Domowy tuning Mazdy 323F BG GT – kompresor str. 11

Postprzez mlody1921 » 3 lip 2010, 20:40

No no fajnie jedzie ciągnie jednostajnie do 140 z tego co widać z filmiku najwazniejsze że sie miło jeździ :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez jackkpl » 3 lip 2010, 20:56

mlody1921 napisał(a):No no fajnie jedzie ciągnie jednostajnie do 140 z tego co widać z filmiku najwazniejsze że sie miło jeździ :)


Cale szczescie filmik 40-140 jest na 0.2 bara (tak naprawde troche mniej, jakies 0.18). Obecnie jest 0.4 bara , wiec bedzie lepiej. Jutro wieczorem obiecane media sie pojawia ;). Najpierw musze wymienic poduszke pod skrzynia, bo troche boje sie szybkich startow spod swiatel.

A co do fajnej jazdy to po prostu nie moge wyjsc z podziwu. Moc moca,ale jednak moment od niskich obrotow daje duzo frajdy. Tymbardziej to cieszy, gdy mozna smialo rywalizowac z TDI juz od 2 tys, a kiedy w TDI konczy sie bieg, to ja spokojnie oddalam sie na horyzoncie ;).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez piwo » 4 lip 2010, 20:16

i gdzie te obiecane media? chyba ze tymi mediami mialo byc przemowienie głupków w telewizji <rotfl>
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4754 (240/132)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez jackkpl » 5 lip 2010, 23:29

piwo napisał(a):i gdzie te obiecane media? chyba ze tymi mediami mialo byc przemowienie głupków w telewizji <rotfl>


Mediow nie ma . Dzis dzien samych awarii. Najpierw zabraklo masy na alternatorze i w polowie drogi do domu musialem sie zatrzymac i naprawic. Pozniej wieczorem , jak juz troche sie oproznily ulice to pocisnalem 2 razy i zonk. Odpiela mi sie sonda (mam zlamany zatrzask) i pasek 4pk troche sie spilowal co w efekcie uczynilo go 3pk :). Rolka jest jednak lekko pod katem i spycha pasek z kolek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez piwo » 7 lip 2010, 19:40

no ale ja juz wiem ze zaczyna sie robic grubo.poki co moment 200nm dostepny od 3tys do 6tys.a wiem ze to nie koniec :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4754 (240/132)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Karroll » 7 lip 2010, 23:45

jackkpl napisał(a):Rolka jest jednak lekko pod katem i spycha pasek z kolek.


trzeba bedzie wyjać i pospawać w imadle.no i chcialbym efekty na zywo zobaczyc [poczuć] ;)
JAPPARTS Tczew
ul.Głowackiego 6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2009, 15:54
Posty: 12
Skąd: Tczew
Auto: Civic EG5 1.6 SOHC VTEC

Postprzez check » 8 lip 2010, 16:08

jest coraz szybciej <diabełek> <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Jacek176 » 8 lip 2010, 21:31

Dajesz Jacek, dajesz ;)
Wciąż czekam na motywację do wzięcia się do roboty :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 8 lip 2010, 21:42

to te kl-ze co wykrecilo 14,5 w kamieniu nie dalo ci motywacji?poza tym honda cie jakas wyprzedzila .buuuu
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4754 (240/132)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez jackkpl » 15 lip 2010, 22:20

Moze troche z innej beczki :). Na przegladzie facio nie chcial mi puscic furki, bo caly tyl pordzewialy. Pojechalem na druga stacje i tylko kazal hamulce z tylu zrobic, bo kiepskie. Dzis jestem po wymianie tarcz i klockow z tylu. Tarcza tylna prawa byla przegrzana zdrowo, zawsze mi tam reczny sie zacinal. Dzis jak ja sciagalem sciagaczem dwuramiennym , to czesc zewnetrzna tarczy (ta ktora hamuje o klocki) normlanie odpadla mi od tej centralnej, ktora siedzi na piascie. Pierwszy raz widzialem,zeby blacha grubosci 8mm tak sie wygiela i popekala :O.

Furka od miesiaca smiga na 0.4 ( 3 tys ) -0.55 (7 tys ) bara na LPG i nie wyglada,zeby miala cos przeciwko. 1-ka brak trakcji, 2-ka czasem potrafi zgubic trakcje i sciaga wtedy na ktoras strone. Mysle,ze winne temu sa opony (uniroyal rainsport obecnie 4 sezon).

Moze w koncu sie ochlodzi i pojade nakrecic jakis ciekawy filmik. Narazie zauwazylem tyle ze primera 1.6 100 konna na 2-ce rozpedza sie gorzej, niz mazda na 4-ce :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Grzesiu » 16 lip 2010, 18:21

jackkpl napisał(a):Furka od miesiaca smiga na 0.4 ( 3 tys ) -0.55 (7 tys ) bara na LPG

powiedz mi jak to "wysterowałeś na sekwencji? bo rozumiem że masz sekwencje gdzieś coś tam czytałem, jeżeli się mylę to sorry, bo o ile mapa gazowa wzorowana wg. mapy benz. + ewentualne korekty w całym zakresie obrotów, o tyle jestem ciekawy jak zapewniasz gazik proporcjonalnie do doładowania które jak u mnie jest narastające, masz sekwencję która ma funkcje w "sterowaniu" tym jak świniak? albo nie masz sekwencji tylko jakiś inny patent? Pozdro i sorry że nie znalazłem tego w Twoim temacie co pewnie gdzieś jest opisane.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez piwo » 16 lip 2010, 20:00

to cholerstwo ma blosa.wiec cos ala gaznik gazu.poza tym jacek jednoczesnie leje gaz i benzyne bo blos nie wyrabia.fajna zabawka :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4754 (240/132)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez jackkpl » 16 lip 2010, 20:56

piwo napisał(a):to cholerstwo ma blosa.wiec cos ala gaznik gazu.poza tym jacek jednoczesnie leje gaz i benzyne bo blos nie wyrabia.fajna zabawka :)


Mam blosa przed sprezarka. Sprezarka ssie powietrze, wiec blos dziala tak jak w n/a, tylko kto inny ssie :P. Reduktor nie wyrabia powyzej 4 tys z doladowaniem, dlatego mam podpiete pod ecu mastera przelaczanie LPG, ktore zarazem przelacza mapy. Dla LPG mam wszedzie 0 % czasu wtrysku,ale od 4 tys zaczynam lekko dolewac benzyny. Sekwencja nie stanowilaby problemu, bo mam tez w miare wystrojone na benzynie (ecu master podpiety pod wtryskiwacze i on zmienia czas wtrysku.

Wiec reasumujac, nie mam sekwencji, ale sekwencja LPG bazuje na komputerze benzynowym, wiec jesli ma sie wystrojone na benzynie, to i na wtrysku gazu wszystko bedzie gites. Z reguly sterownik gazu ma tez wlasna korekcje i mozna tam sobie poustawiac co sie chce. Mi do tego samochodu sekwencji nie oplaca sie wkladac, poniewaz auto ciagle choruje na czkawki na benzynie (urok kompa mazdy + ecu mastera). Dlatego jazda na sekwencji bylaby niemila tak jak na PB. Poki cos porzadnie nie pierd...nie (LPG w dolocie) i nie zdemontuje mi IC i kompresora, to bede na tym setupie smigal :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez jackkpl » 21 lip 2010, 12:23

Mala przejazdzka po bulki w mojej okolicy. Ciezko znalezc prosty kawalek drogi,zeby na 3-ce sie rozwinac, dlatego taka "bieda". 28 stopni na dworze i slonce wypalajace wszystko.... az dziwne,ze silnik jeszcze nie pierd!@#@# ;). Jak sie dobrze wsluchac, to mozna zauwazyc drobne skoki obrotow (oponki slabo trzymaja i czasem troche rwie kierownice)

http://www.youtube.com/watch?v=yR_RS8M40J0

Na virtual dubie klatka po klatce 40-80 w rowne 3 sekundy , poprzedni film na 0.2 bara i benzynie 3.6 sekundy , takze jest progress. Jeszcze mniejsze kolko na kompresor i bedzie 2.5 sek ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez piwo » 21 lip 2010, 19:33

bardzo fajnie jedzie.szkoda ze film jest tak krotki ze nawet nie ma z czym porownac.czekamy na jakis pelnometrazowy film od 0 do 180.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4754 (240/132)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Jacek176 » 21 lip 2010, 19:58

A ja czekam na 0-200 :D Wtedy dopiero bedzie co porownywac ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jackkpl » 21 lip 2010, 20:30

Jacek176 napisał(a):A ja czekam na 0-200 :D Wtedy dopiero bedzie co porownywac ;)


No to szybko sie nie doczekacie. Dzis wracajac ze stacji diagnostycznej pocisnalem troche pod gorke na 3-ce (tak do 7200rpm na obrotomierzu) i generalnie 3/4 skali temperatury mam. W te upaly nie moge cisnac dluzej niz 10-15sek, bo woda mi sie zaczyna gotowac. Od 0 tez ostro nie startuje, bo pada mi wewnetrzny przrgub.... W weekend zrobie 40-140 ,ale szbyciej sie nie da, a nie bede zapierd!@# 15km w jedna strone,zeby nagrac filmik :). Auto jest dla mnie i mi ma sprawiac frajde.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Inte » 21 lip 2010, 22:13

fajnie, że jest progres ale.... dmuchasz w auto, które ma niesprawne hamulce? trochę chyba nie od tej strony ;)
Obrazek
Bo tu kończy się rozsądek a zaczyna się Mazda ;)
IRC
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2007, 17:30
Posty: 470
Skąd: Reda/HH
Auto: była 323BG| jest 626 GE 97 1,8

Postprzez jackkpl » 21 lip 2010, 23:41

Inte napisał(a):fajnie, że jest progres ale.... dmuchasz w auto, które ma niesprawne hamulce? trochę chyba nie od tej strony ;)


Sprawne , tylko taki urok tych mazd. Tyl hamuje 4x slabiej niz przod

Update:

Macie ten filmik na LPG. Scenariusz taki sam jak poprzednie 40-140. Poczatek 40-60 lekko z gorki, od 80 do 140 pod gorke i na zakrecie w prawo. W porownaniu do starego 0.2 bara na benzynie 40-100 0,9 sek szybciej (teraz 4,8sek) , 40-140 1,5 sek szybciej (teraz okolo 11,3sek) . Pewnie jak temp spadnie do rozsadnych 15 stopni (dzis jest 35 w cieniu), to jeszcze 0,5 sek sie urwie. Ostatnio zmienilem tez przerwe na swiecach (0,95mm zamiast farbycznych 1,mm) i silnik stal sie lagodniejszy, nie przycina dziwnie na jalowych i na wysokich obrotach jakos chetniej sie wkreca.

http://www.youtube.com/watch?v=FumtwiAXqsY

A tu macie 30-90 na 3-ce, czyli wyprzedzanie na leniwego ;)

http://www.youtube.com/watch?v=bTOfCqMsv30
Ostatnio edytowano 22 lip 2010, 21:36 przez jackkpl, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez piwo » 22 lip 2010, 19:13

no pieknie jedzie.po paru latach udalo sie osiagnac cel.auto przyspeisza i hamuje. :) nie chcialbys sie wybrac na jaks hamke?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4754 (240/132)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje