Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Postprzez Neonixos666 » 6 maja 2011, 23:39

a ja byłem na hamowni i wypluło prawie 20 KM więcej niż seria, tak że coś tam jedzie :P

co do spalania to ja jestem w szoku bo wyszło 6,8 przy nie zbyt oszczędnej jeździe :D

jak ktoś nie wie jak podłączyć to jest to http://www.przeklej.pl/plik/film011-mp4-000c6r1n040i
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Boss429 » 7 maja 2011, 09:33

Neonixos666 napisał(a):a ja byłem na hamowni i wypluło prawie 20 KM więcej niż seria, tak że coś tam jedzie :P

przy jakich opornikach miałeś te 20 KM więcej?
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2010, 14:40
Posty: 132 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy RF3F 2001r 101KM

Postprzez zloslivy » 7 maja 2011, 11:40

Mała uwaga odnośnie podłączenia kabelka do SPV, nie traktowałbym dosłownie słów że do kabla z lewej, zwrócić należy uwagę czy zawór jest w takiej samej pozycji jak na zdjęciu/filmie , u mnie np zawór był dokręcony do pozycji o 1/2 obrotu bardziej (lub mniej) i kable należało podłączyć odwrotnie, tj do prawego. Kolory też były inne niż na filmiku.
Jest Mazda jest jazda!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 mar 2010, 18:19
Posty: 24
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD '02

Postprzez Neonixos666 » 7 maja 2011, 12:38

Boss429 napisał(a):przy jakich opornikach miałeś te 20 KM więcej?


przy 2x50 ale kopcił niemiłosiernie wiec jak bym dał 50+100 też by pewnie tyle było, no i trochę inne doładowanie, oczywiście wynik nie uważam za prawdziwy bo niestety trochę mocy poszło w sprzęgło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marsel » 7 maja 2011, 16:26

Neonixos666 zapodaj wykres z hamowni :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez cyrek18c » 7 maja 2011, 16:51

Neonixos666 napisał(a):a ja byłem na hamowni i wypluło prawie 20 KM więcej niż seria, tak że coś tam jedzie :P

co do spalania to ja jestem w szoku bo wyszło 6,8 przy nie zbyt oszczędnej jeździe :D

jak ktoś nie wie jak podłączyć to jest to http://www.przeklej.pl/plik/film011-mp4-000c6r1n040i


No ok a jak mam w przeplywomierzu tylko 2 kable? Po lewej czerwony a po prawej pomarancz? A przy tej cewce po lewej str mam dwa kable w pionie. Czyli wpinac sie w ten u dolu? Bo jak odwroce glowe w lewo to jego mam po lewej :D
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Postprzez Neonixos666 » 7 maja 2011, 16:52

dokładnie to wyszło 117,8 KM i 258 Nm
niestety wykres jest pofalowany przez ślizgające się sprzęgło i chłopaki zagotowali mi IC bo nadmuch z wiatraka był symboliczny (ręcznie tekturą było by chyba lepiej) ogólnie muszę jechać na inną hamownię żeby potwierdzić wynik.

wykres wstawię jak zeskanuję

ty masz RF2A a tam inaczej się to robi przeczytaj ten temat to się dowiesz jak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cyrek18c » 8 maja 2011, 13:17

Ja wczoraj czyscilem kolektor w rf2a. Po pierwsze upaciuralem sie ze hej a po drugie nic szczegolnego nie dalo poza satyswakcja ze mam tam czysto. Jutro lub po jutrze bede zakladal rezystor 2x100ohm 1W i MBC. Zdam relacje co i jak. A przy okazji zauwazylem kiedys ze mam w pokrywie silnika dodatkowy otwor a tam nic nie ma. Jak sie dobrze przyjrzec to na pierwszym planie jest gwint-do czego to?
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Postprzez cyrek18c » 9 maja 2011, 14:37

Nom wlasnie przetestowalem przerobke. Wyregulowane MBC i zalozone dwa oporniki 100ohm iii.. nie czuc wogole roznicy <co?> Zrobilem nawet test opornikow i silnik spadl lekko z obrotow lecz podczas jazdy lipa. Co jest nie tak?
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Postprzez alk80 » 9 maja 2011, 14:48

spróbuj dać dwa oporniki 50 ohm
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez cyrek18c » 9 maja 2011, 14:52

2x 50ohm 1W?
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Postprzez alk80 » 9 maja 2011, 15:50

cyrek18c napisał(a):2x 50ohm 1W?

tak
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Neonixos666 » 9 maja 2011, 19:08

obroty mają wzrosnąć a nie spaść.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cyrek18c » 9 maja 2011, 19:40

Tzn wzrosly. Slychac bylo ze silnik zmienil obroty. A moze byc 1x100ohm?
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Postprzez marsel » 9 maja 2011, 19:44

daj 2x50
dzisiaj wleciały podkładki. w jeździe nie ma różnicy za to mniej dymi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez alk80 » 9 maja 2011, 20:06

marsel napisał(a):dzisiaj wleciały podkładki. w jeździe nie ma różnicy za to mniej dymi :)

bo od podkładek silnik nie dostaje więcej mocy, tylko turbina zaczyna wcześniej dmuchać, u mnie od ok 1500 obr/min, najlepiej to czuć na 3 i 4 biegu no i mniej dymi
jak chcesz to sprawdzić to wrzuć 4 bieg tak żeby obroty były ok 1200 i wciśnij pedał gazu, ale nie do dechy i czekaj :)
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Neonixos666 » 9 maja 2011, 21:02

heh u mnie przy 2000 jest już 1 bar <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Gib » 9 maja 2011, 23:07

Na tym filmiku to dośc długo boost buduje.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Neonixos666 » 9 maja 2011, 23:14

to co na filmiku to przeszłość
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cyrek18c » 10 maja 2011, 12:01

A wiec tak. Zalozone 2 oporniki 2x51ohm (50 ohm nie bylo) i zauwazylem pewna roznice. Kokosow to nie maale cos drgnelo. Zauwazylem tez ze ciut wolniej schodzi z obrotow i lekko podszarpuje przy dodaniu gazu i odjeciu.
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje