Mazda6 – Jaką instalację założyć?
No i jak zapowiadalem tak zrobilem, gaz zalozony. Cena 2650 zł z wlewem przy wlewie i butlą w kole 52.5 l (do tankowania 42l). Pierwsze 100 km w miescie spalanie 12.5 l, a na trasie rowno 10 l (na baku 427 km) przy predkosci 140-160km/h. Pierwsza dluzsza trasa 1500 km zrobiona i smiga az milo.
Pięknie wkomponowany przełącznik
Pięknie wkomponowany przełącznik
- Od: 5 mar 2009, 22:15
- Posty: 315
- Skąd: Żnin/Holandia
- Auto: Mazda 6 2.0/141 KM (benzyna) czerwona perła, 2004 r.
Moim zdaniem lepiej poprosić o jakąś fachową poradę. W ten sposób minimalizujemy możliwość błędu. Co więcej – taka porada raczej nie powinna być płatna.
-
NocnyTygrys
Witam Koledzy,jako że moja M6 śmiga juz od 2011 roku na LPG od Bananmina w Busku i zrobila ponad 120 000km to zostały profilaktycznie wymienione wtryski LPG z Hana Zielonych na Barracudy.Wymiana lekko odczówalna na plus.Oraz aby być na czasie to tez podmienilem przełacznik LPG/Pb na taki sam jak u kolegi wyżej. Zero problemów od zawsze,autko ma sie rewelacyjnie.Pozdrawiam
-
WisniaUs
Warto jechać do dobrego gazownika żeby zweryfikować co się dzieje.
Jeżeli problemy występują na Lpg i Pb w takim samym stropniu to gaz winien nie jest ale wizyta u gazownika nie zaszkodzi oczywiście dobrego.
Swoją GH 147KM zrobiłem na Lpg prawie 100kkm i nie było żadnych problemów. Lubryfikacja to zbędny dodatek promowany przez pseudo fachowców niepotrafiących ustawić instalacji.
Jeżeli problemy występują na Lpg i Pb w takim samym stropniu to gaz winien nie jest ale wizyta u gazownika nie zaszkodzi oczywiście dobrego.
Swoją GH 147KM zrobiłem na Lpg prawie 100kkm i nie było żadnych problemów. Lubryfikacja to zbędny dodatek promowany przez pseudo fachowców niepotrafiących ustawić instalacji.
Witam. Panowie tak troszkę odświeżająco jak się wam spisuje LPG w silnikach DISI głownie chodzi mi M6 II 2.0 DISI
- Od: 18 lip 2016, 10:48
- Posty: 2
- Auto: Mazda 6 Kombii 2.0 PB 2010
Moja M6 2.5 MZR z 2008 ma taki zestaw:
1) Parownik/reduktor – HL Propan Magic III
2) Zawór odcinający – Tomasetto EGV01
3) Zbiornik – Stakator poj. 55l, śr. 630
4) Wielozawór – Tomasetto TOR 220/225 B/W
5) Obudowa wielozaworu – Stako
6) Przewody elektryczne – Fagumit
7) Jednostka sterująca – AG Centrum Bluebox Rev-4
8) Wtryskiwacze – Hercules GISM-I1000
9) Zespół filtra gazu – AG Centrum F-1 Twister
Przejechane niemal 20 tys. km bez żadnego problemu. Nie czuć jakiegokolwiek ubytku mocy. Spalanie na poziomie 10.5 litra/100 km.
Obecnie Mazda ma przejechane niemal 210 tys. km i przymierzam się do sprawdzenia luzów zaworowych bo raczej nikt przede mną tego nie sprawdzał a ja sam już prawie 60 tys. zrobiłem.
1) Parownik/reduktor – HL Propan Magic III
2) Zawór odcinający – Tomasetto EGV01
3) Zbiornik – Stakator poj. 55l, śr. 630
4) Wielozawór – Tomasetto TOR 220/225 B/W
5) Obudowa wielozaworu – Stako
6) Przewody elektryczne – Fagumit
7) Jednostka sterująca – AG Centrum Bluebox Rev-4
8) Wtryskiwacze – Hercules GISM-I1000
9) Zespół filtra gazu – AG Centrum F-1 Twister
Przejechane niemal 20 tys. km bez żadnego problemu. Nie czuć jakiegokolwiek ubytku mocy. Spalanie na poziomie 10.5 litra/100 km.
Obecnie Mazda ma przejechane niemal 210 tys. km i przymierzam się do sprawdzenia luzów zaworowych bo raczej nikt przede mną tego nie sprawdzał a ja sam już prawie 60 tys. zrobiłem.
- Od: 25 sty 2017, 09:38
- Posty: 2
- Auto: Mazda 6 GH kombi, 2.5 MZR benzyna, rok produkcji 2008
jeśli chcesz mieć zamontowane jak w tej galerii to bierz barracudy,
zapytaj czy zdejmują kolektor do wiercenia i gdzie wiercą otwory pod wkrętki
https://m.facebook.com/pg/SilesiaCarsLP ... e_internal
zapytaj czy zdejmują kolektor do wiercenia i gdzie wiercą otwory pod wkrętki
https://m.facebook.com/pg/SilesiaCarsLP ... e_internal
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
alk80 napisał(a):najlepiej w głowicy, żeby były blisko wtryskiwaczy PB
Akurat w tym silniku nie ma to absolutnie żadnego znaczenia. Nie ma żadnych strat. Kwestia wystrojenia, z resztą tak samo jak we wkrętkach w głowicę. Byle tylko wężyki od wkrętek do wtryskiwaczy nie miały kilometra bo to dopiero może wpłynąć negatywnie na pracę instalacji. Kolektor jest z przodu i można wiercić w kolektorze. Bedzie działać identycznie jak przy wkrętkach w głowicę.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
[quote="dzi0bas"]dzi0bas napisał(a):Witam.
Noszę się z zamiarem instalacji LPG.
Mazda 6 2007 147km.
Polecono mi 2 konfiguracje, DC auto Żabia Wola
Kolego dzi0bas założyłeś moż którąś z tych instalacji? Sam zastanawiam się nad zalozeniem LPG w tym warsztacie i chciałbym poznać opinie
- Od: 20 lut 2020, 21:50
- Posty: 3
- Auto: Mazda 6 GY 141 KM
2.0 Pb 2003
Witam wszystkich.
Na środę jestem umówiony na instalację LPG w mojej M6 2.0. Podczas rozmowy gazownik zaproponował mi ustawienie dodatkowego dotrysku benzyny na zawory w celu ochrony ich przed wypaleniem. Nigdy wcześniej o czymś takim nie słyszałem, ma to zużywać między 0,5 a 0,75 l./100 km benzyny i włączać się po osiągnięciu przez silnik 2500 obr/min. Czy słyszeliście o czymś takim, a może ktoś z was używa takiego rozwiązania? Czy jest to gra warta świeczki?
Na środę jestem umówiony na instalację LPG w mojej M6 2.0. Podczas rozmowy gazownik zaproponował mi ustawienie dodatkowego dotrysku benzyny na zawory w celu ochrony ich przed wypaleniem. Nigdy wcześniej o czymś takim nie słyszałem, ma to zużywać między 0,5 a 0,75 l./100 km benzyny i włączać się po osiągnięciu przez silnik 2500 obr/min. Czy słyszeliście o czymś takim, a może ktoś z was używa takiego rozwiązania? Czy jest to gra warta świeczki?
- Od: 27 sie 2009, 19:27
- Posty: 94
- Auto: Mazda 6, 2.0 Pb, 2007r.
lepiej niech gazownik dobrze wystroi instalację po afr albo przynajmniej na korekty paliwowe,
wtedy będziesz miał mieszankę taką jak trzeba i żadne dotryski czy lubryfikacje nie będą potrzebne,
jeśli monter chce ci montować sterownik lpg z możliwością podłączenia pod obd to nie daj sobie wcisnąć że sterownik lpg musi być podłączony przez obd do sterownika silnika,
to ograniczy ci ewentualny podgląd korekt paliwowych i ocenę czy instalacja działa poprawnie a sterownik silnika nie musi kombinować z dawką paliwa
wtedy będziesz miał mieszankę taką jak trzeba i żadne dotryski czy lubryfikacje nie będą potrzebne,
jeśli monter chce ci montować sterownik lpg z możliwością podłączenia pod obd to nie daj sobie wcisnąć że sterownik lpg musi być podłączony przez obd do sterownika silnika,
to ograniczy ci ewentualny podgląd korekt paliwowych i ocenę czy instalacja działa poprawnie a sterownik silnika nie musi kombinować z dawką paliwa
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
alk80 napisał(a):ograniczy ci ewentualny podgląd korekt paliwowych
Niekoniecznie.
Ogólnie co do dotrysku – jeżeli będziesz regularnie sprawdzać luz zaworowy co 40kkm to dotrysk jest zbędny, jednakże warto włączyć ale to powyżej 4500 obr a nie 2500. Tak czy siak na ogól ustawia się tak, że spali kieliszek benzyny a nie baniak
DC Auto mogę polecić będziesz zadowolony.
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
warto włączyć ale to powyżej 4500 obr
dlaczego? Po co? dla lepszego samopoczucia?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
W jaki sposób sprawdzisz egt w autach które nie są wyposarzone w sondy?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
U mnie jest dotrysk benzyny powyżej 4 lub 4.5k, a strojone było przy użyciu zewnętrznej sondy szerokopasmowej.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
gt10r5 napisał(a):By obniżyć egt.
przecież da się wystroić instalację tak żeby egt było ok,
tylko trzeba chcieć, mieć cierpliwość, wiedzę,
można też pójść na skróty i włączyć dotrysk,
no ale co komu pasuje, jeden montuje lpg po to by jeździć tylko na tym paliwie, inny jako dodatek obniżający koszty
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości