-ROZRZĄD (TYLKO ŁĄCZNIE Z NAPINACZEM!!)
za ile mozna kupic? dlaczego łącznie z napinaczem?
-FILTR OLEJU I POWIETRZA
też jaki koszt tych elementów?
czy filtr paliwa też (jeśli jest takowy – zupełnie sie nieznam)?
-ŚWIECE
też trzeba? nie mogę jeździć na tych, które są? co się stanie jeśli będe jeździł na nich (tymczasowo z jakiś miesiąc – dwa)
-SPRAWDŻ CO MASZ W UKŁADZIE CHŁODZENIA
tam jest jakiś brązowy płyn, to chyba dobrze...
-PŁYN HAMULCOWY( PEWNIE DAWNO NIE ZMIENIANY)
nie wiem kiedy zmieniany, ale stan jest w zbiornikach dobry, tzn full
TO BYŁOBY TYLE ZE SPRAW SERWISOWYCH , BO ZAWIECHA,WYDECH, ITP TO JUŻ ODDZIELNA PARA KALOSZY
zawieszenie na pierwszy rzut oka jest igiełka, układ wydechowy nóweczka, ogolnie autko jest w stanie prawie idealnym biorąc pod uwagę wiek. Jeźdxiły nim tylko dwie babki z czego druga jest z rocznika 1930-ego, w środku zadbane, biała podsufitka jest rzeczywiście biała (nie palący własciciele). Jedyny problem jest taki, że jest ona po lekkiej stłuczce z przodu, wygląda jakby się ktoś w brame nie zmieścił i ma uszkodzony zderzak, błotnik, kierunek i lampe.
Stoi teraz u lakiernika, gdzie przejdzie remoncik, a następnie albo sam wymienie te elementy o których mowa wyżej oczywiście jedynie z waszą pomoącą bo krucho z kasą i na serwisik już raczej nie starczy.
Więc jeśli znacie koszt i ceny tych w/w eleementów oraz odpowiedzi na moje pytania to zapraszam do dyskusjii