Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi
Zgadzam sie ze auto na nie rownosciach ma problem z utrzymamniem sie, ale cos za cos. Jak ktos jezdzi po dziurach po huu pyta o glebe a pozniej ze nie chce????? nie rozumiem tego.
Kto chce to zaklada proste i logiczne, a jak chcesz zeby byllo ladnie i bezpieecznie kup sobie gwint za 7tys i bedzie git, ma milion pierdzilion regulacji.
Kto chce to zaklada proste i logiczne, a jak chcesz zeby byllo ladnie i bezpieecznie kup sobie gwint za 7tys i bedzie git, ma milion pierdzilion regulacji.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Soules napisał(a):wydaje mi sie ze to co jest u mnie tez jest zrobione z przyslowiowa glowa jak i wg obowiazujacych zasad, mam na mysli glownie bezpiczenstwo i do normalnej jazdy jak i efektu wizualnego jest wystarczajace i nikogo nie namawialem w swoim poscie zeby tak robil
do lansu i wizaual okej antomiast bezpieczeństwo



![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
arafal21 napisał(a):Jak ktos jezdzi po dziurach po huu pyta o glebe a pozniej ze nie chce????? nie rozumiem tego.
Rozwiń swoją myśl bo ciężko to przeczytać nawet...
- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
Witam mam pytanie czy do 323F BA 1.5 podejdą sprężyny obniżające przednie od 323C 1.5 96r. prosiłbym o konkretną odpowiedz czy tak czy nie bo mam okazję kupic takie sprezyny na przód -40mm, czerwone i jak będzie wyglądała mazda z obniżonym takim przodem a tyłem seryjnym:) jakbyś ktoś mial foto jak taka Efka by wyglądała to byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
"W życiu ufaj tylko sobie..."
Moja Madzia:)
Moja Madzia:)
- Od: 5 sie 2008, 20:11
- Posty: 17
- Skąd: Kutno
- Auto: Była MX-3 92'1.8 V6 potem 323F 97' 1.5 16V obecnie 323F 97' 1.5 16V+ Lpg
oczywiscie ze podejda 323C F S P maja to te same sprezyna a nawet MX3 tez podejdzie , ale jak to wyglada tak jak mówisz tego niewiem
MAZDA BOGIEM, PALIWO SPOSOBEM, JAZDA NAŁOGIEM -------------- Zycie wyborem , szybki zakret , długa prosta , wypadek ukradkiem , duszek do nieba przypadkiem ,
Czy CIEMNO ! czy JASNO ! jedzie MAZDA przez miasto
tel.512295609
gg. 7134474
Czy CIEMNO ! czy JASNO ! jedzie MAZDA przez miasto
tel.512295609
gg. 7134474
- Od: 8 sty 2008, 22:13
- Posty: 104
- Skąd: zamosc
- Auto: MAZDA PREMACY 2.0 DITD EVOLUTION EDITION
Witam, mam takie pytanie kupiłem sprezyny mts -40 do swojej 323c, moje pytanie które maja isc na przód a które na tył, 2 maja oznaczenie 35 a 2 oznaczenie 45, 2 sa z spłaszczonym jednym zwojem a 2 całe okrągłe, mam nadzieje ze ktos pomoze pozdro
- Od: 13 wrz 2011, 09:46
- Posty: 8
- Skąd: Katowice/Mysłowice
- Auto: Mazda 323C Z5
Sprężyny będą pasowały, wiem, bo sprawdzałem. Jednak jazda z twardym niskim przodem i podskakującym tyłem może być niebezpieczna w zakrętach, auto może stać się nieprzewidywalne. Jak już, to zmień komplet.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Ja mam właśnie tak , u mnie sprężyny weiteca na przodzie , a z tyłu seryjne , z tyłu postanowiłem wywalić obnizające bo kupiłem nowe amory kayaba i stwierdziłem że na seryjnych lepiej to będzie grało . Co do wyglądu to ładnie to wygląda przód troszkę w glebe patrzy jak się stoi przed autem , z boku jak się stanie też jest dobrze , tzn przerwa pomiędzy oponą a błotnikiem z tyłu jest większa o ok.1,5 – 2cm z tym że u mnie tył jest lekko obciążony bo mam butle z gazem w kole dojazdowym , podłogę z płyty wiórowej , subowoofer głośniki itd i troszkę niżej siedzi i jest akurat ładnie, jak bym to wszystko wyjął to napewno tyłem wyżej by stała . Jeśli chodzi o komfort jazdy to nie jest tak jak na kompletnym seryjnym zawieszeniu dokładnie tak jak kolega Xionc napisał tył mi lekko podskakuje , z zakrętu jeszcze mnie nie wyrzuciło heh ale nie będe próbował tego sprawdzać , także ogólnie komfort gorszy niż na serii tył i przód , porównywałem to z kolegą jeżdżąc jego mazdą z na seryjnych sprężynach .
Witam!
Pytania kieruje do uzytkowników Efek BA, najlepiej z Z5, ponieważ taki posiadam. Moje pytanie odnośnie takiego zestawu sprężyn obiżajacych, kto ma, jakie ma i jak się jeździ. Na forum polecają Apexa -40/40, hejtują JAMEXy 40/40, ale znwou przy Z5 można sie pokusic o jamexa 60/40 zeby przód równy z tyłem siedział, słyszałem też o H&R -35mm, a Eibachy troche za drogie, tak wiec kto co poleca jaka firma, odczucia z jazdy, jakie obiżenie czy 30/30 , 40/40 czy 60/40, z góry dzięki za odpowiedź, pytam bo nie chce zrobić sobie problemu jakimś szitem:D
Pozdrawiam!
Pytania kieruje do uzytkowników Efek BA, najlepiej z Z5, ponieważ taki posiadam. Moje pytanie odnośnie takiego zestawu sprężyn obiżajacych, kto ma, jakie ma i jak się jeździ. Na forum polecają Apexa -40/40, hejtują JAMEXy 40/40, ale znwou przy Z5 można sie pokusic o jamexa 60/40 zeby przód równy z tyłem siedział, słyszałem też o H&R -35mm, a Eibachy troche za drogie, tak wiec kto co poleca jaka firma, odczucia z jazdy, jakie obiżenie czy 30/30 , 40/40 czy 60/40, z góry dzięki za odpowiedź, pytam bo nie chce zrobić sobie problemu jakimś szitem:D
Pozdrawiam!
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
a ma ktoś moze fotkę jak Efki wyglądają na tych zawiasach ? 40/40 bo nie chce tego efektu z niższym tyłem. Twoja cetka to wiem bartek jak wygląda teraz( wyśmienicie) na tym 65/40.
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Mam pytanie odnośnie sprężynek 60/40 Jamex'a . Warto sobie tym głowe zawracać ? Cena jak dla mnie na wielki plus a nie wiem jak z jakością i jak Efka siądzie ? Może ktoś posiada taki kit ?
Ma ktos moze tego jamexa 60/40 juz? Wracajac do reszty firm mts, apex itp, ma ktos mozetakie u siebie? Zaznaczam ze przy silniku z5, Vka siedzi dobrze z tego co czytalem. Z gory dzieki za odp.
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Witam, mam pytanie, czy jest jakaś różnica między tymi springami
http://moto.allegro.pl/jamex-sprezyny-o ... 21005.html a tymi
http://moto.allegro.pl/jamex-sprezyny-o ... 77599.html ? Pytam bo według mnie do cetki pasują od eFki a mimo to na tej aukcji do 323F są tańsze, a drugie pytanie to czy z tej aukcji sprężyn do 323f ba spokojnie moge zamówić i założyć do 323c ba, z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam 


- Od: 30 lip 2010, 20:15
- Posty: 79
- Skąd: Krzeszowice\Kraków
- Auto: Mazda 323C 1.3 16v 1995r.
Mazda 323F 1.5 16v 1996r.
Witam zakupiłem sprężyny Eibach – 30 do 323F BA 1.5 Z5
Problem polega na tym, że w lewym kole podczas skręcania na postoju czy też podczas jazdy, z podniesionym kołem czy też opuszczonym sprężyna tzw. "przeskakuje" podczas skręcania.
Zaznaczam, że łożysko jest nowe.
W czym może tkwić problem ? Prawa strona jest Ok.
Problem polega na tym, że w lewym kole podczas skręcania na postoju czy też podczas jazdy, z podniesionym kołem czy też opuszczonym sprężyna tzw. "przeskakuje" podczas skręcania.
Zaznaczam, że łożysko jest nowe.
W czym może tkwić problem ? Prawa strona jest Ok.
- Od: 24 wrz 2009, 09:55
- Posty: 46
- Skąd: Jarocin
- Auto: Mazda 323F 95r. 1.5 16V DOHOC
Złe ustawienie sprężyny w gnieździe ? Może przy łożysku potrzebna jest podkładka ? Ja tak miałem w BMW przy montażu podkładka wypadła i łożysko nie pracowało tka jak powinno.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje