Seat Exeo 2.0TSI czyli A4B7 z innym znaczkiem
Pewnie pojadę raz na Pszczółki, z ciekawości jakiczas uda się wykręcić i tyle.
Auto jak najbardziej na codzień, ale ta moc i moment wymagają jakiegoś połączenia z asfaltem.
Brak trakcji na 1 i 2, lub 3 na deszczu, to nie jest nic przyjemnego.
Dopisano 15 lip 2021 15:47:
Całkiem zapomniałem, że w okrągłe urodziny wybieram się na Nürburgring tym aute, wiec przyczepność wskazana.
Na tor to najlepiej wychodzi drugi komplet semi slicków.
Auto jak najbardziej na codzień, ale ta moc i moment wymagają jakiegoś połączenia z asfaltem.
Brak trakcji na 1 i 2, lub 3 na deszczu, to nie jest nic przyjemnego.
Dopisano 15 lip 2021 15:47:
Całkiem zapomniałem, że w okrągłe urodziny wybieram się na Nürburgring tym aute, wiec przyczepność wskazana.
Na tor to najlepiej wychodzi drugi komplet semi slicków.
Yasko jak chcesz posluchac Pilot sportów to wpadnij. Według mnie ciche to one nie są
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Co byś nie robił to przy napędzie na przód, 250KM zawsze nie będzie miało trakcji na mokrym bo będzie odciążało przednią oś przy 1 i 2. Zawias by musiał wlecieć odpowiedni.
Neonixos666 napisał(a):Co byś nie robił to przy napędzie na przód, 250KM zawsze nie będzie miało trakcji na mokrym
Dokładnie, nawet na suchym ze szperą i Michelinami PS4S u mnie 280KM kontrolki potrafią mignąć, na mokrym już nie wspomnę .
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Sprawa jest prosta. Jak miałem 350 koni FWD to ją praktykowałem. Po prostu ścigasz się z motocyklami od 100 a nie z samochodami do 100
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Neonixos666 napisał(a):Co byś nie robił to przy napędzie na przód, 250KM zawsze nie będzie miało trakcji na mokrym bo będzie odciążało przednią oś przy 1 i 2. Zawias by musiał wlecieć odpowiedni.
Na mokrym owszem, ale ja nie miałem tracji na puszczonym sprzęgle i gwałtownym dodaniu gazu na 1 lub 2 na SUCHYM, mimo LSD, elektronicznego ale zawsze. Zawiasu nie zmieniam, bo to jest szybki dupowóz.
Dopisano 03 sie 2021 13:08:
MrShaleck napisał(a):Yasko jak chcesz posluchac Pilot sportów to wpadnij. Według mnie ciche to one nie są
Od prawie tygodnia mogę słuchać u sibie i jestem zadowolony. Jest ciszej, a najwazniejsze to mam trakcję.
Dopisano 03 sie 2021 13:09:
mlodyldz napisał(a):U mnie siedzą Pilot Sporty 4S i na hałas nie narzekam, a kleją bardzo dobrze .
Chciałem kupić 4S, ale robią je od R18. R17 to max 4.
Dopisano 03 sie 2021 13:11:
MrShaleck napisał(a): 350 koni FWD to ją praktykowałem. Po prostu ścigasz się z motocyklami od 100 a nie z samochodami do 100
260 KM i 400 Nm utwierdziło mnie w przekonaniu, że nawet nie chcę próbowac mnieć większej mocy. A zmiany w prawie, które wejdą w grudniu wybiłi mi zmianę DP i nowe strojenie. Teraz bardzo łatwo pojechąc +30 kmh przez chwilę nieuwagi. Nie chcę tracić prawka na 3 miesiące.
Dopisano 03 sie 2021 13:14:
Update wątku
Po zmianie opon, felg i załozeniu kapselków miałem w planie sesję zdjęciową na pierwszą stronę wątku.
Tune up coś wspominał o sprzęglę, które się ślizgnęło 2 razy w czasie pomiarów. Zakładałem, że spokojnie używając sprzęgła pojeżdzę jeszcze długo.
Szybka jazda po ekspresówce i przepięcie z 4 na 6 i gaz w opór spowodowały ruch obu wskazówek jak w motocyklu. Na szczęscie udało się dojechać jeszcze 15 km do celu. A tam auto czeka na powrót mechanika z wakacji i będzie wymiana sprzęgła.
w DSG to pół biedy te sprzęgła. Pomyśl o czymś wzmocnionym, jeśli robią. Wiesz jak to jest z tym 'nie no teraz to już mi mocy wystarczy'
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
O co chodzi z DSG?
Ja mam manual, a w exeo jedyną wystepoujacą skrzynią automatyczną był multitronic.
Tak, zastanawiam się nad czymś wzmocninym, ale nie mogę zwiększyć docisku, bo jak sprzęgło bedzie ciezko chodzić to będę miał marudzenie w domu...
Ja mam manual, a w exeo jedyną wystepoujacą skrzynią automatyczną był multitronic.
Tak, zastanawiam się nad czymś wzmocninym, ale nie mogę zwiększyć docisku, bo jak sprzęgło bedzie ciezko chodzić to będę miał marudzenie w domu...
Kurde byłem święcie przekonany, że masz DSG
Nie sądzę by obicie tarczy kewlarem spowodowalo ciężką pracę sprzęgła. Miałem tak w Signumie i nie było różnicy. A co do docisku – to nie wiem. Może da sie OEMowy z innego silnika, mocniejszy wrzucic?
Nie sądzę by obicie tarczy kewlarem spowodowalo ciężką pracę sprzęgła. Miałem tak w Signumie i nie było różnicy. A co do docisku – to nie wiem. Może da sie OEMowy z innego silnika, mocniejszy wrzucic?
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
MrShaleck napisał(a):Kurde byłem święcie przekonany, że masz DSG
Na pewno szukałbym takiej wersji, jeżeli byłaby dostępna.
Czas na aktualizację wątku:
Auto ma się dobrze, jeździ i przez czas czas miałem następujące naprawy:
1. Przestała świecić jedna z lampek podświetlenia tablicy, okazało się że styk jest wypalony, 2 nowe lapmi kosztoway około 100 zł i na allegro można przebierac w ofertach.
2. Zepsuł się siłownik od powolnego opadania schowka przy ptwieraniu, i jak wyżej nowe cześci w ogromnych ilościach na allegro.
3. Bo gwałtowej burzy miałem mokry dywanik po stronie kierowcy, jeden z odpływów był zatkany – ciekawostka konstrukcja nie zmieniła sie od czasów A4B5.
Zastanawiałem się jak będzie z zużyciem oleju i jest dobrze, tj. na dolewkę wystarcza to co zostaje w bańce po wymianie, więc wybór EA113 by trafny.
Michelin PS dają radę i bez problemów przenoszą moc, jak jeżdzę na zimówkach to muszę ostrożniej dozować gaz.
Czasami mam pomysł na podniesienie mocy, ale w FWD i przy tej charakterystyce silnika nie wiedzę sensu.
Pomysł poszukania auta z systemem ISOFIX z przodu, też był trafiony, a jest to opcja dośc rzadka. Po mieście zona jeździ z najmłodszym z przodu, fotelik tyłem do kierunku jazdy. W trasy najczęściej jeździmy wszyscy i wtedy młody ląduje z tyłu, a na miejsce pasażera wpinam fotelik dla 6 latki.
Największy minus, to jednak przesiadłem się do auta trochę mniejszego i kilka razy w roku brakuje przepastnego bagaznika VC.
Zdjęcia na alu lato i zima:
yasko napisał(a):Czasami mam pomysł na podniesienie mocy, ale w FWD i przy tej charakterystyce silnika nie wiedzę sensu.
PilotSport powinien Ci ogarnąć. Gorzej z zimówką No i kwestia, czy przy obecnych przepisach w ogóle warto. Ja się chyba starzeję
Fajnie siadły te koła.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Dziękuję, też mi się podobają a teraz po 2 latach udało się dobać kapselki. To była masakra, ze względu że standardowe suwmiarki są za duże i nie byłem w stanie zmierzyć średnicy wewnętrznej.
Wreszcie po zakupiniu dekielków które pasowały ale się nie blokowały w feldze, odwiedzeniu sklepu z felgami i przymierzeniu 5 dekelków z średnicą zewnętrzną 56 mm gdzie z kartonu "rożności" psaował tylko jedn który mieli w 1 sztuce. Kupiłem suwmiarkę opisaną jako do brwi, pomierzyłem i zakupiłem pasujące.
Zdarzyło się coś co można nazwać awarią w aucie – zaświecił sie komunikat niski poziom płynu hamulcowego. Wycieków w garażu brak, zaciski z zewnątrz suche. Stwierdziłem, że po prostu zuzycie klocków. Dolałem płynu i zapomniłaem o sprawie na2 miesiące i ponownie komunikat i sucho dookoła. A że to było kilka dni przed wymaną kół na letnie to poczekałem kilka dni. Auto do góry, z mechanikem oglądamy wszyskie zaciski i .................... sucho.
Wyciekało z wysrzeglika i leciało na osłonę silnika. Dowiedziałem się że potrzebuję uszczelki i oringa. Trochę szukania to zajęło bo wg katalogu w tej wersi silnikowej nie ma sprzegłą, ale udało się dostać opakowanie z 2 kompletami za 50 zł. Cena jak za 2 uszczelnik i 2 oringi dość wygórowana, sprzedam 2 komplet za 25 .
Poza tym auto się świetnie sprawuje, tylko w kwietniu zrobiłem ponad 2k km, bo przebieg już się nie dzieli na 2 auta. Co do mocy – auto jest bardzo szybkie, Przebiegi robię na drogach szybkiego ruchu, jeżeli nie jest tłoczno to czesto z prędkościami +30 kmh od limitu. Wtedy rośnie spalanie i wyniki mam około 11l i zaćząłem myśleć o LPG.
@Marcin widziałem, że Turbo-Lpg robi coś z VAG-a. Jak u nich z EA113?
Teraz robi się ciepło wieć wypadałoby coś porobić przy aucie:
Lista:
1. Ksenon/ bi ksenon / LED – doczytałem, że lampy z polifa pasują tylko kształtem, trzeba zmieniać sterownik i progrmować. Ludzie powariowali z cenami używek – lampy z przedlifta z soczewką to rzadkość i komplet kosztuje 3-4 k PLN, angliki 1k PLN za jedną lampę. Obserwuję olx i allegro to może znajdę coś w akceptowalnej cenie. Chciałbym to zrobić legalnie i przeróbka lamp z oznakowaniem na żarówki nie wchodzi w grę.
2. Dzienne w miejsce przednich przeciwmgielnych – z tym będę działał.
3. Zasilanie do kamery idące z góry a nie od gniazda zaplniczki przy ręcznym też w trakcie.
4. Przewody hamulcowe w oplocie – jak klub zrobi zlot na torze Poznań to zamontuje tydzien przed
5. Radio 2 DIN z androidem – mam te same obawy co 2 lata temu. Ori gra dobrze, brakuje mi połącznia przez bluetoth i odbierania z kierownicy. Chińczyk z China kosztuje 1-2k PLN, ale nie chcę kupować kota w worku. Mam obawy do jakości i szybkości działania.
Zdjęcia dodam jak zrobię...
Wreszcie po zakupiniu dekielków które pasowały ale się nie blokowały w feldze, odwiedzeniu sklepu z felgami i przymierzeniu 5 dekelków z średnicą zewnętrzną 56 mm gdzie z kartonu "rożności" psaował tylko jedn który mieli w 1 sztuce. Kupiłem suwmiarkę opisaną jako do brwi, pomierzyłem i zakupiłem pasujące.
Zdarzyło się coś co można nazwać awarią w aucie – zaświecił sie komunikat niski poziom płynu hamulcowego. Wycieków w garażu brak, zaciski z zewnątrz suche. Stwierdziłem, że po prostu zuzycie klocków. Dolałem płynu i zapomniłaem o sprawie na2 miesiące i ponownie komunikat i sucho dookoła. A że to było kilka dni przed wymaną kół na letnie to poczekałem kilka dni. Auto do góry, z mechanikem oglądamy wszyskie zaciski i .................... sucho.
Wyciekało z wysrzeglika i leciało na osłonę silnika. Dowiedziałem się że potrzebuję uszczelki i oringa. Trochę szukania to zajęło bo wg katalogu w tej wersi silnikowej nie ma sprzegłą, ale udało się dostać opakowanie z 2 kompletami za 50 zł. Cena jak za 2 uszczelnik i 2 oringi dość wygórowana, sprzedam 2 komplet za 25 .
Poza tym auto się świetnie sprawuje, tylko w kwietniu zrobiłem ponad 2k km, bo przebieg już się nie dzieli na 2 auta. Co do mocy – auto jest bardzo szybkie, Przebiegi robię na drogach szybkiego ruchu, jeżeli nie jest tłoczno to czesto z prędkościami +30 kmh od limitu. Wtedy rośnie spalanie i wyniki mam około 11l i zaćząłem myśleć o LPG.
@Marcin widziałem, że Turbo-Lpg robi coś z VAG-a. Jak u nich z EA113?
Teraz robi się ciepło wieć wypadałoby coś porobić przy aucie:
Lista:
1. Ksenon/ bi ksenon / LED – doczytałem, że lampy z polifa pasują tylko kształtem, trzeba zmieniać sterownik i progrmować. Ludzie powariowali z cenami używek – lampy z przedlifta z soczewką to rzadkość i komplet kosztuje 3-4 k PLN, angliki 1k PLN za jedną lampę. Obserwuję olx i allegro to może znajdę coś w akceptowalnej cenie. Chciałbym to zrobić legalnie i przeróbka lamp z oznakowaniem na żarówki nie wchodzi w grę.
2. Dzienne w miejsce przednich przeciwmgielnych – z tym będę działał.
3. Zasilanie do kamery idące z góry a nie od gniazda zaplniczki przy ręcznym też w trakcie.
4. Przewody hamulcowe w oplocie – jak klub zrobi zlot na torze Poznań to zamontuje tydzien przed
5. Radio 2 DIN z androidem – mam te same obawy co 2 lata temu. Ori gra dobrze, brakuje mi połącznia przez bluetoth i odbierania z kierownicy. Chińczyk z China kosztuje 1-2k PLN, ale nie chcę kupować kota w worku. Mam obawy do jakości i szybkości działania.
Zdjęcia dodam jak zrobię...
yasko napisał(a):Zdarzyło się coś co można nazwać awarią w aucie – zaświecił sie komunikat niski poziom płynu hamulcowego.
W E39 miałem podobną akcję, po bardzo długim czasie od grzebania w układzie hamulcowym. okazało się, że jak zmieniałem pompę hamulcowa na większą zastosowałem zły adapter i sobie podciekało po kropelce przez tysiąc kilometrów
yasko napisał(a):@Marcin widziałem, że Turbo-Lpg robi coś z VAG-a. Jak u nich z EA113?
Tak, Bartek znacząco rozszerzył zakres marek i szczerze dobrze mu to idzie. Wyniki są eleganckie, strojenie profeska, hamownia rolki lub drogowa z wagami, a jak znam Bartka, to nie ma opcji na fuszerę, więc pewnie i z EA113 sobie bez problemu poradzą
Sam chyba będę korygował softa w E39 u niego.
Co do xenonu pamiętaj o jednej rzeczy, o której zawsze się zapomina – czujniki na wahaczu i wiązka do nich
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Update odnośnie LPG:
– cena 5k
– moc i moment zostają
– butla ponad 60l, wejdą 54l
– splania 1-1.5 l benzyny na 100km
Wszytsko ok, poza terminem – najszyszy to końcówka lipca, co dla mnie oznacza że najwieksze przebiegi tego roku już będą za mną
Chyba na razie dam sobie spoój i porobię mniejsze rzeczy, a do LPG wrócę zimą. Może coś wiecej będzie wiadomo o cench gazu, po tym jak przestaniemy importować od zbrodniarzy wojennych.
– cena 5k
– moc i moment zostają
– butla ponad 60l, wejdą 54l
– splania 1-1.5 l benzyny na 100km
Wszytsko ok, poza terminem – najszyszy to końcówka lipca, co dla mnie oznacza że najwieksze przebiegi tego roku już będą za mną
Chyba na razie dam sobie spoój i porobię mniejsze rzeczy, a do LPG wrócę zimą. Może coś wiecej będzie wiadomo o cench gazu, po tym jak przestaniemy importować od zbrodniarzy wojennych.
yasko napisał(a): na razie dam sobie spoó
moim zdaniem to błąd.
Nie wiem co będzie z cenami gazu, ale ceny instalacji systematycznie rosną od dłuższego czasu.
Ceny Pb również się drastycznie nie zmniejszają, zatem skoro jest jakaś różnica na plus przy tankowanie lpg, to ja bym się nie zastanawiał..
Sam montowałem na przełomie sierpień/wrzesień i nawet nie myślałem o tym, że wakacyjne wyjazdy mam już za sobą.
Skoro zdecydowałeś się na konwersję i przewidziałeś kasę na ElPeGie to wydaj bez mrugnięcia okiem i zapominasz o temacie.. każdy kolejny wyjazd autem (choćby po piwo do marketu) już jest tanszy..
Jak już kasa wydana, to człowiekowi tak trochę lżej ja duszy..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
yasko napisał(a):– moc i moment zostają
Stawiając już do nich auto to grzech nie liznąć...
EDIT: Eh napisałem, a potem coś mi zadzwoniło, że przecież była moc już robiona
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
@zadra
Wiem doskonale co masz na mysli, z Vectra czekałem tak długo, że jakbym zamontował gaz na poczatku, to po 2 czy 3 latach dawno by się zwróciła...
Teraz Seat nie jest autem 1 z 3, tylko jedynm wieć przebieg zamiast 7-8 k km rocznie, urośnie do 15-20 k km. Jeżeli zamontuje gaz to wydam caly budżet, więc idę inna droga:
1. Przewody w stalowym oplocie i RBF600 zamówione
2. Radio zostaje bo gra bardzo ładnie, czas wrócic do wypalania płyt...
3. Zamówię DRL zamiast dziennych i odpowiedni kabelek aby się vagcomem pobawić
4. Dalej szukam lamp soczewkowych w dobrej cenie
5. Montuje złącza USB typ C w zaślepkach po przyciskach, czas mieć złącza z XXI wieku
Do LPG wróce w 2024
@MrShaleck
Sklerozę masz...
BTW
Wczoraj przy zakupach oleju itp. pojawił się temat wymiany filtra paliw bo w tym aucie jest to coś o czym warto pamietać i zdziwiłem się że to auto mam już 3 lata. Nadal je lubię więc bedzie rekord posiadania jednego auta, może nawet pobiję RX-8 HP.
Wiem doskonale co masz na mysli, z Vectra czekałem tak długo, że jakbym zamontował gaz na poczatku, to po 2 czy 3 latach dawno by się zwróciła...
Teraz Seat nie jest autem 1 z 3, tylko jedynm wieć przebieg zamiast 7-8 k km rocznie, urośnie do 15-20 k km. Jeżeli zamontuje gaz to wydam caly budżet, więc idę inna droga:
1. Przewody w stalowym oplocie i RBF600 zamówione
2. Radio zostaje bo gra bardzo ładnie, czas wrócic do wypalania płyt...
3. Zamówię DRL zamiast dziennych i odpowiedni kabelek aby się vagcomem pobawić
4. Dalej szukam lamp soczewkowych w dobrej cenie
5. Montuje złącza USB typ C w zaślepkach po przyciskach, czas mieć złącza z XXI wieku
Do LPG wróce w 2024
@MrShaleck
Sklerozę masz...
BTW
Wczoraj przy zakupach oleju itp. pojawił się temat wymiany filtra paliw bo w tym aucie jest to coś o czym warto pamietać i zdziwiłem się że to auto mam już 3 lata. Nadal je lubię więc bedzie rekord posiadania jednego auta, może nawet pobiję RX-8 HP.
Update 09.072023
Ze względu na przeziębienie syna, jest to mój pierwszy bardzo luźny weekend od 2 miesięcy...
Miałem czas aby skończyć montaż szuflad w kuchni, system otwierania do kosza na śmieci i pobawić się w elektronika. W zaślepce po przycisku na konsoli środkowej umieszczę usb typ C, a kamera będzie miała wreszcie miała ukryte zasilanie.
Co do auta, przy przebiegu 170k km, a więc po niecałych 8k km w rok przyszedł czas na przegląd:
– olej ten sam jak co roku, po 6-7k km dolałem to co zostało w bańce z poprzedniego roku, więc zużycie jak najbardziej akceptowalne, zwłaszcza że często podróżuje z prędkościami 160+, chwilowo może być 2 z przodu, oczywiście na niemieckich autostradach
– filtry, bez filtra paliwa który wymieniałem 3 lata temu, przy lekko ponad 150k km
– przez błąd sklepu nie dostałem przewodów i mam na razie sam płyn RBF,
Przez chwilę pojawił się pomysł, aby dołożyć trochę $ i wymienić seata na oszczędny dupowóz plus auto sportowe, ale nie byłoby to sensowne z finansowego punktu widzenia. Z ciekawości popatrzyłem ile jest exeo z EA113 na otomoto i jakie są ceny. Znalazłem całe 12 sztuk i nawet jedną z podobną mocą.
Nie przewiduje wystawiania auta, ale jeżeli ktoś chciałby kupić moje auto, to proszę o PW.
Ze względu na przeziębienie syna, jest to mój pierwszy bardzo luźny weekend od 2 miesięcy...
Miałem czas aby skończyć montaż szuflad w kuchni, system otwierania do kosza na śmieci i pobawić się w elektronika. W zaślepce po przycisku na konsoli środkowej umieszczę usb typ C, a kamera będzie miała wreszcie miała ukryte zasilanie.
Co do auta, przy przebiegu 170k km, a więc po niecałych 8k km w rok przyszedł czas na przegląd:
– olej ten sam jak co roku, po 6-7k km dolałem to co zostało w bańce z poprzedniego roku, więc zużycie jak najbardziej akceptowalne, zwłaszcza że często podróżuje z prędkościami 160+, chwilowo może być 2 z przodu, oczywiście na niemieckich autostradach
– filtry, bez filtra paliwa który wymieniałem 3 lata temu, przy lekko ponad 150k km
– przez błąd sklepu nie dostałem przewodów i mam na razie sam płyn RBF,
Przez chwilę pojawił się pomysł, aby dołożyć trochę $ i wymienić seata na oszczędny dupowóz plus auto sportowe, ale nie byłoby to sensowne z finansowego punktu widzenia. Z ciekawości popatrzyłem ile jest exeo z EA113 na otomoto i jakie są ceny. Znalazłem całe 12 sztuk i nawet jedną z podobną mocą.
Nie przewiduje wystawiania auta, ale jeżeli ktoś chciałby kupić moje auto, to proszę o PW.
Pogoda w sobote nie dopisała, więc zamiast jechac nad morze mogłem lepiej spędzić dzień.
Wyminiłem płyn hamulcowy na RBFa oraz zrobiłlem coś co robię w każym aucie – zdejmuje nadkole i czyszcze zebrany przez wiele lat piach. W tym przypadku łupiny orzechów wskazują na jakiś zwierzak doniósł trochę ziemi.
Na zdjęciu ilość z jednego nadkola.
Wyminiłem płyn hamulcowy na RBFa oraz zrobiłlem coś co robię w każym aucie – zdejmuje nadkole i czyszcze zebrany przez wiele lat piach. W tym przypadku łupiny orzechów wskazują na jakiś zwierzak doniósł trochę ziemi.
Na zdjęciu ilość z jednego nadkola.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości