Dopasowanie: jak wiadomo jest to turbo od innego silnika i nie pasuje pod kolektor wydechowy ani pod wydech. znajomy spawał mi adaptery które musiałem docinać do 3 w nocy a wyglądały one mniejwięcej w ten sposób:
Blacha nie pamiętam jakiej grubości ale na pewno powyżej 3mm z wywierconymi otworami takimi jak w turbo + duży otwór takiej średnicy jak wlot spalin do turbo do tej blachy dopasowana rurka takiej średnicy jak otwór w kolektorze wydechowym i do drugiego końca rurki taka sama blacha tyle, że z otworami pod kolektor rurka musiała być ucięta pod odpowiednim kontem i została przyłapana spawarką jak adapter był na samochodzie a turbine musiała trzymać druga osoba
Drugi adapter łączył turbo z tą częścią wydechu

przykręciłem tą cześć do wydechu a do tej części blache z otworami dopasowanymi do tej czesci wydechu do blachy rurka ze srednica wylotowa turbiny do 2 konca rurki blacha z otworami takimi jak w turbo. Zostało to tak samo przyłapane spawarka na samochodzie a potem turbo z adapterami zdjęte i pospawane dookola migomatem
Tu zdjęcia adapterów na samochodzie (miałem zdj jak byly nie zalozone ale ledwo cos bylo na nich widac i usunelem a innych nie zrobilem)


Doprowadzanie oleju:
Z czujnika cisnienia oleju trójnik do ktorego przykrecilem czujnik a do drugiego miedziana rurke przez ktora pompowany jest olej do turbo
powrót dałem od turbo gumowym wężem jak najwiekszej srednicy do tego przewodu ( nie wiem od czego on jest lecz daje zdjęcie tam gdzie jest trójnik jest powrót oleju z turbo, zdjęcie jest robione od przodu samochodu z pod spodu)

Przewody od powietrza: od filtra idzie w większe wejśćie turbiny a od kolektora ssącego w mniejsze
Nie ma raczej przewodów które będą pasować trzeba kupić sobie takie przewody pozaginane pod różnymi kątami i złączać je za pomocą rurek metalowych (potrzebne jest też jedno kolanko) wszystko musi być dobrze spasowane i skręcone obejmami
WAŻNE:
Po pierwsze przewód powrotu oleju musi iść cały czas w dół i musi mieć jak najlepszy przelot żeby olej z turbo swobodnie ściekał ponieważ na powrocie oleju z turbo nie ma już ciśnienia jeśli powrót bedzie slaby turbo bedzie brac olej nawet po regeneracji
Po drugie: musimy poluzować srubki którymi skręcone są 2 połówki turbiny i ustawić je tak, żeby powrót oleju był na dole bo po zamontowaniu tego turbo z fiata do mazdy jest ono odwrotnie przez co powrót jest na górze zamiast na dole i jak zostawimy tak turbo będzie brać olej
Przewód z pompy wtryskowej który szedł do gruszki od comprexa zaślepiamy na samym końcu (musi być wpięty do kolektora ssacego)
Zawór startowy należy wywalić i zastąpić go gumowym przewodem
Tu daje jeszcze zdjęcie mojej turbiny od fiata po regeneracji

Przeróbka jest bardzo czasochłonna ale lepsze to niż mieć padniętego comprexa
Poradnik pisałem ja i nie wyrażam zgody na kopiowanie itd jak są jakieś pytania piszcie. Wszystko starałem się napisac zrozumiale