Witam Was kochane spamboty, SEOboty, pornoboty.
Witam też zadrę, TheMonster, faflak i Szyna, jedrzej07 i KUZAJ.
Uff, to chyba wymieniłem z imienia wszystkich którzy tu wchodzą
Z okazji deszczu wziąłem się trochę za drobny serwisik i zrobiłem parę pierdół które mi wisiały od pewnego czasu.
Po pierwsze poszedł czujnik wstecznego. Kabelek urwał się przy samym plastiku. Rozpiłowałem, zalutowałem i zalałem plastikiem. Na to poszła izolacja z rurek termokurczliwych i czujniczek jak nowy.
Dwa, wreszcie ogarnąłem wtyczkę dla czujnika temp dolotowej. Dotychczas przyłącze miał na wsuwkach, ale za każdym razem kiedy otwierałem maskę w obecności Piohruna to przestawało działać. No co ja poradzę, on tak ma że wszystko musi złapać i sprawdzić czy się nie urwie
Podobnie jak przy czujniku wstecznego, opiłowałem, zalutowałem i zalałem plastikiem. Dobrze jest mieć spawarkę do plastiku, polecam każdemu.
Przy okazji poszła nareszcie porządna termoizolacja kawałka dolotu z czujniczkiem. Bez izolacji skurczybyk nagrzewał się razem z czujnikiem który zaczynał przekłamywać. W delikatnych przypadkach po prostu rosło spalanie, ale zatrzymanie się w korku przy 30*C w cieniu owocowało cyrkami.
No i na koniec, wymieniłem rajstopę na stożku. Teraz nie będzie mu zimno
Wcześniej poszła naprawa skrzyni – rozwaliło mi zębatki 5 biegu. Powodem zarwane poduszki silnika. Silnik dostał takiego luzu że wyciągał sobie 5 bieg przy przyspieszaniu aż wyoblił zęby. Kupiona skrzynia od GE z FSa, wymieniony cały kosz sprzęgający i oczywiście zębatki. No i prawa poducha silnika oczywiście.
Mazda Xedos 6 CA KL-DE '92 Kupiłem chiński amor dla pana X.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Więcej osób czyta, nie każdy po prostu pisze. Powiedz, te felgi miały jakiś realny wpływ na spalanie?
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Tak, miały. Nie wiem jaki dokładnie, ale w szczycie udało mi się otrzeć o 9l gazu na 100km. Na pewno po założeniu tych felg v-max podskoczył i lepiej się zbiera w wysokim zakresie prędkości, tam niewielkie zmiany w aerodynamice robią duże różnice.
Farcik że akurat ET spasowało, i felga jest tak z 1cm schowana w błotniku. Może i dla wyglądu to średnio, ale nie przypadkiem wszystkie fabryczne auta mają schowane felgi.
Dopisano 26 maja 2022, 16:34:
I teraz szybciutki post po postem
Cieszcie oczy
Farcik że akurat ET spasowało, i felga jest tak z 1cm schowana w błotniku. Może i dla wyglądu to średnio, ale nie przypadkiem wszystkie fabryczne auta mają schowane felgi.
Dopisano 26 maja 2022, 16:34:
I teraz szybciutki post po postem
Cieszcie oczy
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Łooł ładny nalot – oby zrobił drugie tyle ! też musze zajżeć w mx-3 do rajstopy Swoją drogą dzięki Tobie zaoszczedziłem troche $$ przerz rajstope i sprey do konserwacji obuwia. Nawet to trochę uciszyło storzek. Ten silokon w spreju to do impregnacji rajstopy?
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 271 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości