Można ją nagwintować dać śrubkę i obciąć 1/2 tego dzyndzla z głowicy ?
Zaślepienie i wycięcie króćca od EGR 2,5 V6 KLDE/ZE
Strona 1 z 1
Witam przeszkadza mi króciec wychodzący z głowicy 2,5v6 KL, jak odkręce EGR to w tym króćcu jest dziurka 6 albo 8mm co przez nią przechodzi spaliny 
Można ją nagwintować dać śrubkę i obciąć 1/2 tego dzyndzla z głowicy ?
Można ją nagwintować dać śrubkę i obciąć 1/2 tego dzyndzla z głowicy ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
A co ze sterowaniem EGR?
Lepiej odpiąć wszystko będą błędy ale nic nie będzie wprowadzało dodatkowego zamętu do ECU?
Z tego co zdążyłem się zorientować to w mazdach z tych lat nie ma czegoś takiego jak tryb serwisowy.
A może lepiej z przekaźników zbudować prosty emulator, ale wtedy ECU może zachcieć podać spalin silnikowi, zmieni parametry wtrysku i będzie bałagan.
A tak wogóle to Ktoś wie w jakich warunkach pracy silnika podawane są spaliny do kolektora?
Lepiej odpiąć wszystko będą błędy ale nic nie będzie wprowadzało dodatkowego zamętu do ECU?
Z tego co zdążyłem się zorientować to w mazdach z tych lat nie ma czegoś takiego jak tryb serwisowy.
A może lepiej z przekaźników zbudować prosty emulator, ale wtedy ECU może zachcieć podać spalin silnikowi, zmieni parametry wtrysku i będzie bałagan.
A tak wogóle to Ktoś wie w jakich warunkach pracy silnika podawane są spaliny do kolektora?
Hazu napisał(a):A tak wogóle to Ktoś wie w jakich warunkach pracy silnika podawane są spaliny do kolektora?
Są dwie możliwości... Pierwsza to ciągłe upuszczanie spalin do kolektora dolotowego w małych ilościach lub w przypadku gdy sondy wykryją że miesznka jest za bogata.
P.S. Ale kto w K- Series ma 100% sprawne czujniki tlenu
xXx napisał(a):Hazu napisał(a):A tak wogóle to Ktoś wie w jakich warunkach pracy silnika podawane są spaliny do kolektora?
Są dwie możliwości... Pierwsza to ciągłe upuszczanie spalin do kolektora dolotowego w małych ilościach lub w przypadku gdy sondy wykryją że miesznka jest za bogata.
P.S. Ale kto w K- Series ma 100% sprawne czujniki tlenu
Sprawdzałeś to? Czy to Twoje przemyślenia na ten temat? Dziwne te mazdy

W innych autach (np. Nissan, Honda, BMW – w tych miałem okazję badać działanie tego zaworu) zazwyczaj zawór jest otwierany i zamykany w dość wąskim zakresie obr. – działa między 2-4tys obr. (działanie solenoidu jest sterowane przez ECU po osiągnięciu optymalnej temp powietrza w dolocie, temp czynnika chłodzącego, etc. – w zależności od producenta) Także jeżeli ktoś uważa np. że tym zabiegiem uda mu się ugrać parę koników, to przykro się rozczaruję. Jedynie uwolni do atmosfery więcej tlenków azotów i siarczków
Tak samo jest w dieslu jeśli zawór działa poprawnie to jego zaślepienie nie wpływa na osiągi bo sterowany jest tak że przy max obciążeniu jest on zamknięty a upuszane są spaliny na niskich obrochach przy małym obciążeniu.
Wniosek nasuwa się jeden.
Przy ecodriving- u niesprawny EGR może powodować je wzrost spalania.
Ja mam sprawne.
Moi bracia też.
I wszystkie trzy na lpg
Przy ecodriving- u niesprawny EGR może powodować je wzrost spalania.
xXx napisał(a):P.S. Ale kto w K- Series ma 100% sprawne czujniki tlenu
Ja mam sprawne.
Moi bracia też.
I wszystkie trzy na lpg
Co prawda jest to z maunuala K8 z mx-3 ale wydaje mi się że tyczy całej K-serii


Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Ja mam zaślepiony i nie narzekam. EGR zasyfia cały kolektor ssący. Lepiej go zaślepić albo wymontować i wyrzucić do kosza 
Raz Mazda – ZAWSZE Mazda
- Od: 20 gru 2009, 20:44
- Posty: 72
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GG 2.0B 05r.
Mazda 6 GG 3.0 06r.
Mazda 3 BK 2.0B 05r.
Zaślepić tak ale jak go wyrzucisz to ECU pokaże ci bląd i wtedy jest mniej różowo wiadomo że tyczy sie to ECU orginalnego mazdy, u mnie na MS egr juz jest w koszu tylko krociec z głowicy przeszkadza mi na poprowadzenie wyjścia z głowicy do turbo
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje