Swap silnika. Co wybrać i czy bedzie pasować?

Postprzez Boris86 » 11 cze 2007, 11:32

OLI W.D.R. napisał(a):stroker kit+turbo+inne dziwne rzeczy+NOS

OLI W.D.R. napisał(a):Pytanko tylko CO mam tam wsadzić?? Wejdzie FS-ZE pytajnik
A może 2.0i V6 J-Spec 170 KM 24V DOHC KF-ZE pytajnik

O matko boska... A skąd chcesz wziąśc Stoker Kit do FS-ZE albo KF-ZE ??
To silniki niszowe w tym kraju... pierwszego w klubie nie ma nikt a drugiego jedna osoba... Chyba że masz dobrego wuja w japonii który jest Bossem w jakimś molochu tuningowym i zrobi taki zestaw specjalnie dla Ciebie.
Druga sprawa .. czy jestes świadom ile komplikacji napotkasz zakładając stoker, do tego turbo a potem jeszcze N2O i ...."inne dziwne rzeczy" ...do tego w budzie która nigdy nie widziała silników z K-series ani z FS??
Nastepna sprawa ... do czego ma być to auto ??
Tylko do Dragu ?? Czy do urządzania konkursu palenia kapcia na każdym skrzyżowaniu ?? Bo 250KM w przedniej ośce to juz rozsądna granica na codzień....
Ile chcesz mieć tam kobyłek ?? 300?? 400?? 500?? Widzisz sens posiadania takiego auta z przednią osią napedową o przeznaczeniu innym niż zawody Dragowe w klasie Turbo??
A jesli Drag to buda 323F BG chyba nie jest strzałem w 10.
Nastepna sprawa... Po co chcesz kupowac odmiany tych silników po fabrycznym tuningu w strone N/A głównie przez podniesienie stopnia sprezania skoro chcesz je zaturbiać i do tego rozweselać Podtlenkiem Azotu, co wymusi na tobie obniżenie tego stopnia sprezania?? Chyba że po kazdym podniesieniu nogi z gazu chcesz wymieniać uszczelki pod głowicami.
Po co ściągać egzotyka typu KF-ZE o fabrycznie podniesionym stopniu sprezenia żeby potem wzwiekszać mu pojemnośc i stopień sprezenia obnizać, skoro mozna bez problemu kupić KL z pojemnoscią o pół litra wiekszą i stopniem spreżenie duzo bardziej odpowiednim pod dmuchanie... aczkolwiek delikatne dmuchanie.
Czym chcesz przenosić ten moment i moc na asfalt ??
Mam nadzieje ze wiesz że załozenie wału o wiekszym wykorbieniu któy jest podstawą kazdego Stokera drastycznie wzwiekszasz predkośc tłoka wzgledem ścianek cylindra, bo właśnie z dłuższego skoku tłoka bierze sie większa pojemność.

Ja wiem ze marzenia to piękna sprawa... ale zejdz na ziemie i wyłącz need4speed'a... proszę Cie.
Z budżetem który chcesz w to włożyć to kup lepiej sobie 3 lub 6 MPS .... pewnie wyjdzie nawet taniej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Udesky » 11 cze 2007, 15:38

OLI W.D.R. napisał(a):Chcę wsadzić do mojej madzi conajmniej 2.0 i trochę sie nad nim poznęcać – stroker kit+turbo+inne dziwne rzeczy+NOS

Ty to jak juz masz wydac tyle kasy to moze pomysl nad silnikiem z Mazdy 6 MPS :P albo ten 2.3 i tak pewnie wydasz na to wszystko ok 20 – 25tys zl, wiec akurat. :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Adaś » 11 cze 2007, 15:46

Udesky napisał(a):Ty to jak juz masz wydac tyle kasy to moze pomysl nad silnikiem z Mazdy 6 MPS albo ten 2.3 i tak pewnie wydasz na to wszystko ok 20 – 25tys zl, wiec akurat.

a ja mam wrażenie że ten temat nadal pozostaje w sferze marzeń Oliego:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Udesky » 11 cze 2007, 15:55

Adaś napisał(a):a ja mam wrażenie że ten temat nadal pozostaje w sferze marzeń Oliego:)

Marzenia czy nie, jednak kto by to wykarmil ta ilosc kucy jesli udalo by sie doprowadzic to do konca. Toz to bedzie palic jak smok, a paliwo drogie, no chyba ze kolega Lubi Problemy Gazowe (LPG)
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez darekk86 » 11 cze 2007, 16:17

Boris86 napisał(a):A skąd chcesz wziąśc Stoker Kit do FS-ZE albo KF-ZE pytajnik
To silniki niszowe w tym kraju... pierwszego w klubie nie ma nikt a drugiego jedna osoba...



Czyzbym tylko ja mial KF-ZE teraz w klubie?? No bo wczesniej mial go Noviceer w mx-6, ale od niego ja kupilem. Czyli nikt wiecej nie ma? Fajnie by bylo... :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Gość » 13 cze 2007, 15:42

Słuchajcie. Przepraszam że z uporem maniaka wracam do tego swapu z BG na BP ale nie wiem juz w co wierzyć. Koszt silnika DOHC to jakieś 900 – 1500 zł a to dla mnie jest pieniądz. Czy ktoś z was taki swap robił 1.8 SOHC na 1.8 DOHC?? Naprawdę poza wiązką nie trzeba nic zmieniać?? Już ktoś zasiał we mnie ziarno wątpliwości co do skrzyni biegów. Jeżeli trzeba coś jeszcze dokupić do takiego swapu napiszcie mi jak krowie na miedzy co?? Z góry dziękuję za odpowiedź
Gość
 

Postprzez tekknoraver » 14 cze 2007, 03:13

OLI W.D.R. w temacie swojej madzi napisał(a):Witam

Z przykrością muszę stwierdzić ze madzia została sprzedana << wymieniona na inny samochód u przyjaciela>>

Dla chętnych do zakupu tej madzi >> ŚREM <<
Nie znam ceny ale około 4000 moze 4500.

Na chwilę obecną gablota jaką sie poruszam to Peugeot 406 '97 1.8 16V.

Na tropie RX-7 FD >>> Poszukiwania trwają....

Tak więc nie będzie żandego kombinowania z silnikiem ;) a FD u nas dostać ...uuuuuuhuhu :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez Boris86 » 14 cze 2007, 10:51

łeee...nie bedzie KF-ZE ze stokerem, turbo burbo, nitro, kompresowem i doniczką z kwiatkami na koletkoreze dolotowym w 323F ?? ... Czuje sie zawiedziony hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez tekknoraver » 14 cze 2007, 10:54

Ale za to będzie RX-7 FD z tymi wszystkimi "bajerami" ;) :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez Jacol » 14 cze 2007, 11:30

Będzie niezła przesiadka :) Z 323 BG na RX7 FD... wygrałes w totka :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez Lukasz_zdw » 6 lip 2007, 00:21

Nie chce być zlosliwy ale z tego co udalo mi sie zauwazyc pan Boris86 wyśmiewa i wykrzykuje cudze pomysly i marzenia w taki sposob jakby wszystkie rozumy pozjadal. To ze ktos zrobil mu remont KL'ki a on siedzial na bujanym fotelu i szlifowal sobie papierkiem zawory bo ma chyba swira na punkcie swiecidelek bo szlifuje co sie tylko da nie znaczy ze jest wielkim znawcą. Najwazniejsze ze samochod lezy na ziemi i swieca mu sie zawory ktorych nawet nie widac. Patrząc na jego pomysly (chwalic ze wogole cos robi) moim zdaniem mija sie to wszystko z celem Silnik ma mieć moc dlatego zostal wypolerowany od srodka <lol>. Gleba musi byc konkretna najlepiej niech szura po ziemi ale jest moc ktorej i tak sie nie wykozysta bo nawet przyspieszyc tym nie mozna bo pan Boris cierpiąc srodze wlecze jajka po podlodze. Gleba i polerowanie dupereli to jego motto. Wszystko sie da zrobic moze sobie nawet wsadzic silnik od Corvette do 323F BG a tobie nic do tego bo ciebie nie pytal o zdanie a jak masz sie nasmiewac to wogole nie pisz. Nie ma rzeczy niemozliwych wtedy taki jak ty zglebiony na maxa z wypolerowanym drązkiem skrzyni biegów pod mieszkiem i ze swiecącym kluczykiem w stacyjce. Staje na swiatlach obok takiej mazdy pewny siebie bo zawory wypolerowane dolot wygladzony uszczelniacze nowe to olejem nie rzygnie pewny siebie i wpatrzony w sygnalizator w myslach blagajacy o szybszą zmane swiatel naciska pedał gazu swoim swiecącym lakierkiem na niskiej podeszwie rusza ze zrywem z rury ogien jak na filmie powrot do przeszlosci wiocha totalna, wstazowka szybko dociera do 7 krpm u przeciwnika tez juz ponad 7 krpm tyle ze juz na 2 biegu nagre slychac jebb miski juz nie ma bo studzienka wystawala 3 mm ponad plaszczyzne asfaltu. Sory ze wogole nie na temat ale nie miglem sie powstrzymac zeby tego nie napisac. Wk..a mnie takie cos ze jak ktos pyta o porade bo jest zielony nagle loguje sie taki fanatyk swiecidelek i mysli ze jest kozak. Takze panie Boris na przyszlosc zastanow sie co piszesz i jakim tonem. Bo rzygac sie chce jak czyta sie co prawisz nie majac o niczym pojecia. Lepiej zajmij sie obnizaniem auta albo wyjmij zawory i znowu przeczysc bo wydechowe juz pewnie maja troche nagaru i sie nie swieca :| zamiast wypisywyac tu glupoty i krytykowac pomysly innych.
Lukasz_zdw
 

Postprzez tekknoraver » 6 lip 2007, 23:14

Ja bym określił to trochę inaczej...Boris86 jest raczej realistą i tyle...może troszkę się naśmiewał ale najpierw rzeczowo wyjaśnił na czym polega sprawa....A nie rozumiem dlaczego naśmiewasz się z jego auta?Takie mu się podoba i tyle,a 323 napewno nie służy mu do ścigania się....
Dziwnie się uczepiłeś :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez Lukasz_zdw » 7 lip 2007, 00:09

Nie mialem na mysli jego 323 tylko styl jaki on preferuje czyli duza moc i gleba a przeciez jedno drugie wykucza na naszych drogach i zamilowanie do swiecidelek jak sroka. Piszac ta wypowiedz bardziej mialem na mysli mx6 niz 323. A nasmiewalem sie z jego aut bo jak on moze to ja tez. To ze sie wkurzylem na jego zachowanie to nie jest wynikiem jego wypowiedzi tylko w tym konkretnym poscie ale rowniez w innych. Dobra ale koniec tematu bo nie chce tu awantury juz powiedzialem co chcialem powiedziec.
Lukasz_zdw
 

Postprzez tekknoraver » 7 lip 2007, 10:00

Lukasz_zdw napisał(a):A nasmiewalem sie z jego aut bo jak on moze to ja tez.

To ja bym radził cały temat poczytać...a że lubi taki styl tuningu to już jego sprawa i tyle...
Że się nabijał to wiemy ale przeczytaj może to wszystko dokładnie?jeszcze raz...Najpierw wytłumaczył co możliwe jest a co nie...dopiero jak wyszła pewna rzecz się nabijał... i tyle,dla mnie nic złego nie zrobił
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez GRU » 24 lip 2007, 21:49

panowie mam pytanko, czy silnik 1.8gt wchodzi bez zadnych przerobek do madzi 1.6???
GRU
 

Postprzez seba323f » 24 lip 2007, 23:11

Raczej tak nie wiem dokladnie ;) ale jak planujesz swapa to chyba lepiej 1.8 GT-R :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez GRU » 25 lip 2007, 10:12

gt-r to mowsz z mersji cztero napedowej???? tak mysle zeby wlozyc 1.8gt ale musze miec pewnosc ze wejdzie bez problemu :D
GRU
 

Postprzez check » 25 lip 2007, 10:14

GRU napisał(a):panowie mam pytanko, czy silnik 1.8gt wchodzi bez zadnych przerobek do madzi 1.6

chodzi Ci o to czy pasuje na uchwyty ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez GRU » 25 lip 2007, 17:49

powiem tak mam silnik i osprzet i czy wszystko wchodzi bez problemu?? :D
GRU
 

Postprzez mX-MEN » 25 lip 2007, 18:30

Porek napisał(a):BP bez większej żeźby podchodzi zamiast B6 jest gdzieś taki temat chyba nawet go przenosiłęm z 323 do tuningu.


Szukałem, ale nie mgłem znaleść :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje