Mazda 323 BG B6 '92. Tropic Emerald. by FirstChoice
1, 2
Super ta Twoja Bg-ta widzę ze listwa przy szybie zrobiła wychodzi na to ze jednak Turtle Wax nie daje rady – często woskujesz. Ja zdecydowanie polecam softa99 zanim go nabyłem (po radzie forumowicza) kupowałem różne specyfiki, efekt był dobry ale krótkotrwały nie żałuje żadnej monety wydanej na softa, woskowałem z 2 miesiące temu z 5-6 myc za mną a wodę odpycha aż mi się morda sama do siebie śmieje jak byś potrzebował listwy odezwij się na PW dam Ci namiar na gościa który zgarnął moje dwa komplety – może odstąpi
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 271 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
faflak napisał(a):Super ta Twoja Bg-ta widzę ze listwa przy szybie zrobiła wychodzi na to ze jednak Turtle Wax nie daje rady – często woskujesz. Ja zdecydowanie polecam softa99 zanim go nabyłem (po radzie forumowicza) kupowałem różne specyfiki, efekt był dobry ale krótkotrwały nie żałuje żadnej monety wydanej na softa, woskowałem z 2 miesiące temu z 5-6 myc za mną a wodę odpycha aż mi się morda sama do siebie śmieje jak byś potrzebował listwy odezwij się na PW dam Ci namiar na gościa który zgarnął moje dwa komplety – może odstąpi
Listwa przy szybie nie zrobiła , jest i ma się dobrze. To co widać na zdjęciu to jej ułamana końcówka. Było już tak jak kupiłem autko. Ale cala reszta jest. Zobacz na drugim zdjęciu.
A turtle wax daje rade, po prostu lubię ją często polerować. Wprawdzie wystarczyło ja umyć. Z softa99 tez korzystałem, przyznaje, bardzo dobry produkt, ale turtle wax o wiele lepiej radzi sobie z odzyskiwaniem koloru/kamuflowaniem rys. Soft99 jest lepszy przy odpychaniu wody/ochrona przed brudem.
Nie było aktualizacji kilka miesięcy, ale samochód żyje i ma się dobrze. Z modów wykonany został tylko wydech, środkowy turboworks i końcówka WM Sport, fajnie brzmi, nie głośno i dobrze przechodzi przegląd spełniając wszystkie normy, dodatkowy bandaż od kolektora.
Ostatnio edytowano 28 wrz 2019, 13:38 przez FirstChoice, łącznie edytowano 1 raz
Żyjemy!
Co nowego?
– 250 tys. km na liczniku
– Pierwsze zawody w tym roku.
– III miejsce w kategorii street w pucharze toru krzywa. Szkoda, że wydarzenie nie przyciąga więcej uczestników do konkurowania z nimi, ale Madzia przynajmniej rozprawiła się z Civicami- które były również trudną konkurencją i dziękuje właścicielom za przybycie...
Co nowego?
– 250 tys. km na liczniku
– Pierwsze zawody w tym roku.
– III miejsce w kategorii street w pucharze toru krzywa. Szkoda, że wydarzenie nie przyciąga więcej uczestników do konkurowania z nimi, ale Madzia przynajmniej rozprawiła się z Civicami- które były również trudną konkurencją i dziękuje właścicielom za przybycie...
Ostatnio edytowano 28 wrz 2019, 13:40 przez FirstChoice, łącznie edytowano 1 raz
Byliśmy na I ogólnopolskim zlocie BGtek w Tomaszowie Mazowieckim.
Świetne towarzystwo, dużo fajnych samochodów i wspólny przejazd przez miasto- super sprawa.
Moja Madzia bez problemu tego dnia pokonała 700 km.
Świetne towarzystwo, dużo fajnych samochodów i wspólny przejazd przez miasto- super sprawa.
Moja Madzia bez problemu tego dnia pokonała 700 km.
Fajna impreza może na następną uda mi się podjechać moja BG
- Od: 2 maja 2017, 16:14
- Posty: 5
- Auto: Mazda 323f BG GT
Calsberger napisał(a):Fajna impreza może na następną uda mi się podjechać moja BG
Kolejny zlot będzie w przyszłym roku, ale na ten rok jeszcze przewidujemy przejażdżkę po górskich serpentynach. Jakbyś był zainteresowany to zapraszam na PW
Trzeba coś napisać.
Ciągle żyjemy. W tym miesiącu pracujemy nad autkiem, żeby zdążyć i jeszcze chwile pojeździć przed końcem sezonu.
We wrześniu wymieniam co się da- póki części można jeszcze normalnie dostać w polskim sklepie. Autko będzie cieszyć na kolejne sezony i długo będę mógł spać spokojnie.
W zawieszeniu z przodu poszły do wymiany tulejki, końcówki drążka, przeguby, zniwelowało to już trochę wkurzający luz na kierownicy. Jestem w trakcie wymiany całego wielowahacza z tyłu na nowy. Komplet wahaczy już jest. Jednak jak wiadomo w starszym aucie ze śrubami i mocowaniami trzeba trochę powalczyć, te po wymianie zostaną zakonserwowane na przyszłość. Wolę zrobić wszystko na zapas a nie dopiero jak będzie wymagało koniecznie wymiany. Zwłaszcza, że przyszły sezon będzie dla Madzi bardzo aktywny.
Tym razem bez zdjęć, niedługo nadrobię.
Ciągle żyjemy. W tym miesiącu pracujemy nad autkiem, żeby zdążyć i jeszcze chwile pojeździć przed końcem sezonu.
We wrześniu wymieniam co się da- póki części można jeszcze normalnie dostać w polskim sklepie. Autko będzie cieszyć na kolejne sezony i długo będę mógł spać spokojnie.
W zawieszeniu z przodu poszły do wymiany tulejki, końcówki drążka, przeguby, zniwelowało to już trochę wkurzający luz na kierownicy. Jestem w trakcie wymiany całego wielowahacza z tyłu na nowy. Komplet wahaczy już jest. Jednak jak wiadomo w starszym aucie ze śrubami i mocowaniami trzeba trochę powalczyć, te po wymianie zostaną zakonserwowane na przyszłość. Wolę zrobić wszystko na zapas a nie dopiero jak będzie wymagało koniecznie wymiany. Zwłaszcza, że przyszły sezon będzie dla Madzi bardzo aktywny.
Tym razem bez zdjęć, niedługo nadrobię.
Mały update!
Nowy wielowahacz już na swoim miejscu.
Przy okazji udało mi się dorwać fajne, lżejsze felgi i prezentują się super na Mazdzie. Co myślicie?
Nowy wielowahacz już na swoim miejscu.
Przy okazji udało mi się dorwać fajne, lżejsze felgi i prezentują się super na Mazdzie. Co myślicie?
Firmy nie jestem pewny, nigdzie nie ma żadnych oznaczeń ( jest dekielek BBS, ale nigdy takiego modelu BBSów nie widziałem), jedyne czego jestem pewny to to, że wyprodukowane w Niemczech.
Są lżejsze od poprzednich Enkei, więc zostają u mnie i prawdopodobnie próby na torze w przyszłym sezonie równie będą na nich.
Są lżejsze od poprzednich Enkei, więc zostają u mnie i prawdopodobnie próby na torze w przyszłym sezonie równie będą na nich.
Coś się kończy coś się zaczyna.
Moja historia z 323 BG na tą chwilę dobiegła końca. Auto zostało sprzedane i jest teraz w dobrych rękach. Przyszła pora na budowę następnego trackday cara, jest duża szansa, że zostanę przy Mazdzie i spotkamy się w innym temacie na forum.
Na tą chwilę dziękuje wszystkim za obserwacje mojego wątku.
Moja historia z 323 BG na tą chwilę dobiegła końca. Auto zostało sprzedane i jest teraz w dobrych rękach. Przyszła pora na budowę następnego trackday cara, jest duża szansa, że zostanę przy Mazdzie i spotkamy się w innym temacie na forum.
Na tą chwilę dziękuje wszystkim za obserwacje mojego wątku.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości