. Myśle ze drugie podejscie będzie na dniachZ5 + kompresor
były pierwsze przymiarki do strojenia ale kompresor nie wytrzymal tzn wywaliło olej przez uszczelniacz. Nagrzany kolektor zalany olejem wydał śliczny zapach i postawił zasłone dymną 
. Myśle ze drugie podejscie będzie na dniach
			
			
		
. Myśle ze drugie podejscie będzie na dniach
- Od: 6 kwi 2011, 16:57
 - Posty: 80
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Mazda 323f (BA) '98
 
to jak będziesz rozbierał i składał to porób dodatkowe fotki (jeżeli chcesz/możesz 
 )
			
			
		wężyki do ECU i zegarka są podłączone w różnych miejscach czy z jednego przez trójnik?
Dmuchnij w wężyk do zegarka i do ECU i porównaj czy jest to samo.
DET jest w trybie świni czy FI?
Sprawdź czy masz odpowiednią konfigurację Map sensora no i czy skala konfiguracyjna jest taka sama jak zakres pracy map sensora.
			
			
		Dmuchnij w wężyk do zegarka i do ECU i porównaj czy jest to samo.
DET jest w trybie świni czy FI?
Sprawdź czy masz odpowiednią konfigurację Map sensora no i czy skala konfiguracyjna jest taka sama jak zakres pracy map sensora.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
wężyki podłaczone są jeden za drugim tylko że jeden ma 20 cm a drugi ok 1m. Dmuchalem i obydwa pokazują to samo ale w czasie jazdy już jest inaczej. Map sensor jest wbudowany w ecu więc chyba fabrycznie jest konfigurowany
			
			
		
- Od: 6 kwi 2011, 16:57
 - Posty: 80
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Mazda 323f (BA) '98
 
długość wężyków nie ma nic do tego.
Jaki tryb? świnia czy FI?
			
			
		Jaki tryb? świnia czy FI?

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
sprawdź w zakładce SA Fuel Implant->Sensors->Map czy masz ustawiony odpowiedni zakres map sensora.
Najlepiej podłączyć jakąś ręczną pompkę i zbudować jakieś nadciśnienie powiedzmy 0,5 bara i porónać to co jest na pompce ze wskazaniami Deta
Którą wersję DETa masz? z czujnikiem 250kPa czy 400kPa?
Wracając do długości wężyka to ja miałem DETa z wbudowanym MPX4250 i razem z nim był wężyk o długości 2m+ i nie było problemów.
			
			
		Najlepiej podłączyć jakąś ręczną pompkę i zbudować jakieś nadciśnienie powiedzmy 0,5 bara i porónać to co jest na pompce ze wskazaniami Deta
Którą wersję DETa masz? z czujnikiem 250kPa czy 400kPa?
Wracając do długości wężyka to ja miałem DETa z wbudowanym MPX4250 i razem z nim był wężyk o długości 2m+ i nie było problemów.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
A w seryjnym regulatorze wraz ze wzrostem ciśnienia nie będzie wzrastało ciśnienie na listwie?
Może problem leży w pompie paliwa a nie wtryskach?
			
			Może problem leży w pompie paliwa a nie wtryskach?


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
jak ustawisz 200-240 to zmniejszysz wydajność wtrysków.
Przy pełnym bucie masz ok. 3 bary na listwie i dla takie wartości podana jest wydajność sikunów.
			
			Przy pełnym bucie masz ok. 3 bary na listwie i dla takie wartości podana jest wydajność sikunów.


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
ireklbn napisał(a):Rozumiem że w regulatorze mam ustawić 200-240KPa i wszystko będzie śmigalo?
Odpiety wezyk od regulatora = cisnienie na max bucie.
- 
					
						Przemek323c
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje

