Przepustnica i wałki z 1.8 BP do 1.5 Z5
Strona 1 z 1
MIRU napisał(a):Przepustnice założysz, wałków nie wiemKiedys sie bawiłem i jakos nie odczułem zeby cos dalo...Tylko wtyczke musiałem przerobić od TPS'u z tego co pamietam...dawno było
jakas kablomania...
ale jest rożnica w srednicy miedzy nimi??
- Od: 13 wrz 2011, 09:46
- Posty: 8
- Skąd: Katowice/Mysłowice
- Auto: Mazda 323C Z5
Jacek176 napisał(a):Wszystko zależy czy przepustnica jest najwęższym gardłem w dolocie. Jeśli nie jest to jej wymiana nic nie da.
Z reguły wąskim gardłem jest przepływka
a przepływki różnią sie między 1.5 a 1.8 lub z czego założyć żeby było dobrze dolot będzie robiony
- Od: 13 wrz 2011, 09:46
- Posty: 8
- Skąd: Katowice/Mysłowice
- Auto: Mazda 323C Z5
Wałki rozrządu różnią się długościami silnik BP jest dłuższy o 2cm od 1,6 więc pewnie tak samo od 1,5.
Większa szansa jest że wałki rozrządu podejdą od silnika 1,6 113-115 montowanego w MX-5 i Xedosie 6.
Jakby co mam przepustnice od BG GT oraz BA BP po lifcie (powietrze do krokowca bezpośrednio z rury dolotu)
Mam tez wałki od Xedosa 1,6 113KM.
Większa szansa jest że wałki rozrządu podejdą od silnika 1,6 113-115 montowanego w MX-5 i Xedosie 6.
Jakby co mam przepustnice od BG GT oraz BA BP po lifcie (powietrze do krokowca bezpośrednio z rury dolotu)
Mam tez wałki od Xedosa 1,6 113KM.
Hazu napisał(a):Wałki rozrządu różnią się długościami silnik BP jest dłuższy o 2cm od 1,6 więc pewnie tak samo od 1,5.
Większa szansa jest że wałki rozrządu podejdą od silnika 1,6 113-115 montowanego w MX-5 i Xedosie 6.
b6 od BP też jest krótszy.
Grzesiu napisał(a): Hazu napisał(a):Wałki rozrządu różnią się długościami silnik BP jest dłuższy o 2cm od 1,6 więc pewnie tak samo od 1,5.
Większa szansa jest że wałki rozrządu podejdą od silnika 1,6 113-115 montowanego w MX-5 i Xedosie 6.
b6 od BP też jest krótszy.
A co ja napisałem?
Raczej tylko customowe typu Świątek itd, gra nie warta świeczki. Nie ma sensu grzebać za bardzo, wydech dolot to maks co możn, ewentualnie skrzynia, ja założyłem od 323P wczoraj i być może przypadkiem od 1.3 to jest skrzynia i jest krótsza 
Nie ma co dłubać Z5, w tym silniku nie podniesiesz choćby 15ps no chyba że wrzucisz suszarkę . Ale to się mija z celem kupę kasy można wyłożyć na stół i efektu żadnego . Lepiej odłożyć w skarpetkę troszkę siana i ogarnąć 1.8 z BG GT lub BP . Wtedy to i suszarka zda egzamin, wracając do silnika Z5 to temat był oklepany z każdej strony . Jeżeli chcesz zostać przy tym silniku, to lepiej kupuj części, które się zużywają niż bawić się w podnoszenie mocy .
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje