
Z5 + kompresor
były pierwsze przymiarki do strojenia ale kompresor nie wytrzymal tzn wywaliło olej przez uszczelniacz. Nagrzany kolektor zalany olejem wydał śliczny zapach i postawił zasłone dymną
. Myśle ze drugie podejscie będzie na dniach

- Od: 6 kwi 2011, 16:57
- Posty: 80
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f (BA) '98
to jak będziesz rozbierał i składał to porób dodatkowe fotki (jeżeli chcesz/możesz
)
wężyki do ECU i zegarka są podłączone w różnych miejscach czy z jednego przez trójnik?
Dmuchnij w wężyk do zegarka i do ECU i porównaj czy jest to samo.
DET jest w trybie świni czy FI?
Sprawdź czy masz odpowiednią konfigurację Map sensora no i czy skala konfiguracyjna jest taka sama jak zakres pracy map sensora.
Dmuchnij w wężyk do zegarka i do ECU i porównaj czy jest to samo.
DET jest w trybie świni czy FI?
Sprawdź czy masz odpowiednią konfigurację Map sensora no i czy skala konfiguracyjna jest taka sama jak zakres pracy map sensora.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
wężyki podłaczone są jeden za drugim tylko że jeden ma 20 cm a drugi ok 1m. Dmuchalem i obydwa pokazują to samo ale w czasie jazdy już jest inaczej. Map sensor jest wbudowany w ecu więc chyba fabrycznie jest konfigurowany
- Od: 6 kwi 2011, 16:57
- Posty: 80
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f (BA) '98
długość wężyków nie ma nic do tego.
Jaki tryb? świnia czy FI?
Jaki tryb? świnia czy FI?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
sprawdź w zakładce SA Fuel Implant->Sensors->Map czy masz ustawiony odpowiedni zakres map sensora.
Najlepiej podłączyć jakąś ręczną pompkę i zbudować jakieś nadciśnienie powiedzmy 0,5 bara i porónać to co jest na pompce ze wskazaniami Deta
Którą wersję DETa masz? z czujnikiem 250kPa czy 400kPa?
Wracając do długości wężyka to ja miałem DETa z wbudowanym MPX4250 i razem z nim był wężyk o długości 2m+ i nie było problemów.
Najlepiej podłączyć jakąś ręczną pompkę i zbudować jakieś nadciśnienie powiedzmy 0,5 bara i porónać to co jest na pompce ze wskazaniami Deta
Którą wersję DETa masz? z czujnikiem 250kPa czy 400kPa?
Wracając do długości wężyka to ja miałem DETa z wbudowanym MPX4250 i razem z nim był wężyk o długości 2m+ i nie było problemów.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
A w seryjnym regulatorze wraz ze wzrostem ciśnienia nie będzie wzrastało ciśnienie na listwie?
Może problem leży w pompie paliwa a nie wtryskach?
Może problem leży w pompie paliwa a nie wtryskach?

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
jak ustawisz 200-240 to zmniejszysz wydajność wtrysków.
Przy pełnym bucie masz ok. 3 bary na listwie i dla takie wartości podana jest wydajność sikunów.
Przy pełnym bucie masz ok. 3 bary na listwie i dla takie wartości podana jest wydajność sikunów.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
ireklbn napisał(a):Rozumiem że w regulatorze mam ustawić 200-240KPa i wszystko będzie śmigalo?
Odpiety wezyk od regulatora = cisnienie na max bucie.
-
Przemek323c
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje