozie przerabiałem ale efekt może być najlepszy
3. Najtańsza – ECUMastera podpiąć do sterowania wtryskami w trybie (Full Group) . Zasilasz piggy backa , musisz podpiąć 2 BAR-owego Map-sensora , wyciąć sterowanie wtryskami z ECU i wpiąć wtryskiwacze pod ECUMastera . Stroisz to wszystko i śmigasz jak szatan – jeden bul tego motywu że jak wystroisz na ciepłym silniku to potem przy odpaleniu może ci troszeczkę przylewać ale jeżeli używasz auta wyłącznie do zabawy to żaden problem a efekt murowany:–)
A dzięki temu że wystroisz to na map-sensorze jak go więcej doładujesz to on automatycznie zmieni ci mapy jak zdejmiesz doładowanie – od razu ci to skoryguje już bez strojenia .
Strojeniem też musi się zająć osoba która zna ECUMastera – ale to już później mogę kogoś polecić .
Pozdrawiam"
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Wujek Kamil napisał(a):Widze,że poprostu nie przyjmiesz do wiadomości,że to NIE DZIAŁA – próbowały SMTka podłączyć w GTXach już 3 osoby – ja z kumplami,Fantass z Cobciem i Zaber i ni chu chu – co jak co ale jak ostatnia z ww. osób sobie nie poradziła mimo,że zjadła zęby na GTXach to nie sądze bym ja z kumplami był to w stanie zrobić.
Zdumiewasz mnie. Pokazuje ci na oczy zyrafe a ty dalej, ze zyrafa nie istnieje. Niepodlaczysz uzywaja schemtow z Perfect Power ale to nei znaczy, ze te schematy sa dobre...
Less roof, more fun


No i właśnie – TRZEBA KOMBINOWAĆ Z RZECZĄ o której ma bardzo blade pojęcie i ja tego SAM NIE ZROBIE, więc teraz będziemy próbować opcję z Ecu Masterem. SMT ODPADA. Koniec OT 

było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress 
- Od: 29 sie 2008, 13:19
- Posty: 84
- Skąd: Iława
- Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET
no i w koncu udany dzien
))) choc az 2 przegrane
trafilem na jakas ekipe
audi a4 230KM
golf3 230KM
alfa gtv 3.2 v6 240KM
evo 9 ponad 330KM
audi i golf bez srodkow pelne wydmuszki a ja z ukochana
alfa zostawala strasznie z tylu, audi zostawalo delikatnie z tylu po kazdym biegu, a od golfa bylem szybszy tylko na 1 biegu na 2 mnie doganial i wyprzedzal ( ciekaw jestem wyniku jak bym tak samo jechal na pusto ) o evo nie mowie bo masakrowalo wszystko
trafilem na jakas ekipe
audi a4 230KM
golf3 230KM
alfa gtv 3.2 v6 240KM
evo 9 ponad 330KM
audi i golf bez srodkow pelne wydmuszki a ja z ukochana
alfa zostawala strasznie z tylu, audi zostawalo delikatnie z tylu po kazdym biegu, a od golfa bylem szybszy tylko na 1 biegu na 2 mnie doganial i wyprzedzal ( ciekaw jestem wyniku jak bym tak samo jechal na pusto ) o evo nie mowie bo masakrowalo wszystko
baba z wozu koniom lżej
Audi FWD czy Q?
Golf jaki silnik? 230 KM to chyba po szczepie 1.8T albo baaaardzo zdłubane TDI. zakładam że ośka.
GTV to chyba seria, dość rzadki sinik.
Evo –
chyba się nieda, fiatem bez miliarda przeróbek. Auto marzeń. Chyba że Forester STI na nasze cudowne drogi.
Audi FWD czy Q?
Golf jaki silnik? 230 KM to chyba po szczepie 1.8T albo baaaardzo zdłubane TDI. zakładam że ośka.
GTV to chyba seria, dość rzadki sinik.
Evo –
Stała pod ścianą prężąc kakao
nie no Evo to chyba ciutke inna klasa xD
People_Hate_Me napisał(a):nie no Evo to chyba ciutke inna klasa xD
seyjne evo czy sti nie ma zadnych szans z moim autem
ravo napisał(a):golf3 230KM
2l turbo, okazalo sie ze kolega klamal, troche dziwne podejscie bo znalazlem jego watek na street racing ostatni jego wykres to 264KM a to przed strojeniem jeszcze bylo ( wykres z maja )
wybacz Ravo ale 14.282 dla Evo to chyba nie jest problem? Tym bardziej 5.8 do 60 mph, wiec nie wiem skąd ta pewność siebie. Tym bardziej że kierownik evo może właściwie startować z gazem do dechy a kierownik fiata jednak z umiarem, szczególnie zdłubanego.
edit: za Motortreds.com – Evo X MR – 290 KM ze skrzynią "DSG" czyli podobno mulącą ten samochód czas: 0-60 = 5.2; 1/4m = 13,8 sek.
http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/112_0806_bmw_135_mitsubishi_evo_mr_comparison/specifications.html
dane dla Evo IX – 13.4 sek
dane dla Evo VI – 13.0 sek
edit: za Motortreds.com – Evo X MR – 290 KM ze skrzynią "DSG" czyli podobno mulącą ten samochód czas: 0-60 = 5.2; 1/4m = 13,8 sek.
http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/112_0806_bmw_135_mitsubishi_evo_mr_comparison/specifications.html
dane dla Evo IX – 13.4 sek
dane dla Evo VI – 13.0 sek
Stała pod ścianą prężąc kakao
Przychylam sie do Info Gibsona
Ravo to jakie Ty czasy krecisz skoro evo jest do objecha? i co tam masz pod maska? xD
Gibsong napisał(a):wybacz Ravo ale 14.282 dla Evo to chyba nie jest problem? Tym bardziej 5.8 do 60 mph, wiec nie wiem skąd ta pewność siebie. Tym bardziej że kierownik evo może właściwie startować z gazem do dechy a kierownik fiata jednak z umiarem, szczególnie zdłubanego.
dokładnie tak


chyba ze kierownik 4 łapa nie ogarnia, ale to wtedy cała dyskusja nie ma sensu
miałem WRXa i wiem co potrafił po wydechu (seryjnie był delikatnie mówiąc taki sobie czyli robił 6.1 do 60mph

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ravo ma 5-cyl 20VT, w LDI były 4-cyl 16v, który był we fiatach coupe 16vt, lancii delcie HF HPE (2gen) i alfach 155 GTA (4x4), z tym że nie wiem czy to DOKŁADNIE ten sam silnik. Pojemność dla 16v ta sama 1995cc.
Stała pod ścianą prężąc kakao
ja przy swojej porazajacej mocy 90 KM (1.8 + LPG) i masie dobrego autobusu (zapakowany) zostałem skillowany przez... nowy autobus miejski (pusty) ..
.. normalnie czuje sie jak
(kompleksy mi wzrosły)
.. normalnie czuje sie jak



(kompleksy mi wzrosły)
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Ja wczoraj "ściąłem" się z jakimś nowym Coltem. Objechałem go ale zdziwiło mnie to, że tak powoli mu odchodziłem. Nie spodziewałem się po nim takiej ambitnej walki
Ciekawy jestem co miał pod maską.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Gibsong napisał(a):może 1.8T 150 KM, miałby oznaczenie CZT. Żaden inny nowy colt nie dałby rady 323 GT.
Nie wiem jakie miał oznaczenie bo widziałem go tylko z boku (jak staliśmy na światłach) a potem tylko w lusterku. Ale to mogło być to bo powoli zostawał z tyłu.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
uch
jaguar s-type dzis 3 razy probowalem spod swiatel, 3 razy mi odchodzil powoli
niewiem czy sie scigal, ale skoro do 160 sie rozpedzilismy na pulawskiej to moze moze... ale watpie, bo widze ze to ma 250 koni
saab 9-3 probowal mnie na krakowskiej wyprzedzic, tak od 80-210 szedl rowno, pozniej powoli mu odchodzilem i udalo mi sie poleciec licznikowe 220
6500 obrotow
z tego co wypatrzylem to chyba 2.0 benzyna 150 koni, bo ten 200 konny by mnie zjadl, a 125 konny diesel chyba by nie dal tak rady
trzeba szybko soft turbo zakladac i szukac jakiegos s-type do rewanzu
saab 9-3 probowal mnie na krakowskiej wyprzedzic, tak od 80-210 szedl rowno, pozniej powoli mu odchodzilem i udalo mi sie poleciec licznikowe 220
z tego co wypatrzylem to chyba 2.0 benzyna 150 koni, bo ten 200 konny by mnie zjadl, a 125 konny diesel chyba by nie dal tak rady
trzeba szybko soft turbo zakladac i szukac jakiegos s-type do rewanzu
- Od: 3 lip 2008, 15:26
- Posty: 164
- Skąd: WWA
- Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV
8dyb8 napisał(a):saab 9-3 probowal mnie na krakowskiej wyprzedzic, tak od 80-210 szedl rowno, pozniej powoli mu odchodzilem i udalo mi sie poleciec licznikowe 2206500 obrotow
na krakowskiej ulicy? czy na krakowskiej autostradzie?
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje