Mazda 323f BA Z5 97r Ruda! 17"ASA/ Kabummm....
[quote="rafał88"]Tdi hmmm ;p[/quote
Wiosna idzie i ten bociani klekot pod maską
Śmiechem żartem czekam już od dawna aż tam 1.8 Dohc wyląduje i do tego jakies softturbo
Wiosna idzie i ten bociani klekot pod maską
Śmiechem żartem czekam już od dawna aż tam 1.8 Dohc wyląduje i do tego jakies softturbo
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Piotr89 napisał(a):rafał88 napisał(a):Tdi hmmm ;p[/quote
Wiosna idzie i ten bociani klekot pod maską
Śmiechem żartem czekam już od dawna aż tam 1.8 Dohc wyląduje i do tego jakies softturbo
Juz niema potrzeby Nowy pasek rozrzadu, plytka i jej osadzenie, luz jest 0.25 +/– , silnik jedzie jak dawniej juz nawrt byl kilka razy karany za tą usterke
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
i znów nie wydał majątku na naprawę coś tu nie tak, za łaskawe te auta są.
Neonixos666 napisał(a):i znów nie wydał majątku na naprawę coś tu nie tak, za łaskawe te auta są.
He Mazda szczegolnie za to jakie baty dostaje ten motor
Wczoraj rdza przeszła poraz kolejny przegląd, jedynie ruda wyłazi na mocowaniach wahaczy wzłuznych także musze ogarnąć i przejrzeć podłogę bo już kilka lat minęło od konserwy. Także auto mechanicze, hamulce , zawiać wszystko 100% sprawności.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Rób jak najszybciej bo niedługo nie będzie do czego spawać. U mnie konserwa trzyma się dobrze ale nie chcę na tym polegać. Miałam rozebrane auto do ostatniej śrubki i wewnątrz na podłodze ani purchla nie ma. Całe szczęście uff. Ostatnio zastanawiałam się nad cynkowaniem podwozia ale one zniekształca podwozie, wręcz je wygina wszystko robione pod temperaturą. I głosem rozsądku stwierdziłam że bym musiała zedrzeć do gołej blachy konserwę i nałożyć warstwę cynku lub dwie ale inną metodą. Ową warstwę cynku można malować. Na pewno nie baranek na to bo będzie chłonął wodę. Może jakaś farba okrętowa?
-
malina323c
To tylko jeden element takze luz , ja podloge robilem kilka lat wstecz takze ma sie dobrze jak na 23lata i to jak była/jest poobdzierana
Jak baranek chlonie wode? Kup sobie noxudol albo wurth to bedzie Pani zadolona
Jak baranek chlonie wode? Kup sobie noxudol albo wurth to bedzie Pani zadolona
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Jednak w silniku cos poszlo ... Albo był stuk i tłok/i pynkły lub zawory jakims cudem przywalily... Silnik po ostatniej akcji z rozrzadem i plytką pije olej jak wariat.. I caly czaa czuc olej w spalinach...
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
rafał88 napisał(a):Nie bd robil juz tego pieca
A do czego zeswapujesz?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Czyli swap na diesla robi się aktualny
może uszczelniacze poszły.
może uszczelniacze poszły.
zadra napisał(a):rafał88 napisał(a):Nie bd robil juz tego pieca
A do czego zeswapujesz?
Neonixos666 napisał(a):Czyli swap na diesla robi się aktualny
może uszczelniacze poszły.
Silnik klekota znaczy ,ze cos z dołem nie hhalo.
Narazie silnok z kołami sie kreci takze wyrąbane ;p
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Brudas Co sie zmienilo od ostaniej akcji. Po skoku pasku wlalem sobie olej mannol czy manol, swoja droga nie polecam. Dostalem to od znajomego bo mu sie walało...
No i tak wlałem z myslą o przeplukania motoru . Jakis juz czaa temu wrocił Elf5w30 i silnik pracuje jak wczesniej i nie wali olejem z wydechu. Moze ktos nie wierzyc w to co pisze ale to sa fakty. Nigdy wiecej wlewania co pod reką.
No i tak wlałem z myslą o przeplukania motoru . Jakis juz czaa temu wrocił Elf5w30 i silnik pracuje jak wczesniej i nie wali olejem z wydechu. Moze ktos nie wierzyc w to co pisze ale to sa fakty. Nigdy wiecej wlewania co pod reką.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Zaś naprawił za grosze motor
Zadna naprawa ;p Ale gdzies czytalem wlasnie , ze nie powinno sie tak skakać z lepkoscia i gestoscia. A tym bardzuej , ze tu olej nie mial kiedy sie nagrzać bo dojazd do roboty teraz ok 3km+/–....
A takk 5w30 jednak jest lepsza opcja na tak krotkie odcinki a nie smoła 10w40 za 40zl 4l
A takk 5w30 jednak jest lepsza opcja na tak krotkie odcinki a nie smoła 10w40 za 40zl 4l
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
moim zdaniem jak byś zalał dobrej marki 10w40 to nie odczuł byś różnicy a badziew to badziew.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości