Zawieszenie Eibach – Mazda6 GG/GY

Postprzez damian26g » 11 lut 2014, 19:55

Witam wszystkich , nie znalazłem podobnego tematu ( przynajmniej nie o tym aucie). Konkretnie chodzi mi o mazdę 6 – mam zamiar kupić do niej springi obniżające eibach pro-kit ale mechanicy zalecają niby wymianę amortyzatorów razem ze sprężynami . I nie wiem teraz jakie amortyzatory do tego dobrać – czy wgl jest konieczność ich wymiany jeśli jeszcze są sprawne ? A może ktoś lata na tych sprężynach i mógłby podzielić się opinią na ich temat oraz czy wymieniał też amorki ? Będę wdzięczny !
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2013, 14:31
Posty: 38
Skąd: Stargard Szczeciński
Auto: Mazda 6 GG 2002r 2.3 L3-VE

Postprzez matthies » 11 lut 2014, 20:47

damian26g napisał(a):nie znalazłem podobnego tematu

strasznie kiepsko szukałeś kolego ;)
viewtopic.php?f=102&t=158792&p=2704735&hilit=eibach#p2704735
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez WisniaUs » 16 gru 2014, 00:40

Mam pytanko,czy przy Eibachach trzeba tez amorki zmienic na krotsze??? Slyszalem ze by pasowalo zmienic.Zmieniasz komplet 4szt czy tylko przednie??
WisniaUs
 

Postprzez Danmazda » 16 gru 2014, 00:43

Przy -30 nie trzeba zmieniać amorów. Jeśli byś chciał obniżać więcej niż te -30 to w tedy trzeba, nie wytrzymały by tego seryjne a i komfort jazdy by się dużo pogorszył. Zawsze się zmienia wszystkie 4.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez WisniaUs » 16 gru 2014, 00:59

Oki,ale jesli ja u siebie przywale -30 to tył bedzie wygladal jakbym tam 5 worków cementu woził
WisniaUs
 

Postprzez Danmazda » 16 gru 2014, 01:06

Nie... dlaczego ? Będzie tak wyglądało jak u mnie :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Mr_Bartek » 16 gru 2014, 01:12

makmarc zakładaj sprężyny. I tak pewnie jeszcze Tobie zapłacą za to. :P Mi na Eibachach jest za wysoko. :(
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez makmarc » 16 gru 2014, 01:15

Akurat w tym przypadku tak nie będzie, bo wszystko to musi odbyć się pokryjomu, w niewiedzy przed pewnymi osobami, które i tak tego nie zauważą, a gdyby wiedziały o samym zamiarze ... Gadania na pół roku <glupek2> Zastanawiam się cały czas jak będzie wyglądało takie zestawienie Eibachów z 18" <serduszka>
makmarc
 

Postprzez Danmazda » 16 gru 2014, 01:18

makmarc napisał(a):jak będzie wyglądało takie zestawienie Eibachów z 18"

Na pewno będzie wyglądało ekstra :) Tylko przy 18" plomby podobno wypadają :P
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez MIRAS M6 » 16 gru 2014, 01:43

makmarc napisał(a):wszystko to musi odbyć się po kryjomu, w niewiedzy przed pewnymi osobami, które i tak tego nie zauważą, a gdyby wiedziały o samym zamiarze ... Gadania na pół roku

Czyżbyś miał podobną sytuację jak ja ?? U mnie jest tak że jak się coś kapnie pewna osoba to później muszę uruchamiać rezerwy budżetowe bo pada tekst – Na Madzie miałeś a w czym ja jestem gorsza od niej ?? To mi się już nic nie należy ja też chce mieć zrobionego moda w galerii tej czy tamtej ?? Też tak masz ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez 19Maaarcin89 » 16 gru 2014, 01:55

Mr_Bartek napisał(a):Mi na Eibachach jest za wysoko.


U mnie na eibachach jest trochę za nisko.
Przód jest ok ale tył jest dużo za nisko.
Jak mam pełen zbiornik paliwa plus pełen zbiornik gazu to idzie włożyć jednego palca mieczy oponę a nadkole, a jeśli usiądą z tyłu dwie osoby to już opona wchodzi w nadkole i na dziurach zawieszenie dobija ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Mr_Bartek » 16 gru 2014, 01:58

Podobnie mam. Tył usiadł trochę niżej niż przód i dlatego chcę "jakoś" temu zaradzić. :P
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez 19Maaarcin89 » 16 gru 2014, 02:02

Jak zaradzisz to daj znać, bo ja narazie zamontowałem na tył ori sprężyny, a z przodu mam eibachy ;/

Próbowałem wkładać nawet dystanse w sprężyny ale to za bardzo nic nie daje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Mr_Bartek » 16 gru 2014, 02:06

Trochę offtop tutaj robimy, mam nadzieję, że makmarc nam wybaczy. <prosze>

Ja akurat myślałem w drugą stronę, by obniżyć jeszcze bardziej przód. ;)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez 19Maaarcin89 » 16 gru 2014, 02:09

Mr_Bartek napisał(a):by obniżyć jeszcze bardziej przód.


Nigdy!!! :D

Przy takiej konfiguracji udało mi się urwać dwa razy zderzak ;)

Jaki tam offtop, przynajmniej będzie miał parę informacji na temat sprężyn ;) :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez MIRAS M6 » 16 gru 2014, 02:12

Czytam i nie wierzę ? To Eibach tak siada przy pełnych dwóch zbiornikach ?? To czyli mogę sobie <glupek2> z głowy u mnie Eibacha gdzie na trasie 1700 km mam pełny bagażnik i niejednokrotnie pół tyłu zapakowane ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez makmarc » 16 gru 2014, 09:00

Nie wydaje mi się, żeby w każdej tak siadał. A próbowaliście podkładać odboje gumowe pod sprężyny? Kiedyś w podobny sposób chłopaki na Astra Klub Polska robili.
makmarc
 

Postprzez xRafalx » 16 gru 2014, 10:24

Czyli wybiliście mi z głowy eibach-y :D A już myślałem o nich :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez wilusjdm » 16 gru 2014, 11:32

Zakładaj Vogtland'a tak jak mówiłem wcześniej, ew. H&R. Eibach jest za miękki na seryjnym amortyzatorze, chyba że planujesz wymianę również amortyzatorów to co innego. z doświadczenia wiem, że kit Eibach'a w M3 bdb wybiera nierówności i nie ma betoniarki :D dla tego jeśli zmieniasz sprężynę to i amortyzator krótszy powinien również być <spoko> Sam zrezygnowałem z tańszego gwintu, bo wiem czym to pachniało, wolałem kupić markową sprężynę i znany amortyzator <spoko>
http://racingstreet.pl/sprezyny-sportow ... 70279.html
http://racingstreet.pl/sportowe-zawiesz ... 73428.html
Ostatnio edytowano 16 gru 2014, 12:00 przez wilusjdm, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez pawcio1017 » 16 gru 2014, 11:40

Również mogę polecić Vogtlandy ;)
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje