Zawieszenie Eibach – Mazda6 GG/GY
Witam wszystkich , nie znalazłem podobnego tematu ( przynajmniej nie o tym aucie). Konkretnie chodzi mi o mazdę 6 – mam zamiar kupić do niej springi obniżające eibach pro-kit ale mechanicy zalecają niby wymianę amortyzatorów razem ze sprężynami . I nie wiem teraz jakie amortyzatory do tego dobrać – czy wgl jest konieczność ich wymiany jeśli jeszcze są sprawne ? A może ktoś lata na tych sprężynach i mógłby podzielić się opinią na ich temat oraz czy wymieniał też amorki ? Będę wdzięczny !
- Od: 27 sty 2013, 14:31
- Posty: 38
- Skąd: Stargard Szczeciński
- Auto: Mazda 6 GG 2002r 2.3 L3-VE
damian26g napisał(a):nie znalazłem podobnego tematu
strasznie kiepsko szukałeś kolego
viewtopic.php?f=102&t=158792&p=2704735&hilit=eibach#p2704735
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Mam pytanko,czy przy Eibachach trzeba tez amorki zmienic na krotsze??? Slyszalem ze by pasowalo zmienic.Zmieniasz komplet 4szt czy tylko przednie??
-
WisniaUs
Przy -30 nie trzeba zmieniać amorów. Jeśli byś chciał obniżać więcej niż te -30 to w tedy trzeba, nie wytrzymały by tego seryjne a i komfort jazdy by się dużo pogorszył. Zawsze się zmienia wszystkie 4.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Oki,ale jesli ja u siebie przywale -30 to tył bedzie wygladal jakbym tam 5 worków cementu woził
-
WisniaUs
Nie... dlaczego ? Będzie tak wyglądało jak u mnie 

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
makmarc zakładaj sprężyny. I tak pewnie jeszcze Tobie zapłacą za to.
Mi na Eibachach jest za wysoko. 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Akurat w tym przypadku tak nie będzie, bo wszystko to musi odbyć się pokryjomu, w niewiedzy przed pewnymi osobami, które i tak tego nie zauważą, a gdyby wiedziały o samym zamiarze ... Gadania na pół roku
Zastanawiam się cały czas jak będzie wyglądało takie zestawienie Eibachów z 18" 


-
makmarc
makmarc napisał(a):jak będzie wyglądało takie zestawienie Eibachów z 18"
Na pewno będzie wyglądało ekstra

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
makmarc napisał(a):wszystko to musi odbyć się po kryjomu, w niewiedzy przed pewnymi osobami, które i tak tego nie zauważą, a gdyby wiedziały o samym zamiarze ... Gadania na pół roku
Czyżbyś miał podobną sytuację jak ja
Mr_Bartek napisał(a):Mi na Eibachach jest za wysoko.
U mnie na eibachach jest trochę za nisko.
Przód jest ok ale tył jest dużo za nisko.
Jak mam pełen zbiornik paliwa plus pełen zbiornik gazu to idzie włożyć jednego palca mieczy oponę a nadkole, a jeśli usiądą z tyłu dwie osoby to już opona wchodzi w nadkole i na dziurach zawieszenie dobija ;/
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Podobnie mam. Tył usiadł trochę niżej niż przód i dlatego chcę "jakoś" temu zaradzić. 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Jak zaradzisz to daj znać, bo ja narazie zamontowałem na tył ori sprężyny, a z przodu mam eibachy ;/
Próbowałem wkładać nawet dystanse w sprężyny ale to za bardzo nic nie daje.
Próbowałem wkładać nawet dystanse w sprężyny ale to za bardzo nic nie daje.
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Trochę offtop tutaj robimy, mam nadzieję, że makmarc nam wybaczy. 
Ja akurat myślałem w drugą stronę, by obniżyć jeszcze bardziej przód.

Ja akurat myślałem w drugą stronę, by obniżyć jeszcze bardziej przód.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):by obniżyć jeszcze bardziej przód.
Nigdy!!!
Przy takiej konfiguracji udało mi się urwać dwa razy zderzak
Jaki tam offtop, przynajmniej będzie miał parę informacji na temat sprężyn
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Czytam i nie wierzę ? To Eibach tak siada przy pełnych dwóch zbiornikach
To czyli mogę sobie
z głowy u mnie Eibacha gdzie na trasie 1700 km mam pełny bagażnik i niejednokrotnie pół tyłu zapakowane 

Nie wydaje mi się, żeby w każdej tak siadał. A próbowaliście podkładać odboje gumowe pod sprężyny? Kiedyś w podobny sposób chłopaki na Astra Klub Polska robili.
-
makmarc
Czyli wybiliście mi z głowy eibach-y
A już myślałem o nich 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Zakładaj Vogtland'a tak jak mówiłem wcześniej, ew. H&R. Eibach jest za miękki na seryjnym amortyzatorze, chyba że planujesz wymianę również amortyzatorów to co innego. z doświadczenia wiem, że kit Eibach'a w M3 bdb wybiera nierówności i nie ma betoniarki
dla tego jeśli zmieniasz sprężynę to i amortyzator krótszy powinien również być
Sam zrezygnowałem z tańszego gwintu, bo wiem czym to pachniało, wolałem kupić markową sprężynę i znany amortyzator 
http://racingstreet.pl/sprezyny-sportow ... 70279.html
http://racingstreet.pl/sportowe-zawiesz ... 73428.html


http://racingstreet.pl/sprezyny-sportow ... 70279.html
http://racingstreet.pl/sportowe-zawiesz ... 73428.html
Ostatnio edytowano 16 gru 2014, 12:00 przez wilusjdm, łącznie edytowano 1 raz
Również mogę polecić Vogtlandy 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje