Co sądzicie o przeróbce wydechu – czy warto ?

Postprzez xXx » 20 lis 2003, 22:08

Zastanawiam się czy przerobić sobie układ wydechowy. Mój wydech nie wytrzyma długo, dlatego aktualnie stoję przed wyborem czy robić sobie normalny układ czy spróbować zmodyfikować uklad w ten sposób, aby podnieść lekko parametry silnik. Nie chcę również, żeby zamontowanie układu sportowego(strumienice,wydechy sportowe) wpłynęły bezpośrednio na komfort pogróży, ale coś za coś. Proszę o porady jakich użyć podzespołów, co wymienić, gdzie, jakie modyfikacje dają najlepszy efekt?


Z góry dziękuję...

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Zombi » 21 lis 2003, 11:12

Rury z kwasówki bodajrze, szersze niz standart o 5 góra 10mm, oczywiscie tlumiki przelotowe, srodkowy i jeden koncowy. Koszt minimum 800-1000 pln na zwyklych rurach nie wiem jak na kwasówce. O kolektorze nie wspomne bo go pewnie i tak nie wymienisz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez xXx » 21 lis 2003, 11:19

Zombii, a jak wyciąłeś kata to czułeś jakąś różnicę ? interesuje mnie to głownie jak zmieniła się odgłos wydawany przez V6. Czy jest teraz głośniej niż z katem ? Poprawa osiągów ?


Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Zombi » 21 lis 2003, 11:55

Ja w Xedzie nic nie robiłem z wydechem. Kata to on nie ma a chodzi cicho. Wniosek z tego taki ze dobrze wycisza ten dlugi cienki tlumik ktory jest w serii.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez przemir » 21 lis 2003, 12:03

Czesc!!
Po pierwsze primo – wyciecie kata w aucie z przebiegiem do ok 80tys. km nic nie da jak ma wiecej to da na bank!! bedzie autko zwawiej reagowalo na pedal gazu!! ale bedzie to gwozdziem do trumny twojego starego układu!! /przypadki skrajne nie daje nic bo syf z kata zapycha tlumik srodkowy badz koncowy/ raz juz tak mielismy!! :cry:
Jak napisal Zombi dokladnie tak nalezy zrobic – kwasowka oczywiscie!! cena w granicach 1200-1500 ostani tlumik ksztalt i glosnosc dowolna – auto moze byc zywe jak na sportowym tlumiku a cichutkie prawie jak seria – wsio jest do zrobienia!! :wink:

Zapraszam na www.autobody.prv.pl do dzialu "Tuning mechaniczny" obejrzysz fotki – jak to mniej wiecej wyglada u nas!! :roll:

Podsumowujac na bank warto ale trzeba to robic u fachowcow – jest kilka dobrych firm!
Kolektorow "wlasnej produkcji" odpada lepiej pogadac np. z Wobatem i sciagnac gdzies z zachodu! albo kupic gotowy markowej firmy!! ale to juz duzo $$$

I dobra rada na koniec – jak robic fajny wylot to trzeba zrobic fajny dolot :D
pozdro i powodzenia
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 lis 2003, 11:38
Posty: 8
Auto: Civic VT 4gen

Postprzez Zombi » 21 lis 2003, 13:21

Jak napisal Zombi dokladnie tak nalezy zrobic – kwasowka oczywiscie!! cena w granicach 1200-1500 ostani tlumik ksztalt i glosnosc dowolna – auto moze byc zywe jak na sportowym tlumiku a cichutkie prawie jak seria – wsio jest do zrobienia!!


To powiedz jak robicie zeby bylo cicho jak na serii, no i gdzie to zrobic???. Tylko za przyklad nie podawaj firmy Tomaracing bo u Daro mialo byc cicho i dupa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez Morder » 21 lis 2003, 13:36

u Daro miało być cicho ? z tego co wiem to chciał głośno
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez xXx » 21 lis 2003, 14:01

Dzięki za wiele ciekawych informacji. Właśnie o coś takiego by mi chodziło, czyli o polepszenie osiągów auta i nie psucie warunków estetycznych związanych z dźwiękiem. Chcę też, aby układ byl wykonany z materiałów z "prawdziwego zdarzenia". Możesz mi jeszcze coś powiedzieć o układzie dolotowym(sportowy filtr powietrza, dolot) czyli co trzeba zrobić?




P.S. Czy w skład zestawu wchodzi również strumienica?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Zombi » 21 lis 2003, 14:01

http://intrafon.pl/mazda/viewtopic.php?t=257

Ty wogóle czytasz forum??? (to do MORDERA)
Ostatnio edytowano 21 lis 2003, 14:33 przez Zombi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez przemir » 21 lis 2003, 14:20

i własnie dlatego nie lubie duzej ilosci kategori na forum!!!
Tuning i technicze powinno byc razem ale to tak OT

Cichosc czy glosnosc zalezy od konstrukcji tlumika – i wykonuje sie go pod klienta i jego silnik a nie z uniwersalnych elementow!! a sa jeszcze wkładki wyciszajace ale to juz do hardcoru i głownie zeby dojechac np na Modlin:P
Wypowiadam sie oczywiscie za wykonanie w AutoBody a nie wszedzie!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 lis 2003, 11:38
Posty: 8
Auto: Civic VT 4gen

Postprzez xXx » 21 lis 2003, 14:55

Ile u was kosztowałoby zrobienie dolotu powietrza do 323F V6 ?
Chodzi mi o komplet razem ze stożkiem


Pozdro

P.S. Sorry prezesie myślałem, że to do mnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez przemir » 21 lis 2003, 15:14

Pytanie z serii: STUDNIA
Odpisz na priv z jakim chcesz stozkiem! ja przejrze specyfikacje autka i na poniedzialek przygotuje Ci kilka propozycji – cen i firm!!

pozdro
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 lis 2003, 11:38
Posty: 8
Auto: Civic VT 4gen

Postprzez Zombi » 21 lis 2003, 15:29

Przygotuj i rzuc tutaj troche osób ma 2.0 V6 i sie chetnie dowie, np ja.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez Morder » 21 lis 2003, 16:29

Zombi napisał(a):http://intrafon.pl/mazda/viewtopic.php?t=257

Ty wogóle czytasz forum??? (to do MORDERA)


Czytam forum, Daro chyba wiedział, że będzie głośno zakładając sportowy tłumik...przejżyj dokładnie forum a znajdziesz wypowiedź Daro, że niedługo będzie miał założony tłumik o głośnym, basowym brzmieniu.
Więc nie mów, że miało być cicho, bo nie wiem gdzie to usłyszałeś bądź przeczytałeś.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez Zombi » 21 lis 2003, 16:40

Usłyszałem na spocie od Daro ze mialo byc ciszej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez michal_krakoof » 21 lis 2003, 17:11

Zombi napisał(a):
Jak napisal Zombi dokladnie tak nalezy zrobic – kwasowka oczywiscie!! cena w granicach 1200-1500 ostani tlumik ksztalt i glosnosc dowolna – auto moze byc zywe jak na sportowym tlumiku a cichutkie prawie jak seria – wsio jest do zrobienia!!


To powiedz jak robicie zeby bylo cicho jak na serii, no i gdzie to zrobic???. Tylko za przyklad nie podawaj firmy Tomaracing bo u Daro mialo byc cicho i dupa.

tez bym chcial cicho a sportowo !!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 13:58
Posty: 310
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)

Postprzez Daro » 10 gru 2003, 12:43

Morder napisał(a):
Zombi napisał(a):http://intrafon.pl/mazda/viewtopic.php?t=257

Ty wogóle czytasz forum??? (to do MORDERA)


Czytam forum, Daro chyba wiedział, że będzie głośno zakładając sportowy tłumik...przejżyj dokładnie forum a znajdziesz wypowiedź Daro, że niedługo będzie miał założony tłumik o głośnym, basowym brzmieniu.
Więc nie mów, że miało być cicho, bo nie wiem gdzie to usłyszałeś bądź przeczytałeś.


Panowie,
generalnie to obydwaj macie racje :D
Na zewnatrz było OKI, ale w środku prze...rane.
Po założeniu tłumika środkowego jest ciszej na zewnątrz i w środku. Dźwięk jaki jest teraz (niski bas) podoba mi sie, ale jednak w dalszym ciągu w środku jest za głośno, choć rozmawiać można ;)
Ale myślę, że jesli znajdę jakis inny tłumik o basowym brzmieniu lecz słyszalny o wiele mniej w środku – to chyba jednak zmienie na wiosne.
Pozdrawki
Daro W.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 15:38
Posty: 115
Skąd: Wawa
Auto: MX3 V6 '93; APRILIA RSV MILLE

Postprzez krzynio » 19 gru 2003, 21:41

Przemir ??????? i co z tą wyceną do v6 ja też jestem zainteresowany!!!!!!!!!!! i czekam właśnie wysłałem e-maila do waszej firmy daj znać !!!!!!!!!!! o propozycjach
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez Morder » 21 sty 2004, 11:26

Zombi napisał(a):To powiedz jak robicie zeby bylo cicho jak na serii, no i gdzie to zrobic???. Tylko za przyklad nie podawaj firmy Tomaracing bo u Daro mialo byc cicho i dupa.


Widzisz Zombi tak się składa, że Daro nie ma wcale tłumika z TOMARACING, więc nie wiem czemu piszesz takie bzdury. <killer> <klotnia>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez Zombi » 21 sty 2004, 21:37

Bo myślałem że ma. Jeżeli nie ma bardzo przepraszam i cofam to co powiedziałem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje