Neonixos666 napisał(a):do czego jest to podpięte.
Jednym przewodem wychodzi z kabiny do pompy wtryskowej, a gdzie jeszcze , poszukam jutro.
Choć i do tego opis z forum jest jakiś
Witam,
Więc teraz mam wszystko beinander;
Czerwony przewód do pinu connector1 1F (sterownik silnika + 12V)
Brązowy / Szary dalej connector2 Pin 2F (sygnał sterujący silnikiem akceleratora)
Czarny uziemiony
Linia w komorze silnika ekranowany kabel pin 1 idzie do zaworu elektromagnetycznego (zwykle niebieski przewód) i tarczą bezpośrednio do pompy wtryskowej.
Obłożenie 15 pol. wtyczka na polu;
2pol-screen-6,7,14
2pol-Żyła-8,15
rt-1.9
sw-2,3,10
gr-4
BN-5
Funzt również w odniesieniu do układu:
Toyota Land Cruiser LC100
Mazda 323, 626, Premacy zależności 66kW
Nissan Almera 2,2 dti
Z nowszych wiązek kablowych, nie ma więcej brązowego drutu.
Może to pomaga komu.
Dziękujemy wszystkim, którzy pomogli.





 Dymi mocniej niż wcześniej czy bez zauważalnej różnicy?
 Dymi mocniej niż wcześniej czy bez zauważalnej różnicy?


