Z5 + kompresor

Postprzez ireklbn » 27 wrz 2014, 20:48

były pierwsze przymiarki do strojenia ale kompresor nie wytrzymal tzn wywaliło olej przez uszczelniacz. Nagrzany kolektor zalany olejem wydał śliczny zapach i postawił zasłone dymną <czarodziej>. Myśle ze drugie podejscie będzie na dniach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez trzydziech » 28 wrz 2014, 10:10

to jak będziesz rozbierał i składał to porób dodatkowe fotki (jeżeli chcesz/możesz ;) )
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez Boris86 » 28 wrz 2014, 13:56

Gdybyś potrzebował zestawu naprawczego do tego M62 to pisz PW lub dzwoń 511272020
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez ireklbn » 7 paź 2014, 19:51

mam problem a mianowicie wskaźniki doładowania pokazują różne wartości. ecu podczas jazdy pokazuje 1.3 bara a auto gauge 0. Czy może być to spowodowane długim i cienkim wężykiem do ecu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez MIRU » 8 paź 2014, 21:02

kalibracja moze zła i głupoty pokazuje, no chyba ze tyle pompujesz w bebechy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez ireklbn » 9 paź 2014, 15:03

jak można to kalibrować?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez tekkenfan » 9 paź 2014, 15:14

wężyki do ECU i zegarka są podłączone w różnych miejscach czy z jednego przez trójnik?
Dmuchnij w wężyk do zegarka i do ECU i porównaj czy jest to samo.

DET jest w trybie świni czy FI?
Sprawdź czy masz odpowiednią konfigurację Map sensora no i czy skala konfiguracyjna jest taka sama jak zakres pracy map sensora.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez ireklbn » 10 paź 2014, 15:06

wężyki podłaczone są jeden za drugim tylko że jeden ma 20 cm a drugi ok 1m. Dmuchalem i obydwa pokazują to samo ale w czasie jazdy już jest inaczej. Map sensor jest wbudowany w ecu więc chyba fabrycznie jest konfigurowany
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez tekkenfan » 10 paź 2014, 15:18

długość wężyków nie ma nic do tego.
Jaki tryb? świnia czy FI?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez ireklbn » 10 paź 2014, 17:25

tryb fi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez tekkenfan » 10 paź 2014, 17:49

sprawdź w zakładce SA Fuel Implant->Sensors->Map czy masz ustawiony odpowiedni zakres map sensora.
Najlepiej podłączyć jakąś ręczną pompkę i zbudować jakieś nadciśnienie powiedzmy 0,5 bara i porónać to co jest na pompce ze wskazaniami Deta

Którą wersję DETa masz? z czujnikiem 250kPa czy 400kPa?
Wracając do długości wężyka to ja miałem DETa z wbudowanym MPX4250 i razem z nim był wężyk o długości 2m+ i nie było problemów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez ireklbn » 10 paź 2014, 20:08

ok dzieki posprawdzam. det 3 250kPa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez ireklbn » 26 paź 2014, 17:20

Panowie muszę założyć regulator ciśnienia paliwa ale nigdzie nie moge znaleźć jakie jest to ciśnienie w naszych mazdach? Jak co ustrojstwo sie ustawia? A może ktoś wie czy seryjny regulator wytrzyma 0,4 bara?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez tekkenfan » 26 paź 2014, 19:42

A w seryjnym regulatorze wraz ze wzrostem ciśnienia nie będzie wzrastało ciśnienie na listwie?
Może problem leży w pompie paliwa a nie wtryskach?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez ireklbn » 27 paź 2014, 13:20

jakie jest ciśnienie na listwie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez Przemek323c » 27 paź 2014, 13:53

200-240 KPa na wolnych, a z odpietym regulatorem, 280-310KPa.
Załączniki
1.JPG
2.JPG
Przemek323c
 

Postprzez ireklbn » 28 paź 2014, 21:00

wielkie dzięki za skany. Rozumiem że w regulatorze mam ustawić 200-240KPa i wszystko będzie śmigalo?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez tekkenfan » 28 paź 2014, 22:57

jak ustawisz 200-240 to zmniejszysz wydajność wtrysków.
Przy pełnym bucie masz ok. 3 bary na listwie i dla takie wartości podana jest wydajność sikunów.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Przemek323c » 29 paź 2014, 09:42

ireklbn napisał(a):Rozumiem że w regulatorze mam ustawić 200-240KPa i wszystko będzie śmigalo?


Odpiety wezyk od regulatora = cisnienie na max bucie.
Przemek323c
 

Postprzez ireklbn » 29 paź 2014, 14:41

który weżyk ? Regulator ma 3 wejścia, jedno do podciśnienia drugie żeby podłączyć do listwy a trzecie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje