Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 "133KM/160Nm" 1994r Modyfikacje: przelotowy końcowy wydech Wynik pomiaru: 132.8KM @ 6644rpm, 159.8Nm @ 5346 rpm Uwagi: Stożek w złym miejscu (nie zdażyłem przed zlotem założyć ori puchy) oraz przewody WN do wymiany
Ostatnio edytowano 8 wrz 2014, 15:46 przez witek, łącznie edytowano 1 raz
AUTO:Mazda 6 GH 2.5 170KM/226Nm rok 2008 MODYFIKACJE:dolot Simota,wydech fi 60 nierdzewka,strumienica ,bez drugiego kata i tłumika środkowego,końcowe tłumiki SEBRING,chip tuning SUPER VIP UWAGI:na LPG trochę słabiej,wynik pomiaru jak na wolnossący silnik chyba dobry
Auto: Mazda5 2.0 benzyna 145KM/185Nm 2006r. Modyfikacje: filtr powietrza (wkład SIMOTA) Wynik pomiaru: 147,5 KM/194,8 Nm Uwagi: auto po kapitalnym remoncie silnika (nowe pierścienie,regenerowana głowica i zawory, honowane tłoki, na dotarciu już po 3000km ) Przebieg: 190tyś km
Załączniki
Mały bonus po naprawie silnika... MOCY PRZYBYWAJ DALEJ :)
Chip tuning Stage 1 . Mazdy 3 1.6 mzr-cd . w połączeniu z usunieciem DPF i EGR . Parę postów powyżej są wrzucone wykresy dla tego samego silnik , tylko w opcjach ECO i Stage 2 ( prawie 150 konnej )