w kazdym badz razie to fajne autko
Kills on Road & Street
tylko ma maluńką turbinę, podobno bez wielkiego potencjału. to by tłumaczyło dlaczego moc przy 4500 obr.
A przyspiesza wszystko, łącznik, trakcja, moment, moc, powerband, przełożenia skrzyni, lekki zamach, ciekawe że swoim 100 Nm swiftem objeżdżałem 202 Nm golfy.
A przyspiesza wszystko, łącznik, trakcja, moment, moc, powerband, przełożenia skrzyni, lekki zamach, ciekawe że swoim 100 Nm swiftem objeżdżałem 202 Nm golfy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Mazde znam takze moze byc ciekawie... do sety kreci czasy zawsze w okolicach 8sek. Piotrek, daj mi znac jak bedziecie sie ustawiac.
'Błoto z wozu, koniom lzej' – Polska Kronika Filmowa
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848

- Od: 1 sie 2006, 13:36
- Posty: 115
- Skąd: woj Łodzkie
- Auto: Audi A6 C5 1.8T AEB
Audi A4 B5 2.6V6
Spoko, bedziemy zdzwonić po Ciebie KANAL
Probe 2.2 turbo ma katalogowo 8.6 do setki wiec jedynka i dwójka raczej nie ucieknie.. Potem jak na trójce zacznie suszyć to bedzie ciekawie
Wtedy moge faktycznie baty dostać... Sprawdze to wam powiem czy KF robi F2T czy nie
A i w kolejce czeka też Pralka V gen 2.0 16V
A i w kolejce czeka też Pralka V gen 2.0 16V
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
czemu probe ma tylko 147 moze dlatego ze seryjne doladowanie to 0,5 bara praktycznie za 15zl mozna podniesc to doladowanie do 0,8 (przy tej wartosci jest boost cut) jesli ktos wie jak to za kwote 150zl mozna podniesc cisnienie doladaowania do 1-1,1 bara uzyskujac okolice 170-190kM (i okolo 300-320Nm) przy tych wartosciach seryjny zdrowy KL dostaje po glowie ze startu zatrzymanego jakies 2-3 dlugosci do 2 biegu (oczywiscie modyfikacje mozna przeprowadzic tak ze nikt nie bedzie mial o tym pojecia nawet spogladanie pod maske nic nie da )
Pozdrawiam
ps. seryjne probe I z silnikiem F2T (czyli 2.2 turbo) i seryjne probe 2,5 v6 KL ida praktycznie leb w leb ( i w zaleznosci od stanu technicznego kierownika itp wygrwa jeden lub drugi)
Pozdrawiam
ps. seryjne probe I z silnikiem F2T (czyli 2.2 turbo) i seryjne probe 2,5 v6 KL ida praktycznie leb w leb ( i w zaleznosci od stanu technicznego kierownika itp wygrwa jeden lub drugi)
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
pawlak32 napisał(a):Spoko, bedziemy zdzwonić po Ciebie KANALProbe 2.2 turbo ma katalogowo 8.6 do setki
7.5
ogolnie z praktyki i ze zlotow wynika ze 2.2gt naogol objezdza probe 2.5 v6, wiec jak tam mazda 2.0 v6 trzyma sie KL'ki to masz szanse powalczyc
update: a juz widze ze quaki napisal na ten temat
- Od: 3 lip 2008, 15:26
- Posty: 164
- Skąd: WWA
- Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV
Nie zdazyłem sie dzis z kumplem ustawic...niestety ale ponoc to jego B5 idzie niezle zobaczym...
musze go skillowac postawilem sobie to za punkt honoru
nie pozowole zeby jakis pasek byl lepszy od GW
Faktycznie jak tym nie dam wezme kaczuche i wtedy bedzie jazda 

Fotografia Ślubna www.igordyjach.com
- Od: 25 gru 2007, 17:05
- Posty: 185
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: 626 GW RF2A 99'
M6 GG RF7J 07'
M2 DE 1,5 MZR 10'
M3 BL 2.0 Disi 12'
Słuchajcie co do tego F2T, dół silnika wytrzymuje 100% większe ciśnienie doładowania bez żadnych jęków, tuning na 50 KM za 150 zł to x razy mniej niż zrobienie programu w dieslu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
ooo do probe skaczą
:D to może inaczej zapraszam do mazdy
KF robiłem na serii, po niewielkich modach robię spokojnie KLe. Jedyny z jakim miałem problem to KL XXXa z inną skrzynią i lżejszym kołem zamachowym, ale i tak prawie łeb w łeb mimo że XXX to niezły kierownik jest. Z lekko modyfikowanym KL radziłem sobie mniej więcej na pół długości
Ale faktem jest że Mazda jest prawie 100 kg lżejsza od probasa więc wszystko przed wami ale i tak uważam że KFa nawet niekręcone Probe łyknie bez problemu chyba że się trafi spalacz gum bo uturbione autka niesamowicie łatwo zrywają przyczepność. nigdy nie udało mi się normalnie ruszyć z obrotów powyżej 2300

KF robiłem na serii, po niewielkich modach robię spokojnie KLe. Jedyny z jakim miałem problem to KL XXXa z inną skrzynią i lżejszym kołem zamachowym, ale i tak prawie łeb w łeb mimo że XXX to niezły kierownik jest. Z lekko modyfikowanym KL radziłem sobie mniej więcej na pół długości
Ale faktem jest że Mazda jest prawie 100 kg lżejsza od probasa więc wszystko przed wami ale i tak uważam że KFa nawet niekręcone Probe łyknie bez problemu chyba że się trafi spalacz gum bo uturbione autka niesamowicie łatwo zrywają przyczepność. nigdy nie udało mi się normalnie ruszyć z obrotów powyżej 2300
Waluś Podejrzewam ze nikt nie skacze do Probe. Liczy sie fun z jazdy i o to tutaj chodzi... o dobra zabawe.
'Błoto z wozu, koniom lzej' – Polska Kronika Filmowa
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848

- Od: 1 sie 2006, 13:36
- Posty: 115
- Skąd: woj Łodzkie
- Auto: Audi A6 C5 1.8T AEB
Audi A4 B5 2.6V6
a kto mówi od razu o skakaniu
jak będziemy skakać to na pewno nie wygramy, ale to nie te zawody przecież
próbuję was tylko uświadomić że Probe naprawdę jeździ i to całkiem nieźle bo ma silnik mazdy
a szansa zawsze jest. kolega z forda może być pewny siebie i dupa.
acha i coś mi się przypomniało
obawiam się że jesteś w błędzie. Jak dobrze ruszy to właśnie na tych biegach ci odjedzie. Mnie zawsze doganiali wtedy kiedy kończyłem trójkę czyli wysokie obroty przed metą których F2T nie lubi a silniki serii K... jak najbardziej

acha i coś mi się przypomniało
pawlak32 napisał(a):jedynka i dwójka raczej nie ucieknie
obawiam się że jesteś w błędzie. Jak dobrze ruszy to właśnie na tych biegach ci odjedzie. Mnie zawsze doganiali wtedy kiedy kończyłem trójkę czyli wysokie obroty przed metą których F2T nie lubi a silniki serii K... jak najbardziej
kolega ma podkręcone turbo w probe F2Tm obecnie ma 190,4 KM, tyle hamownia pokazała i to naprawdę szybko jeździ, jak był fabryczny też była masakra
(:Mazda:)--> Bawareczka-->Lani-->Xsara
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/6513/banner1ie2.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/][img]http://img185.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/w668.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/363][img]http://www.motostat.pl/user_images/363/icon4.png[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/6513/banner1ie2.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/][img]http://img185.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/w668.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/363][img]http://www.motostat.pl/user_images/363/icon4.png[/img][/url]
- Od: 15 paź 2006, 21:37
- Posty: 319
- Skąd: ok. Piaseczna
- Auto: Citroen Xsara
dzis rano Scorpio 2.0 MK1 przygazowało mi na światełkach i sie pan kierownik przeliczył xD
juz na 2 biegu go zniszczyłem xD.
cos mi sie wydaje ze mial silnik zajechany i dlatego go zmiarzdzyłem.
juz na 2 biegu go zniszczyłem xD.
cos mi sie wydaje ze mial silnik zajechany i dlatego go zmiarzdzyłem.
wczoraj killy na lotnisku
probe KL – na 3 jakas masakra
Corrado ponad 213KM – masakra
Coupe 16vt 252KM – maskra
Coupe 20VT ( gt28RS) prawie 380KM i 500NM – pierwszy wyscig dostalem jakies 2 dlugosci za 2 razem jemu nie weszla odrazu 2 i mnie onil ale dostal straszne baty
ehh ale to teraz jedzie
probe KL – na 3 jakas masakra
Corrado ponad 213KM – masakra
Coupe 16vt 252KM – maskra
Coupe 20VT ( gt28RS) prawie 380KM i 500NM – pierwszy wyscig dostalem jakies 2 dlugosci za 2 razem jemu nie weszla odrazu 2 i mnie onil ale dostal straszne baty
ehh ale to teraz jedzie

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje